-
IT café
AMD Radeon™ RX Vega 64 / 56 Téma összefoglaló !
Új hozzászólás Aktív témák
-
titán
Beszálltam egy OCUK akciós 56-ra. A kihagyhatatlan ajánlat az kihagyhatatlan ajánlat.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz Plasticbomb #6913 üzenetére
Elég-e a táp vagy sem. 500w jellemzően nem. 600asoktól kezdve akad olyan táp, ami tolerálja, de a jellemző a 700w s feletti gondtalan működés.
Ez gondolom tuningfüggő. A most akciós 56 Pulse-t a maga 180W-jával simán vinni kell egy 400W-os tápnak, ha egy alapon hagyott 65-95W-os CPU-val párosítják.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
Kíváncsi leszek. Nem tartok attól, hogy a 550W Focus Plus Platinumom ne lenne elég. Szénné húzott FC blokkos vizezett 7970 GE + vizezett, szintén szénné húzott (4,8GHz) 6 magos régi intelmemet vitte gond nélkül egy 420W-os régi Bronze Seasonic M12II. Falból húzott több, mint 500W-ot, terhelés alatt folyamatosan. Sosem kapcsolt le, sosem nyűglődött. Egy 550W-os jó tápnak simán bírnia kell folyamatos 600W-ot DC oldalon és 650W-ot konnektorból.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
-
titán
válasz Cyberboy42 #7023 üzenetére
Majd lefut. Most pár napig ne légy meglepődve.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz Darth_Revan #6999 üzenetére
Persze, mert a kijelződ lfc kompatibilis. Amikor beesik az fps 60 alá, rögtön duplázni kezd a kijelző, és pl 59 helyett 118Hz-re vált. Ez épp olyan jól csökkenti a képhibákat, mint a normál freki, ezért nem küzdött vele a gyártó, hogy bevigye a frissítést 60 alá. A tapasztalt mikroakadások nem a ebből fakadnak, hanem az oka inkább ott keresendő, ahol az fps-beesés forrása is található. Valószínűleg a CPU a probléma... Laposnál komolyabb vga terhelés esetén szükségszerűen a cpu alól "kihúzzák" a tápot, és visszaesik az órajel. Be kell látni, hogy egy notebook egy bonyolult egyensúlyozás a cpu-teljesítmény/gpu-teljesítmény/fogyasztás/fűtés/hűtés sokismeretlenes egyenletrendszerben.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
Én péntek este rendeltem, és most csöngetett vele a DHL-es kislány.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz micafighter #7060 üzenetére
Nálam a rendszer konnektorból 305 W-ot szív alapon egy i3-8100 társaságában (TimeSpy)
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
érdekesség: a kapott Pulse 56 Samsungos
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
Miért van subsystem id mismatchem atiflash-sel?
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
És miért van az, hogy az én lementett biosom 512 kb-os, az összes többi letölthető 256kb-os?
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
Az 512kB hülyeség.
A lényeg, hogy command line atiflash kell hozzá, és rákell erőltetni
atiflash -fs -p 0 filename.rom
De csak akkor, ha Samsung memóriás az 56!
Szóval nekem szépen felment az XFX Vega 64 Double Edition biosa [link], és jól működik. Azért ez került fel, mert ez ugyanúgy a Vega Nano nyákjára épül, és alacsony a VRM target (104°C a többi Vega 64 115°C-kal szemben)
+9,5% GS az XFX 64 stock bios-szal a gyári stockhoz képest
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
Lemented a biost GPU-Z-vel
administrátor jogosultsággal indítod az overdriventoolt
overdriventool-ban az ablak bal felső sarkában a program ikonjára kattintasz (kis piros VGA kártya)
PPTable editor
Open BIOS/reg file
betallózod a bios fájlt
módosítod az értékeket tetszés szerint
save (ez egy registry bejegyzést fog módosítani, amit betölt a kártya bootoláskor)evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
-
titán
Ha már a 480 is limites volt, akkor ne csodálkozz, hogy a Vega még inkább az
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
Vega 56 Pulse
Némi bugos kiolvasással. Sose csinált még ilyet. A max power egyébként 245W Ja, és röhögve bírja az 550W-os tápom, ahogy vártam is. Konnektorból 450W, amikor bekapcsol a házszellőztetés (ami egyként az alaplapi pciex16 mérőre triggerel: 40 foknál indul és 51 foknál van 100%)
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz OgreImre #7208 üzenetére
1050mV-ra már volt fagyásom. És mivel nem kulcskérdés, mindössze néhány watt fogyi múlik a HBM-en, ezért nem erőlködtem, hogy kiteszteljem az alját.Hülyeség. Most simán viszi az 1000mV-ot, köszi. Úgy látszik csak véletlen egybeesés volt korábban valami mással.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
Érdekes stratégiával dolgozik a Pulse hűtése. 3D alkalmazás indításkor felpörgeti maxra, aztán onnan vesz vissza lassan. Addig csökkenti a fordulatot, amíg lentről bele nem lő a hőmérséklet targetbe. De a Firestrike túl rövid, hogy ez meglegyen. Ezért van terv alatt a hőmérséklet. Minél hosszabb a 3D alkalmazás, annál halkabb a kártya.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
-
titán
Pulse-t felflasheled 64-es bios-szal (persze ettől még nem lesz több végrehajtód), máris közel leszel.
A végrehajtók az 56-ban és a 64-ben is malmoznak, sokkal többre lennének képesek, ha korlátlan táp és hűtés állna rendelkezésre.
Mivel a Vega alapvetően táplimites kártya, húzott rammal ugyanazon az energiaszinten kb ugyanott leszel, mint egy gyengébb hűtésű 64-gyel.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
-
titán
válasz robertosz91 #7308 üzenetére
A játékok jövő tavasszal jelennek meg, akkor lesz kulcs, utána lehet majd eladni őket.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
Az új Windows-zal másnak (intelesnek) is összement a unigine e-pénisze?
Korábban 15000-et ment, most 13800-at.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz Cyberboy42 #7332 üzenetére
15000 volt az ideiglenes i3-mal (8100), de jött vissza az i5, meg picit (tök lényegtelenül) emeltem a tuningon, közben a unigine lement 13800-ra, a 3Dmark GS pedig 24600->24200-ra (ez nem nagy, de konstans változás)
Vega 56 tuningolva + 64 bios
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
Megvan az ok. BIOS update. Eszembe jutott, hogy a 8400 rakoncátlankodott a 8100 után, és próbálkoztam bios update-tel is. De az se segített, végül CMOS reset kellett, de közben bent maradt a legfrissebb BIOS, az október végi "F10 2018/10/24 Optimized for Intel® 9th Gen Core™ Processors". Most visszamentem egyet F8-ra (július), és láss csodát, visszanőtt az epénisz 15000-re (14818). Korábban F6-on voltam. Tehát az F6->F8 váltás rendben van, de a legfrissebb valami olyan hülye és fölösleges spectre-javító mikrokódot kapott, ami hazavágja a CPU teljesítményt.
Szóval jó tanács: valami-Lake procival senki se rakja fel az őszi BIOS frissítéseket, ha kedves az élete.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz #45185024 #7342 üzenetére
És ki a kisf..zom fog nekiállni molyolni a gépemnél, hogy feltörje? Tudod mennyi elb..zott idő és mekkora eszeveszett meló elágazásbecslést értelmesen feltörni? Mármint hogy valami értelmes is kipottyanjon, nem csak elméletileg? Ráadásul tök nulla haszonért, hiszen ha már itt dekkol mellette a kolléga, akkor jobban jár, ha egyszerűen csak elviszi a vinyót, meg az ssd-t, nincs nálam semmi titkosítva. Vihar a bilibe, de van min rágódni, és intel is röhög, van miért új procit eladni.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
Talos Principle microkód lassulás. Durva...
F8:
21:52:29 INF: Gfx API: Direct3D11
21:52:29 INF: Duration: 184.1 seconds (26143 frames)
21:52:29 INF: Average: 142.0 FPS (146.8 w/o extremes)
21:52:29 INF: Extremes: 583.1 max, 65.3 min
21:52:29 INF: Sections: AI=10%, physics=4%, sound=1%, scene=66%, shadows=11%, misc=7%
21:52:29 INF: Highs: 2678 in 15.3 seconds (174.7 FPS)
21:52:29 INF: Lows: 3996 in 36.2 seconds (110.5 FPS)
21:52:29 INF: > 60 FPS: 100%F10:
22:13:41 INF: Gfx API: Direct3D11
22:13:41 INF: Duration: 185.2 seconds (24171 frames)
22:13:41 INF: Average: 130.5 FPS (134.8 w/o extremes)
22:13:41 INF: Extremes: 433.9 max, 28.0 min
22:13:41 INF: Sections: AI=10%, physics=3%, sound=1%, scene=67%, shadows=11%, misc=8%
22:13:41 INF: Highs: 2104 in 12.8 seconds (164.9 FPS)
22:13:41 INF: Lows: 3215 in 32.6 seconds (98.5 FPS)
22:13:41 INF: > 60 FPS: 100%evDirect villanyautós töltőhálózat
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen