Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Yutani

    nagyúr

    válasz Simid #34 üzenetére

    The next-gen consoles will probably continue using solutions from AMD and as it turns out, the Nintendo NX console will be powered by AMD's next-gen Polaris graphics card with Vulkan support.

    Két kulcsszó van, az egyik a Polaris, a másik a Vulkan. Csekély értelmem logikájával nekem ez azt mondja, hogy inkább lesz ez egy speckó PC, mintsem egy XO vagy PS4 jellegű konzol, különben minek bele Vulkan támogatás? Így pedig lehet mellette Intel vagy AMD CPU, a lényeg az x86-on van. Vagy ha árukapcsolás, akkor inkább AMD lesz benne (akár egy Bristol Ridge FP4 tokozással), mivel az új API-k esetén jóval kitolódik a CPU limit, így nem kell attól félni, hogy túl hamar elfogy a proci.

    [ Szerkesztve ]

    #tarcsad

  • leviske

    veterán

    válasz Simid #34 üzenetére

    Egy ilyen hírt bárki össze tud rakni, aztán vagy bejön, vagy nem. Valószínűleg az E3 és az EA rendezvényei során már nyíltan fog a Nintendo beszélni a gépről, a kései várakozási stádiumban pedig igen rendesen megszokott nőni a hardverről "mindent tudók" száma.

    Saját véleményem a továbbiakban is az, hogy a 14nm -bár nagyon jó volna- nem reális, mert friss technológia. A 20-22nm-es gyártósorok, vagy a TSMC/GloFo 28nm-es gyártósora reálisabbnak tűnik. Abban az esetben pedig a legkorábban említett, XO körüli teljesítmény a reális, csak Polaris alapon.
    Bár a 14nm miatt elérhetővé váló fHD60fps, 4K30fps és VR megmagyarázná a PS4 pletykált félgenerációváltását. Nyáron kiderül.

    (#35) Yutani: Ahogy az Xbox One támogatja a DX12-t, úgy egyáltalán nem volna meglepő, ha a NX-be bekerülne a Vulkan. Már csak azért is, mert ezzel ugyancsak fejlesztési időt spórolnak. Ennek ebben a formában így gyakorlatilag annyi a lényege, hogy szegény Sony szívott a fejlesztéssel, AMD átemelte PC-re, a többi cég meg hasznot húz belőle. :DDD

    Ha olyan formában lenne custom PC (nem hiszem), hogy kap egy rendes PGA foglalatot, PCI-E csatlakozókat, meg egyebek, akkor azzal a lednülettel megtehették volna azt is, hogy szimplán bejelentenek pár exkluzív címet SteamOS-re vagy Windows-ra és kész... Ráadásul a PS4 és XO APU-ja tele van olyan egyedi cuccokkal is, amiket első sorban a saját exkluzívaik érdekében raktak bele.

    Később gondolom fog összedobni a Nintendo is rá saját SDK-t, de most bőven elég nekik az is, ha nem teljesen DX11 alapú játékokat próbálnak majd ráerőltetni a fejlesztők.

    (#36) Valdez: Konkrétan ki lett jelentve, hogy az Excavatorból nem jön 14nm-es implementáció? Fiery sokáig lehetségesnek tartotta a Bristol 14nm-en való érkezését, szóval ezt nem hiszem. Más kérdés, hogy teljesítmény/méret szempontjából a Jaguar elvileg erősebb, mint az XV.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák