Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz T.Peter #64408 üzenetére

    Az a videó nagyon releváns, mert ha nem korlátozod nagyon a sugarak pásztázási távolságát, akkor muszáj egy rakás memóriát pazarolni. Az UE5-nél ez úgy megy, hogy lekorlátozod nagyon az RT működési távolságát, és kész. De ez nem megoldás. Ez egy korlátozás. Persze értem, az Epic abból főz, amije van, de jelenleg nem nagyon tudnak mást csinálni.

    Az XSX teljesen más API-t használ. A Microsoft kínál egy mono hozzáférést a konzoljához, így ott van programozható bejárás, és így vannak LOD szintek is. Az Xbox konzoljának API-ja eleve úgy működik, ahogy abban a videóban a megoldásként aposztrofált technika, és azt használják is a motorok. PS5-nél dettó ugyanez. A PC-s DXR viszont sokkal limitáltabb, mint a konzolos alacsony szintű hozzáférések. Tehát az, hogy a konzolon működik valami nem sokat jelent, mert a konzolos RT API-k sokkal jobbak.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák