Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz b. #61880 üzenetére

    Egyébként a frame-ek közötti késleltetést nyilván lehet hibaként értelmezni, de valójában itt arról is van szó, hogy régi API-kat fogsz Vulkanra átültetni, tehát ott nagyon sok olyan tényező van, ami nem mappelhető tökéletesen, és nyilván el lehet érni elég jó eredményt, de a natív megközelítés mindig jobb lesz. Ezt azért annyira nem rónám fel nagy hibának, noha kétségtelen, hogy sokat lehet rajta javítani, mert idővel kezdik kiismerni a problémát, illetve a Valve is hoz manapság olyan Vulkan kiterjesztéseket, amik pont az ilyen mappelési problémákra reagálnak, és ezeket elég könnyű támogatni is.

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák