Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Czo

    őstag

    válasz Pikari #93075 üzenetére

    En kb rogton vettem egyet, amikor anno megjelent, hogy csereljem a Monster3D+Stealth3D paros. A Hercules verzio, ami eloszor boltokba kerult, mind az AT3D-s, szendvicspaneles verzio volt. A frissen vasarolt kartyaval ment "minden" API, amit elvart az ember, de a D3D betegeskedett, mert sok szoftver nem latta. Quake is ment vele. Nyilvan ami jatek hozott magaval glide2x.dll-t, azt cserelni kellett a Rush driverbol szerzett Glide2x.dll-re, ami resourcekent tartalmazta az exe-ben vagy masik dll-ben, ott ki kellett cserelni a resourceot, ugyonez a DOS-os szoftvereknel (tehat file csere). Itt a legtobb bajt az EXE-be ragasztott OVL okozta mert azt vagy sok kuzdelem utan cserelted le, vagy nem tudtad lecserelni (volt jatek, ami tartlamazta a glide ovl-t, de nem egyben, hanem az kitomoritett binarisban, ossze vissza talaltad meg a darabjait. No, az ilyet hagytad a fenebe). Assembly iranybol nezve, "nem sok" elteres volt, miutan megtalaltad, hogy melyik regiszter hol van. A nem sok konkretan azt jelenti, hogy ugyonaz a low level felulete mind a ketto kartyanak, csak a V1 kozvetlen elerheto volt, a Rush pedig a VGA chipseten keresztul.

Új hozzászólás Aktív témák