Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Malibutomi

    nagyúr

    válasz gejala #51987 üzenetére

    Mondjuk az AC Valhalla PC-n is fos. A 3090 sem tud 4k 60 FPS-t.

    Es itt jon be amit irtam hogy fasza a DLSS, csak epp eddig is voltak fosul optimalizalt jatekok ezutan aztan full szarnak bele a fejlesztok. Minek penzt es idot forditani optimalizalni ha ott a DLSS es tarsai

    [ Szerkesztve ]

  • #09256960

    törölt tag

    válasz gejala #51987 üzenetére

    Az a baj hogy úgy hoztak ki egy konzolgenerációt hogy nem tudják megmutatni az igazi erejét. EZ TÉNYLEG BAJ. Mert oda jutottunk hogy vedd meg a PS5-öt mert már a 4-et is megvetted, és ez bizony olyan iPHONE-s fíling.
    Értem hogy ABUtól idéztem és ez mekkora nagy szálka sok ember szemébe de ebben a szobában erre elég jól rá lehet keresni.
    Igen ez így vadul hangzik amikor azt mondják vegyél meg 3db 450 ezres videókártyát ahhoz hogy majd a harmadikra elérd egy mostani 110 ezres next gen erejét. Tehát van a kapitalizmus meg a vadkapitalizmus, és utóbbi már a márkahűségre nevelt réteg lefejéséről szól. (ájfón meg a videókártya évente milla és nem is kell gondolkoznod lesz e házad valaha) [*Ez társadalomkritika volt]
    De ha a valós teljesítményt nézed azokra a programokra amik a konzol valós tudását veszik alapul ez akkor teljesen más.
    A shaderek a konzolok sokkal gyorsabbak, a Winnek már nincs komoly bevételi forrása( mennyi egy akciós win kétezer xszáz?? még az ofisszal tartja valahogy magát az egy tizes fölötti "szolgáltatás")
    Windowson fontosabb hogy a fész üzeneted kipattanjon azonnal mert mégiscsak életbevágóan fontos tudni hogy a haverodnak épp csiken dinere van (megszakításkezelés)
    A konzolon merik egy alaplapon tárolni az elektronikát a PC ettől a videókártya kell dologtól nem mer eltérni, mert milyen baj is lenne ha az alaplapon közvetlen egymás mellett lenne a CPU GPU és közte a koherens memória amire a direct x puffer közvetlen memóriacímzéssel rámutat...
    A Game készítés jó 20-30% az hogy a nagyfelbontású "szinematik"beszkennelt vagy grafikusok által létrehozott asseteket
    lebutítsák arra a szintre amit a géped bír és hozzáigazítsák az adott memóriákhoz "optimalizálás". ÉS amikor egy rendszer azt állítja magáról hogy mindez nem kell, hanem ezeket a tartalomkészítők által magasminőségű tartalmakat te közvetlenül tudod kezelni (Unreal 5) akár gigás tartalmakat és amikor megfordulsz a kamerával ezt a 100 gigát neked SSDről bependeríti a memóriába...
    akkor van olyan ember aki azt hiszi a 2070 erre alkalmas mert valaki 20szor is elmondta... :DDD :N

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák