Új hozzászólás Aktív témák

  • Lukitomi

    aktív tag

    válasz Ragnar_ #16977 üzenetére

    Nem néztem 3.7 manuálon, mert először 3900MHz-en teszteltem sokáig csak ott már 70 fok közelében jár konvertálás közben és én nem szeretném ilyen hőfokon járatni folyamatosan, habár tudom, hogy bőven bírja 1,28V mellett, de nekem az a 2.5% plusz nem ér kb.10-15% fogyasztás többletet.
    4000MHz-en is megy kb1.4V körül, habár ezt nem teszteltem ki rendesen, mert 80 fok közelében mozog, de itt már még nagyobb a fogyasztás különbség 5% órajel hatására, amit tök feleslegesnek tartok!

    apa111 a másik amiért úgy gondolom, hogy igazam van az az, hogy amikor a proci automatán van, akkor nagyobb feszt állít be egy-egy pillanatra, amikor éppen felugrik a freki
    Namost, ha Te fix fesszel hajtod a procit mondjuk 4GHz-en, akkor az XFR nem tud érvényesülni, mert nem tud rá több kakaót adni a nagyobb freiknek, ezért nem is csinál vele semmit
    Abban az esetben, ha a feszt a 4GHz-hez autón hagyod elképzelhetőnek tartom, hogy megugrik a freki néha csak ott már félő, hogy túllövi fesszel az egészet, ha egyáltalán elindul 4GHz-en autó beállításokkal!
    Az XFR kikapcsolásáról! Amikor auton van a proci bekapcsoltam a bios-ban a Precision boost vagy valami hasonlót, most nem tudom pontosan a nevét, ilyenkor engedélyezve van az automatikus túlhajtás és az XFR is. Ilyenkor 3600MHz max. helyett 3700MHz a max. freki az összes magot max.-on hajtva és 1-2 mag aktivitása esetén ilyenkor érvényesül az XFR is ami egészen 4100MHz-ig is fel-fel tolja a magokat.
    Ha manuálisan van beállítva, akkor a legtöbbünknek ki van kapcsolva ez a funkció a bios-ban, ezért nincs is a saját magunk által beállított frekinél magasabb freki az előbb leírtak miatt (autó feszemelés)

    Ragnar Nekem 3800MHz tuning esetén is engedélyezve van a Q&C funkció és 3 Pstate van beállítva minden energiagazdálkodással karöltve!

Új hozzászólás Aktív témák