Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Petykemano #25367 üzenetére

    Ezt a technológiát nem igazán erre fejlesztették, csak vannak bizonyos pozitív hatásai itt is. De valójában a mikropoligonokra van kigyúrva, és ott erős, ahol a motor kivágási rendszere nem igazán hatékony.

    (#25368) huskydog17: Elolvastam már. A PCGH méréssel nem támasztotta alá. A CB csinált mérést, de abból nem derül ki, hogy a VRAM fogy-e el. Mert az ottani adatokból simán lehet probléma a shader újrafordítás is. Most attól, hogy nagyon azt akarják látni, hogy a memória fogy el, egyáltalán nem jelenti, hogy az fogy el. És mivel nem néztek rá GPUPerfStudióval, így nem tudni pontosan, hogy mi a gond.

    Valójában nem. Mint írtam az AMD-n nem tudja teletölteni, mert nem adja oda a teljes VRAM-ot a driver. A 3rd party program csak tippel a szokásos +/-500-800 MB-os hibaarányával. Én elsődlegesen azért állítottam a 4 GB-os határt, mert konkrétan tudom ezt az IW-től, ugyanis így állították be a rendszert, hogy ne foglaljon el 4 GB-nál több VRAM-ot 4K-ban Ultra beállítással. Ennek az oka az, hogy a vásárlóbázisuk jelentős részének nem 6 vagy 8, hanem 4 GB-os VGA-ja van, és erre nagyon kell figyelniük.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák