- Öt Starship után embereket küldene a Marsra Musk és a SpaceX
- Jelszókezelők
- Sweet.tv - internetes TV
- Elterelik a sofőrök figyelmét a vezetéstámogató rendszerek
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- Óriási trösztellenes botrány lenne, ha a Qualcomm megvenné az Intelt
- ASUS routerek
- Hálózati / IP kamera
- Java programozás
-
IT café
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Pug
veterán
A technológia megváltozik, és az a helyzet, hogy hiába nő a TFLOPS, ha a memória folyamatos korlát. Emiatt dolgozta ki az AMD (Vega) és az NV (Volta) is a GPMP modellt, ahol a GPU hozzáférhet a CPU laptáblájához. Ilyen formában az egyik legnagyobb aktuális korlát lesz kiütve a rendszerből. Ezek a váltások szükségesek. Amikor a GeForce 3 megjelent, akkor a GeForce 2 Ultrát nem tudta lehagyni, mégis nagyon gyorsan agyonverte az utána érkező programokban.
Értem én, csak tudod mi a probléma, ha itt is ez lesz a kezdeti performance reláció gaming alatt, akkor a Vega bukásra van ítélve...
-
-
Pug
veterán
-
SaGaIn
senior tag
"A HBCC valódi neve GPMP. Az AMD Vega mellett az NVIDIA Volta is beveti. Legalábbis be van építve, csak nem biztos, hogy PC-ben engedélyezni lehet, mert az Intel szerint az x86 licencre szükség van hozzá. Ez egy jogi vita, valószínűleg évekig elhúzódó probléma lesz, de a technológia ott van a hardverben, akár be is kapcsolhatják, maximum az Intel kér egy import bant az NV termékeire.
Tehát akkor lesz HBCC meg nem is ?
Csak kiderül, hogy amitől többen féltek, hogy működni is fog meg nem is ?
Mondjuk túl szép lett volna, hogy minden játék hirtelen fele VRAM-ot egyen és még 20% gyorsabban is fusson átlagban."DOS addresses only 1 Megabyte of RAM because we cannot imagine any applications needing more." Microsoft in 1980 "We can" -said Google, than they made Chrome. What happend next is history.
-
Kabala
csendes tag
Elhiszem neked hogy baromság, de Pepee legalább linkelt valamit, Te meg ugye semmit, pedig nemcsak én kértem.
Nekem csak az jön le hogy Isten ments, hogy az AMD akármilyen oldalról is hátrányban lenne, még véletlenül sem, mégcsak a ram árakkal sem. Azért is állnak ilyen fényesen. Nagy bukta volt a fury is.
Semmi szükség a HBM-re a desktop szinten még. Akárhogy csűröd csavarod. Majd ha lesz, lehozza az nvidia is pár év múlva. Egyébként hogy is lett nekik hamarabb HBM2 ramjuk? A nagy lemaradásból?És bocsáss meg, de olvastuk már párszor ilyen fejtegetést, mint amit most is írsz a HBCC kapcsán.
Legyen jó, és kerüljön fele ram a kártyákra, ha ezzel olcsóbbak lesznek.B_Real: bemutató lesz, igen, a boltok polcain termék pedig ki tudja mikor.
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
"A notebookoknál simán el lehet vezetni 65 wattnyi hőmennyiséget a CPU-ról és 65 wattnyit a GPU-ról."
Én eddig a 45W-nál is több katasztrófális Throttling-bajnokot láttam, mint elegáns és hűvös megoldást. Mondjuk úgy, komolyabb munkaállomásokban, rengeteg fémet felhasználva a hűtésbe 2-3 ventilátorral és okos tervezéssel már igen, meg lehet hűteni 130W-nyi hardvert. A "simától" ez nagyon messze van. -
HSM
félisten
Na-naaaaaaaa.... Ne keverjüka szezont a fazonnal. Én throttling jelenségről beszéltem, amikor a processzor túlmelegszik és a gyári "base" órajele alá esik az órajele elkerülendő, hogy kijöjjön belőle a mágikus füst. Ennek zéró köze van a processzor belső állapotaihoz. Ez egyetlen egyszerű dolog függvénye: elbírja a hivatkozott Intel négymagosok esetén 45W-ot a hűtő, avagy sem.
[ Szerkesztve ]
-
Kabala
csendes tag
Hol írta hogy a "többiek" között nv gpu is volt? Lehet csak radeon, az pedig hogy az rx580-hoz képest ennyit tud a vega, természetes.
10 óra tegnap már kint volt az előtte az nvidie előre a puskaport cikk, jelen esetben mikor jön a nem gyulladt be a puskapor, ősszel jön a vega cikk???
-
.Ishi.
aktív tag
Ha a feltételezés (60hz-es kijelző + screen tearing a túl sok fps miatt) igaz, és ha valóban 160-180 fps körül volt a játék (ezt a redditen is számolgatták), akkor én bekapcsoltam volna az fps számlálót.
BReal #29021: Ezért is mondtam, hogy akkor mi értelme volt a dual Vega bemutatónak? A Prey-t very high-on egy Fury X 43 fps körül viszi. Akkor miért nincs single Vega 4K Prey demó? Ez így teljesen értelmetlen. Esetleg erről egy tipped van? Nekem így teljesen logikátlannak tűnik az egész.
[ Szerkesztve ]
-
TTomax
nagyúr
190fps?WOW,akkor egy kártya esetén ez lett volna 100fps igaz?Tehát akkor a Froniter Vega vagy 20%al erösebb mint egy 1080Ti?És akkor az RX Vega még ennél is gyorsabb lesz... na persze...
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
do3om
addikt
Abu ezt azzal a módszerrel számoltad kis mint a vonalhúzogatós dián ahol a vega-t kiszámoltad hogy 2016 karácsonyára kint lesz?
Esetleg attól jött a bennfentes infó aki a Prey megjelenést súgta, és hogy a karik készen állnak egy raktárban a kiadásra csak várják a játékot? Most is ott állnak a készletek startra készen bedobozolva?Nincs több kérdésem, már megint jobban járnál ha hallgatnál.
Ha érdekel valami szerelési anyag írj privátot. Eladó Schneider Mágneskapcsoló 18,5kW/38A
-
arabus
addikt
Tolni fogja Amd-t valószinüleg igaz.
De ebben a vga bizniszben a Prey maga egy porszemnél
is kevesebbet számithat.
A késéshez meg köze sem lehet holmi optimalizálgatásnak!
Ne felejtsük el azt hogy voltak szivárgások 16-20 ezer közötti
kártyához elegendő memória mennyiségről.
Nagyon is kézenfekvő tehát hogy igaz a dolog.A legdrágábban
elpasszolható kártyából készitenek most valamennyit.
A tervük az hogy mostmár nincs igazi terv várnak hogy
memóriához juthassanak.Ami annak tudatában elég gyenge remény
hogy a másik (fizetőképes,borzalmas mennyiségű mozgatható tőkével
rendelkező) oldal minimálisan (legolcsóbb tipus) 59000 dolláros
áron akar ugyanilyen memóriákat használó rendszereket késziteni.Xeon Platinum 8480+,8490H,8468H,Ryzen 7500F,Gigabyte B650M K,Xeon Phi,i9 7960X,i9 7920X,Xeon w2135,Gskill royal 4400,Gskill Trident Z,Pico 4,Red Devil 7900XTX,Asrock W790 WS,Fury Pro RDIMM 6000,Z590,Intel Cryo,Intel 11900F,Ryzen 5600,Radeon 7600,Radeon 6800...
-
.LnB
titán
És ennek a lényegi része a reklámozás, semmi több.
-Minden játék esetében elvárás a felhasználók részéről, hogy a lehető legjobb drivert adják ki a játékokhoz.
-Teljesen felesleges a driverre garanciát vállalnia az AMD-nek, mert vagy nem tudják teljesíteni, vagy igen.Nem egy nagy cucc ez a megállapodás eddig is láttunk ilyeneket, a zöldeknél is van ilyen példa nem egy.
Meg aztán fusson a Witcher 3, The Division, Battlefield 1, Forza Horizon 3 4k-ban 60fps-sel. Demózzák ezeket is. Az lenne az elvárható előrelépés ha már így be van lengetve a Vega.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
arabus
addikt
Mindenképp azt kivánom hogy neked legyen igazad!
Xeon Platinum 8480+,8490H,8468H,Ryzen 7500F,Gigabyte B650M K,Xeon Phi,i9 7960X,i9 7920X,Xeon w2135,Gskill royal 4400,Gskill Trident Z,Pico 4,Red Devil 7900XTX,Asrock W790 WS,Fury Pro RDIMM 6000,Z590,Intel Cryo,Intel 11900F,Ryzen 5600,Radeon 7600,Radeon 6800...
-
.LnB
titán
Nem láttunk még ilyen megállapodást. Na és? Eddig sem ezen múlt egy VGA vagy játék sikere. Humbuk ez az egész megint csak.
Tételezzük fel, hogy valami csoda folytán úgy megcsinálják a drivert, hogy a Prey-ben 50%-kal (legyen durva szám akkor már) több fps-t hoz majd "X" Vega, "Y" NV kártya ellen. Másban meg semmivel sem többet. Ez mire lesz jó? Azon túl, hogy te majd csak a Prey-jel fogsz tesztelni minden Vega VGA-t?
Persze a valóság valahol ott lehet, hogy hoz 3-4% pluszt aztán vártak rá az emberek ezért fél évet.Humbuk, hablaty, semmi több az egész. Semmi konkrétumot nem mutattak még mindig, holott az elvárások szerint már hónapok óta meg kellett volna jelennie a Vega-nak.
Az AMD elfelejti, hogy a piac diktál nem ők vagy a Bethesda.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
BReal
addikt
Lehet erről már írtál korábban, de egy rövid, velős vélemény érdekelne, tőled és mindenkitől:
Én ezt a HBM-hez való ilyen korai ragaszkodást nem értem. A Furynál nem jött be (nem ismerve az eladási számokat), most meg valószínű többek között a HBM2 korlátozott elérhetősége miatt is csúsznak a kártyák. Miért nem lehet ezt a vonalat hagyni még egy kis ideig, vagy maximum egy konkrét terméknél (a legdrágább kiadásnál) használni ezt? GDDR-ből nyilván van bőven, olcsóbb is. Most az, hogy valamivel többet fogyaszt... csak nem azzal lenne gondja a VGA-nak.
[ Szerkesztve ]
-
-Solt-
veterán
Nem vagyok marketing szakember, csak abból indulok ki, hogy mint felhasználó, számomra az őszinte kommunikáció jobban feldolgozható mint a lapítás. Még a rossz hír (várni kell még) is jobb mint a bizonytalanság.
Nyilván más a felállás egy játék fejlesztésénél, de például jobban feldolgozható a várakozás akkor, ha egy beígért fejlesztés csúszásakor kiáll a fejlesztő és elmondja, hogy problémába ütköztünk, dolgozunk rajta, ahogy van konkrétum jelezzük, mint amikor semmi infót nem adnak, minden másról van hír csak a "lényegről" nincs. Utóbbi esetben minden formátumban megy a hőbörgés, anyázás, előbbi esetben még a "júzerek" védik meg a fejlesztőt... Az őszinteség szerintem hosszút távon kifizetődőbb!
www.smart-bus.hu
-
nagyúr
Hát lehet... akkor viszont valami tragikus mértékű kihasználtsági problémájuk lehet, akár rosszabb is, mint a Fiji... ez sem épp kellemes, lehet ott van egy papíron bőduletes számítási kapacitás, de nem tudják kihozni és azt látják az egész termék értelmét kérdőjelezi meg... aztán most szögelik minden oldalról ahogy csak lehet, hogy tényleg kijöjjön valami + %.
(Fury X 8.6 TFLOP vs 980Ti/Titan 5.6/6.1 TFLOP vs a belőlük kinyert valódi teljesítmény a gyakorlatban - főleg gamer vonalon)
Kellemetlen, ha még szarabb vagy ugyanilyen a szitu a Vega-val.
Ez kb 40% plussz TFLOP-ot követelne ugye meg azonos teljesítményhez, ami azért nem túl rózsás.
Főleg, hogy a 1080 8.2, a 1080Ti 10.6, Titan Xp 11.3... ehhez +40% az brutális... úgy hogy a Vega elvileg csak 12 körüli, 15 kéne legyen akkor minimum.Viszont ebből az is következik hogy nagyon hasonló kihasználtsági mutatókkal fog rendelkezni, mint a Fiji, ami meg nem túl jó előjel (sem teljesítmény, sem pedig pl fogyasztás tekintetében). Hisz a Fiji is bazinagy bukás lett, hiába volt papíron jónak tűnő, ha nem lehet belőle kihozni, és még ehhez is fizikai erőszak kellett sok paraméterben.
Nem tudom melyik lenne jobb, ha az amit te mondassz vagy az amit én tippelek... a legrosszabb, ha mindkettő problémás.
Mondjuk ígyis, úgyis érthető akkor a professzionális vonal előbb jön. Ott nem annyira számítanak ezek, gondolom azért is jönnek oda előbb ki vele.
[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
Raymond
félisten
Lehet, de meg mindig nem mutattad meg hogy hol van 150W alatt, tehat egyelore csak a levegobe beszelesz. Ja hogy ugy nem lenne meg a teljesitmeny mert alacsonyabb a boost es raadasul talan ott is meg megy a throttling? De mindegy, amig nem linkelsz PH! vagy mas tesztet ahol latni hogy az RX580 marad 150W alatt terheles alatt addig ennek semmi ertelme.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Dtomka
veterán
Egy 1070 -et érdemes lesz lecserélni a 16 GB -os VEGA-ra?
~ Mennyi lesz szerintetek az ára?
Van már pontos dátum mikor jelennek meg? Sry már ritkábban nézegetem a fórumot...
Azért kérdezem, mert most elég jó áron lehet eladni vga-kat, és integráltal kihúzni amíg megjelennek... -
Dtomka
veterán
-
stratova
veterán
Az összteljesítmény szempontjából milyen mértékű lassulással kell számolni ott, ahol emulálni kell az általad írtakat. Vagy megfordítva, mekkora gyorsulást eredményez ez az érintett GCN kártyákon? Illetve mely játékok PC-s portja épít ezekre (azon túl, hogy általánosságban most AMD partnere Besheda)?
[ Szerkesztve ]
-
Petykemano
veterán
Az eddigi tapasztalatok alapján nagyon egyszerű: a játékokban nem fognak megjelenni ezek a funkciók, amíg az nvidia készülékeknek ezt emulálni kell és az emuláció költséges.
Badumm tsssMerthát miért akarna a fejlesztő rosszat a felhasználók többségének?
És az nvidia vígan veri...Majd amikor megjelenik a támogatás a chipben, a játékokban is bekerül és aztán meg úgy veri.
Egyébként ez nem jelentő azt, hogy a gcn rossz, és az nvidia arch a tuti. Lehetne fordítva is, ha gcn lenne a többségi kártya és arra optimalizálnánáak. Ez legalább annyit számít.
[ Szerkesztve ]
Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
Raymond
félisten
Bocs, de mar megint ott vizionalsz problemat es "remalmokat" ahol nem lesznek mert senkit nem erdekel igazan. Ez hogy valamihez van vagy nincs tamogatas az egy dolog, a masik meg az hogy mennyire befolyesolyak a teljesitmenyt globalisan. Magyarul egy X funkcio hasznalata mennyi idot ker egy frametime-bol. Mert mondjuk ha X funcio az egyik hardveren 10x gyorsabb mint a masikon de az osszes frame-enkenti munka talan 2%-at kepviseli akkor hiaba gyorsabb valami 10x, a az elonye csak 100 vs. 98.2 lesz. Es akkor meg aranylag bokezuen bant az ember az aplikalasall, mert itt reszfunkciokrol beszelunk.
A masik dolog meg az hogy a GCN4 nevetsegesen alacsony piaci reszesedese miatt gyakorlatilag mindegy milyen fantasztikus funkcikat hoz, ezek a gyakorlatban lenyegtelen dolgok.
Vagy ha olyan problemas mondjuk a WavePrefixSum vagy az GlobalOrderedCountIncrement tamogatasanak hianya, ird mar le hol es mennyire mutatkozna ez meg, mert en nem tudok olyan esetrol hogy ezek olyan problemak lennenek amitol a fejlesztok kardra vetnek magukat.
Itt mindig ugy vannak a GCN (vagyis AMD) funkciok leirva mint a vilagehseget megoldo adomanyok az emberisg szamara, de mindig teljes izolacioban vannak megitelve. Nem egy-ket funkcio tamogatasa vagy hianya tesz egy termeket nyerove vagy bukassa, egy GPU azert tobb dologbol all es tobb fajta munkat vegez mind frame elkeszitesenel.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
És ehhez még hozzászólva az egész szituáció azért baj a Microsoftnak, mert egy multiplatform fejlesztésnél jó esély van arra, hogy a konzolon is a rossz hatásfokú kódot szállítja a fejlesztő, holott ott van a lehetőség a jóval gyorsabb kód biztosításra. Tehát ahhoz, hogy a multiplatform címekkel ez megváltozzon biztosítani kell a PC-hez is nagyjából ugyanazt a shader nyelvet, és nagyjából ugyanazokat a lehetőségeket. Innen már persze elő lehet venni, hogy bár a Microsoftot alapvetően jó szándék vezérli, azért pusztán a saját érdekei dominálnak, és az érdekük az, hogy ne ők igazodjanak az egyes gyártókhoz, hanem majd ezek az egyes gyártók igazodnak hozzájuk. Alapvetően megtehetik. A legtöbb függvény még emulálva is jóval gyorsabb, mint a ma használt, tíz éves nyelvre (és ez megjelenéskor sem volt valami acélos) kialakított eljárás az adott problémára.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Raymond
félisten
"Ezek a függvények egyébként gyorsítják az egyes algoritmusokat."
Oh no, really?
Nem azt kerdeztem hogy gyorsitanak-e valamit vagy nem mert ahogy olvashattad a hozzaszolasomban vilagos hogy gyorsitanak *valamin*, azt kertem ha annyira fontosak hogy remalom es hasonlo jelzokkel illeted oket akkor tegyel mar le valamit az asztalra es irj egy-ket peldat hogy hol hasznaljak ma es mennyi pluszt hoznak kb. ahoz kepest ha nem lennenek. Mert ahogy mar az elobb irtam ezek tamogatasa vagy annak hianya ha nem is teljesen lenyegtelenek a PC-n (csak mert semmi nem 100%-os) a gyakorlatban azok, mert nem erdekes hogy nincs. Ha van, OK, ha nincs akkor meg van mas. Egyszeruen nincs szamottevo hozzajarulasa a frametime resukalasahoz igy senki nem sir miatta hogy nincs.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Petykemano
veterán
Tehát azt mondod, hogy a fejlesztők, meg a MS kértek olyan új funkciókat, amikkel effekteket tudnak hatékonyabban, gyorsabban és a konzolon szűkös erőforrásokkal gazdaságosabban bánva megvalósítani.
Majd ezeket a hardveres képességeket az AMD átvitte a kártyáira is. Talán abban a reményben, hogy majd a peogramkód is jön rá a konzolról. De ez nem így történik, hanem mégis az nvidia kap optümalizációt.
Az amd a fejlesztők kedvében járva és a konzolos megréndelés miatt vágja el magát azoktól a hardveres optimalizációktól, változtatásoktól, amelyek hatékonyabbá, versenyképesebbé tennék a hardverét a jelen szoftveres környezetben, abban a reményben, hogy makd ezek égyszer hasznosulnak, és talán egyszer majd a fejlesztők értékelik a kérésüknek alájátszott hardveres képességeket.
És most a shader model 6 érkezésével már majd könnyenkiaknázhatól lesznek ezek a hardveres képességek, amikor már majd az nvidia volta architektúrája is érkezik a támogatással.
Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
Raymond
félisten
Ahhoz kepest hogy fogalmad sincs hol hasznaljak pontosan es mennyire befolyasolja vagy nem a sebesseget (mert harmadszor nem foglak megkerni hogy ird le, ha tudnad mar itt lenne valahol) eleg mereszen irogatsz roluk ott a #29734-ben:
"A WaveBallot nem annyira kellemetlen."
"A GlobalOrderedCountIncrement az rémálom lesz."
"A barycentric nem akkora para a technikai oldalról."
A legszebb hogy itt legalabb beirod magadtol is azt amit mondok:
"nem kérhető az az érintet játékoktól (Doom, DE: MD, BF1, Civ6, SE4, RE7: Bio, WH40K: DoW3, SGW 3), hogy a szabványos shadert futtassák."
Erted mar? Az fut egy jateknal ami a jobb megoldas. Olyan hogy "szabvany shader" csak papiron letezik. Nem fognak egy jatekba egy szett megoldas beepiteni mert eppen konzolon ez megy es amikor atmegy PC-re es a felhasznaloknal levo 90%+ kartya nem tamogatja akkor nem fogjak szettarni a kezuket es "hat ez van" hanem olyan megoldas hasznalnak ami fut megfeleloen. Ugyanugy mint eddig sok evtizede meg kevesbe egyoldalu piaci foleny mellett is tettek.
Egyebkent megneztem mert kivancsi voltam mi az a nagy huho es tragedia a GlobalOrderedCountIncrement korul mert talan mar azert felfigyeltem volna ra, de ez lett az eredmenye:
Az elso 7 talalat az MSDN/Technet kulombozo nyelvu ugyanazon cikkere mutat, a 8-ik a (milyen meglepo!) #29737-ben emlitett Sebastian Aaltonen twitter-ere mutat a 9-ik pedig a PH!-s SM6.0 cikkre. A kepen nem lathato 10-ik pedig ide: PH! Forum AMD vs. NVIDIA
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Jack@l
veterán
Szép mese... Az csak egy minősítés, egy plecsni és sok-sok terméktámogatás. Sebességhez vajmi kevés köze van.
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Jack@l
veterán
Őőő, erre a tizedannyiba kerülő hivatalosan pro driveres de nem certifikált kártyára írj már egy példát.
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen