Új hozzászólás Aktív témák

  • hugo chávez

    aktív tag

    válasz #85552128 #11117 üzenetére

    Ja, PC-n? Van ugye a GCN, erre lőtték be az új API-kat konzolon és ez (lesz) az alap PC-n is (pláne a konzolportoknál). Némi optimalizációt meg minden GCN generációnál külön meg kell csinálni. Más gyártóknál ez bonyolultabb lesz. Ugye valamilyen mértékben le kell másolniuk a GCN funkcióit, különben az NV és Intel GPU-kon csak DX11.2 szinten fog futni a DX12-es (konzol low level-ről áthozott) játék, ami könnyen lehet teljesítmény, vagy minőségbünti is akár. A komolyabb multiplatform játékmotorokat meg úgy is meg fogják csinálni előbb-utóbb low levelre (kivéve a Ubisoftosakat :D ), onnantól kezdve meg már konzolról nem nehéz áthozni DX12-re/Vulkanra (vagy fordítva), de minden gyártó minden GPU generációjára külön kell még optimalizálni, ha megfelelő kihasználtságot akarnak mindegyiknél.

    [ Szerkesztve ]

    "sajnos ez a beszélgetés olyan alacsony szintre jutott, hogy a továbbiakban már nem méltó hozzám" - by Pikari

Új hozzászólás Aktív témák