Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • b.

    félisten

    válasz Alogonomus #57141 üzenetére

    Természetesen az értelmezés megint elmaradt . a cikk azt írja hogy a TSR -rel 1080P-ből felsálázva 4 K ra...amit alapból egy AMD kollaboráció eredménye és elsősorban a Konzolok GPU jához készült . 1080p Epic setting with FSR TSR (Temporal Super Resolution) upscaling to 4K

    Nem hinném hogy egy Béta Unreal 5 re és egy AMD skálázó eljárásra, megfelelő PC-s API nélkül fejlesztettek volna kifejezetten támogatást a teszt kedvéért a zöldek..
    De ajánlom tesztnek azt a 4x RT játékot inkább neked összehasonlításra amikkel játszhatsz is tudod. Metro, Control ,ilyesmi....

    Amellett :

    "With that said, the documentation does admit that software-based ray-tracing comes with its own set of drawbacks, the most notable being that it only works with static meshes such as walls, buildings, stationary vehicles, and other objects that don’t exhibit motion. It can’t be used with skinned meshes either, including NPCs, wildlife, and other creatures that have a skeletal or skinned mesh. Furthermore, transparent materials are ignored by Distance Fields and treat Masked materials as opaque. This can cause significant over-shadowing on foliage, which has large areas of leaves masked out."

    Segítek :
    egyelőre Statikus elemeken működik, mint falak, épületek, álló járművek, és olyan objektumokon amik nem mozognak.
    nem használható skinned mesh felületeken, NPC-k, állatok, csontvázzal rendelkező egyéb élőlényeken. Az mellett nem kezeli az átlátszó felületeket a lombkoronák árnyékolását és egyes maszkolt felületeket.
    Jó lesz ez neked. vegyél PS5 -öt azon majd menni fog. Vagy nem.

    majd akkor lehet az RT dedikált egységekről szilíciumot elhagyni ha képes lesz a BVH bejárást , a Traversalt, meg a kieső teljesítményt majd shader szinten pótolni a GPu vagy a CPU.és lesz hozzá megfelelő API .
    Mire ezek eljönnek elárulom neked ,hogy már nem az Ampere és az RDNA 2 lesz a porondon. Mi teljesen jól elvagyunk pár éve a szar dedikált részegységeinkkel, még a Turingot sem dobtuk kukába a javaslatok ellenére sem, pedig aztán jött az új DX...
    Van egy olyan érzésem hogy Nvidia nagyon jól látta 2018 ban hogy még 5-6 évig nem lesz szoftveres előrelépés Pc-n itt meg lehet csodát várni.

    Nézd meg 2020 ból miket olvashatsz az Nv találgatósba . De ismerős: [link]

    "A DXR 1.0-nak azzal vége is, hogy a DXR 1.1-ben jön az inline raytracing, tehát a mostani dynamic shader raytracing gyakorlatilag halott, az erre tervezett hardvereknek pedig kampó. Kellenek az inline raytracingre tervezett új hardverek, tehát a terjedést a nulláról újra kell kezdeni. Semmit nem nyertünk végül ezzel az időszakkal, csak csináltunk egy zsákutcát, amire a Microsoft csinált is gyorsan egy sokkal jobban működő alternatívát."

    Hát most a Dx 1.1 is zsákutca de majd jön a Dx 1.2...megint a csoda..

    [ Szerkesztve ]

    "A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)

Új hozzászólás Aktív témák