- Facebook és Messenger
- Hálózati / IP kamera
- Mozilla Firefox
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows 11
- Anyagi katasztrófára figyelmezteti az Apple-t a brit média
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- A leépítések után egy vagyont költ a töltőhálózatára a Tesla
- Programozásról_szubjektíven
Aktív témák
-
marcee
addikt
Csak nehogy túl lőjenek a célon, aztán ezúttal a marketing költségek miatt legyenek vezteségesek.
Szerintem a hozzánemértőnek nem nagyon használ, ha a focimeccsen látja az amd reklámot. Az bemegy a bótba és vesz egy gépet és úgy használja évekig, hogy azt sem tudja mi van benne.
Talán a kicsit hozzáértőbbeknek számíthat, hogy ''né' má', nem is lehet olyan nyikhaj, luzar cég ez a ámdé, már a ferrárival nyomulnak, ozt az intel még nem is f1-érett.'' :D\m/
-
PaladiN
aktív tag
Többféle reklám létezik. A céltól függôen lehet megkülönböztetni ôket.
Például amikor magát a terméket reklámozzák, pl. sörreklámok, tisztítószerek.
Általában ezeket a reklámokat olyan cégek csinálják akik forgalmazzák magát a terméket, avagy vmilyen módon érdekeltek a forgalom növelésében. Ezeknél a reklámoknál a cég ismertsége lényegtelen, pontosabban a termék ismertségére koncentrálnak. Pl. az Unilever céget kevesen ismerik, de az általa forgalmazott termékeket szinte mindenki.
Az, amikor egy cég azonosul a termékével (intel-processzor), akkor a reklám már egy kicsit máshogy néz ki, mivel a cég megjelenése egyértelměen a termék megjelenésével jár, azzal azonosítják a céget.
Az Amd jelenleg egy köztes utat választott. A cégnév ismertségének növelésére költ egy keveset.
Vszleg felmérések alapján kiderült hogy az intel név ismertsége messze meghaladja az amd-ét, ami a piaci versenyben nem egy nyerô pozíció. Ez ellen tenni kell.
Ha megnézitek a legtöbb nézôt vonzó měsorokat akkor észrevehetô hogy az amd ezekre a területekre koncentrál a nézôközönség összetételétôl függetlenül.
Bár az a cél hogy növeljék a forgalmazást, a piaci szegmensüket , ez ebben a kampányukban csak másodrendě cél. Az elsôdleges az, hogy ha vki (értsd: bárki!) látja az Amd logót akkor ismerôs legyen neki. Ennyi! Nem több! Az hogy milyen IQ-val rendelkezik teljesen lényegtelen. A fontos hogy ismerôs legyen ez a logó, és hogy minél többen megismerjék. Ez furcsa lehet olyanoknak akik realitásokban gondolkoznak, de higgyétek el hogy ettôl měködik számos cég, és nem buknak bele.Valojaban addig soha nem veszitesz, amig abba nem hagyod a probalkozast.
-
PaladiN
aktív tag
Sajna ebben a kérdésben nem tudok nyilatkozni, mivel nem láttam ilyen jellegě felméréseket, de az intel név egy kicsit öregebb mint a pentium név, és úgy emléxem hogy a reklámok sem úgy szerepeltek hogy pentium processor, hanem hogy ''intel pentium''.
Egyébként errôl az jutott eszembe, hogy annak idején a suliban a tanár fel akarta sorolni a különbözô processorokat (történelmi áttekintés céljából) és a felsorolásban utolsóként egy kis gondolkodási szünet után azt mondta hogy intelpentium, én meg majd kiestem a padból a visszafolytott reszketésemnek köszönhetôen. :)Valojaban addig soha nem veszitesz, amig abba nem hagyod a probalkozast.
Aktív témák
- Beszámítás! Intel Core i3 8100 4mag 4szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- Ryzen 9 5950X
- Beszámítás! Intel Core i9 9900KF 8mag 16szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- Beszámítás! Intel Core i7 4790K 4mag 8szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- Intel I5 14600K 14mag/20szál - Új, Tesztelt - Eladó! 98.000.-
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen