Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • AlienApollo

    tag

    válasz Krisz0418 #3109 üzenetére

    Standby list-re pakolja a memória kezelő azokat a dolgokat amiket az adott process épp nem használ, de még szükség lehet rá. Adott esetben ezt folyamatosan kéne ürítgetnie a memóriakezelőnek, de ha kipróbálod azt a programot akkor látni fogod hogy egy sima játék és térkép betöltés alatt megtelik és nem ürül, így mikor elkezdesz játszani akkor már tele van szemetelve és bizony ez okoz olyat hogy látszólag fix FPS mellett is megakad a kép egy egy pillanatra. Az ISLC ezt monitorozza és adott paraméterek szerint ürítgeti - alapból win 10 memória kezelője is így működne, de tavaly december óta szarul működik.

    Azért ajánlottam mert nálam ezzel BF5 és Battlefront 2 stuttering teljesen megszűnt. 32 GB memória mellett szerintem ez nem lehet probléma de 16 mellett érdemes adni neki egy esélyt.

Új hozzászólás Aktív témák