Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • stratova

    veterán

    válasz Abu85 #11776 üzenetére

    Abu, pcgameshardware.de letesztelte Wichert Hairworks és HBAO+ nélkül (SSAO), ami kb. normális skálázódást eredményezett, bár látszólag nagyban függött a ROP teljesítménytől.

    Viszont a másik GW-s húzócím a Project Cars lényegesen komolyabb eltérést mutat talán a DX11 MT mód miatt is. Még egy GTX 960 ott hagy egy GTX 770-et, a komplett konkurenciáról nem is beszélve.

    Ha már a szoftveres irányra gyúr AMD, nem lehetne kiköhögni tőlük is egy driver command list támogatást? Ha jól sejtem parancslisták tekintetében Nv gyakorlatilag DX11 alá nyúl. Bár a DX11 verziót nem részletezik, feltételezem az OGL-es verzióhoz hasonlóan kellene elképzelni.
    Így esetleg tudnának reagálni olyan helyzetre is, amikor pl egy light pre-pass deferred leképező (PCars vagy korábban SHift2, ami kezdetben szintén gyalázatosan ment) komolyabb CPU-overheadet okoz. Így a konkurenciával kooperációban készülő címeknél, is jól szerepelnének a kártyáik.
    Értem én, hogy nyakukon a DX12 stb, csak jó lenne a piacvesztésen hamarabb fordítani.

    Először Civ 5 alatt lódult meg tőle Nv, pedig a prezentáció épp AMD oldalán szerepelt.

    Később a Mantle port megváltoztatta javított az erőviszonyok alakulásán Beyond Earth alatt.

    FHD és 4K felbontáson GTX 980 végzett az élen.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák