- Gigantikus chipgyárat vihet az Egyesült Arab Emírségekbe a TSMC és a Samsung
- Öt Starship után embereket küldene a Marsra Musk és a SpaceX
- Óriási trösztellenes botrány lenne, ha a Qualcomm megvenné az Intelt
- AI segítségével csábítanák el a nagy cégek szakembereit
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- Mesterséges intelligencia topik
- Spotify
- ASUS routerek
- Óriási trösztellenes botrány lenne, ha a Qualcomm megvenné az Intelt
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Synology NAS
- AliExpress tapasztalatok
- Gigantikus chipgyárat vihet az Egyesült Arab Emírségekbe a TSMC és a Samsung
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
-
IT café
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
válasz Alogonomus #57141 üzenetére
Természetesen az értelmezés megint elmaradt . a cikk azt írja hogy a TSR -rel 1080P-ből felsálázva 4 K ra...amit alapból egy AMD kollaboráció eredménye és elsősorban a Konzolok GPU jához készült . 1080p Epic setting with
FSRTSR (Temporal Super Resolution) upscaling to 4KNem hinném hogy egy Béta Unreal 5 re és egy AMD skálázó eljárásra, megfelelő PC-s API nélkül fejlesztettek volna kifejezetten támogatást a teszt kedvéért a zöldek..
De ajánlom tesztnek azt a 4x RT játékot inkább neked összehasonlításra amikkel játszhatsz is tudod. Metro, Control ,ilyesmi....Amellett :
"With that said, the documentation does admit that software-based ray-tracing comes with its own set of drawbacks, the most notable being that it only works with static meshes such as walls, buildings, stationary vehicles, and other objects that don’t exhibit motion. It can’t be used with skinned meshes either, including NPCs, wildlife, and other creatures that have a skeletal or skinned mesh. Furthermore, transparent materials are ignored by Distance Fields and treat Masked materials as opaque. This can cause significant over-shadowing on foliage, which has large areas of leaves masked out."
Segítek :
egyelőre Statikus elemeken működik, mint falak, épületek, álló járművek, és olyan objektumokon amik nem mozognak.
nem használható skinned mesh felületeken, NPC-k, állatok, csontvázzal rendelkező egyéb élőlényeken. Az mellett nem kezeli az átlátszó felületeket a lombkoronák árnyékolását és egyes maszkolt felületeket.
Jó lesz ez neked. vegyél PS5 -öt azon majd menni fog. Vagy nem.majd akkor lehet az RT dedikált egységekről szilíciumot elhagyni ha képes lesz a BVH bejárást , a Traversalt, meg a kieső teljesítményt majd shader szinten pótolni a GPu vagy a CPU.és lesz hozzá megfelelő API .
Mire ezek eljönnek elárulom neked ,hogy már nem az Ampere és az RDNA 2 lesz a porondon. Mi teljesen jól elvagyunk pár éve a szar dedikált részegységeinkkel, még a Turingot sem dobtuk kukába a javaslatok ellenére sem, pedig aztán jött az új DX...
Van egy olyan érzésem hogy Nvidia nagyon jól látta 2018 ban hogy még 5-6 évig nem lesz szoftveres előrelépés Pc-n itt meg lehet csodát várni.Nézd meg 2020 ból miket olvashatsz az Nv találgatósba . De ismerős: [link]
"A DXR 1.0-nak azzal vége is, hogy a DXR 1.1-ben jön az inline raytracing, tehát a mostani dynamic shader raytracing gyakorlatilag halott, az erre tervezett hardvereknek pedig kampó. Kellenek az inline raytracingre tervezett új hardverek, tehát a terjedést a nulláról újra kell kezdeni. Semmit nem nyertünk végül ezzel az időszakkal, csak csináltunk egy zsákutcát, amire a Microsoft csinált is gyorsan egy sokkal jobban működő alternatívát."
Hát most a Dx 1.1 is zsákutca de majd jön a Dx 1.2...megint a csoda..
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- World of Tanks - MMO
- iPhone topik
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Építő/felújító topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Xiaomi smart home / Xiaomi okos otthon
- EAFC 25
- Home server / házi szerver építése
- További aktív témák...
- Pcie 5.0 ATX 3.0 12Pin - 16Pin Moduláris Tápkábelek És Adapterek 12VHPWR Egyedi Harisnya Nvidia
- ELADÓ : EVGA RTX 3070 Ti FTW3 Ultra (08G-P5-3797-KL) videókártya
- XFX RX590 FATBOY 8GB OC+
- Gigabyte GTX 1050 2GB GDDR5 128bit!!!
- PowerColor Red Devil RX 6700 XT 12GB GDDR6 használt videokártya 1 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen