- DIGI kábel TV
- Programozás topic
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Banggood
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- Elektronet Zrt. (internet, kábelTV, telefon)
- eBay
- Rendszergazda topic
- Java programozás
- Öt Starship után embereket küldene a Marsra Musk és a SpaceX
-
IT café
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz bjasq99 #59796 üzenetére
A szemetelést csak koherenciamotorok oldhatják meg, és olyanra még nem nagyon dolgoznak a hardverek. Az Imagination Wizard dizájnja volt ilyen több éve, de olyan tranzisztortöbblettel jár, hogy már az Imagination is kidobta a rendszert, mert jelenleg bőven olcsóbb szoftveresen ügyködni a koherenciáért.
#59797 bjasq99 : A fixfunkciós bejárás igazából csak amiatt jelent orbitális korlátozást, hogy a BVH geometriája nem streamelhető. Ez konkrétan azt jelenti, hogy a sugár kilövésének pillanatában be kell állítani a LOD szintet, és az később nem módosítható, akkor sem, ha csak egy pixelt foglal el a kijelzőn a több millió háromszögből álló objektum. A jelenlegi PC-s RT API-k kötelezővé teszik a több millió háromszög leszámolását RT-ben egy szem pixelnyi információért is. Ezen a problémán segítenek a programozhatóság azzal, hogy a sugár kilövésekor csak egy kezdeti LOD szint lenne, de az később módosulhatna akkor, ha a sugár átlép egy másik AABB dobozba, vagyis streamelhetővé válik a BVH geometriája. Nem mellesleg a nem látható objektumok is kivághatók lennének. Ma még ez sincs. Ha egy objektum nem is látszik, mondjuk eltakarja teljesen egy fal, akkor is muszáj RT-ben leszámolni, mert az API nem ad lehetőséget a kivágására a programozhatóság hiányában. És akkor még nem beszéltünk arról, hogy ez mekkora többletigényt jelent a VRAM tekintetében.
Ha csak ezt a problémát megoldaná az ipar, akkor brutálisat gyorsulna a rendszer PC-n, mert egy csomó, amúgy teljesen felesleges számítás, aminek úgy sem lesz látható eredménye, eltűnne.#59800 Yutani : Igazából tuningprogramokat a jövőben is lehet fejleszteni, csak nem az ADL, hanem az ADLX SDK-val. [link] - Az RDNA 3 már nem támogatja az ADL-t. Az át lett rakva legacy-ba. Az ADLX annyiban más, hogy újraírták a nagy részét, és ezzel reagáltak arra a sokat kritizált tényezőre, hogy a régi ADL-nél driver főverziókhoz kötött a működés. Vagyis bármikor jöhetett egy olyan driver, ami a 3rd party tuningprogramot működésképtelenné tette. Az ADLX ezt módosította úgy, hogy ha egyszer meg van írva a program, akkor az oda-vissza kompatibilis marad a driverekkel. Tehát a program kiadása előtt és után megjelentekkel is működni fog a rendszer.
Erre a gyártók is átírják a tuningprogramjaikat, és természetesen a MorePowerTool is átírható. Már csak azért is lényeges ezt meglépniük, mert a régi ADL-től idővel elvágja a drivert az AMD, ugyanis nagyon sok panaszt okozott az minden oldalról, hogy jött egy driver, és nem működött tovább a rendszer, amíg nem frissítették a driverhez a 3rd party tuningprogramot. Ezért hozták az oda-vissza kompatibilitást, hogy ilyen többet nem fordulhasson elő, de ahhoz át kell állni ADLX-re a 3rd party tuningprogramon belül.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen