Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Albigator

    őstag

    válasz zeus_2k14 #3477 üzenetére

    Hello!

    Én emailben (segito@alza.hu) jeleztem nekik az elállási szándékomat a 11. napon (12.08).
    Csak egy automata emailt kaptam vissza egy referenciaszámmal.
    Aztán a 13. napon rájuk írtam megint. Aznap válaszoltak: a bemutatótermük, posta vagy GLS futár közül kell választani. Utóbbinál meg is adják azt a napot amelyik a lehető leghamarabb szóba jöhet.
    GLS-t választottam, leírtam az alkalmas időpontot és címet.
    Visszajeleztek h akkor mikor is megy a futár de még ő úgyis felveszi velem a kapcsolatot. Az átvételi elismervényt utána vissza kell küldeni nekik elektronikus formában. Ezt megtettem és emellett érdeklődtem mikor is fogom kb vissza kapni a pénzem. Azt válaszolták h ha visszaérkezik a raktárjukba a cucc és ellenőrzik utána jóváírószámlát készítenek és arra az emailre kell visszaírni nekik milyen formában kell a pénz.

    Lényegében csak ennyit kellett volna csinálni, én persze sok ilyen emailt kaptam (kuponos biznisz miatt) és nem teljesen volt világos h akkor azokra mind kell külön reagálni és megadni a kellő információkat.
    Levelezés és felesleges más féle művelet (a mailben szereplő "Atutalas bankszamlara" funkció átirányítása után az Áruvisszaküldés,számlajóváírás menüpontot használva) után reagáltam mind az 5 emailra egyesével: IBAN számlaszámot, SWIFT/BIC kódot megadva és a saját nevemet kihagyva... Amit aztán külön megkérdeztek és leírtam 5-ször megint csak.
    Így lett kerek a történet, meg volt az összes információjuk ezt továbbították a pénzügyi osztálynak.
    Az utalás is megtörtént elvileg már a csak a zséé kéne megérkezzen. :C

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák