- Crypto Trade
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- MinDig TV
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Rendszergazda topic
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Proxmox VE
- Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
- ArchiCAD és Artlantis topik
- Mikrotik routerek
-
IT café
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-ZeeZee-
senior tag
Valaki tudna abban segíteni, hogyan lehet bankkártyát törölni, vagy újat felvinni az accountomhoz? A régi kártyámmal "regisztráltam", ami azóta lejárt, és minden vásárlásnál újra be kell adnom az új kártya adatait. Hol tudok új/másik kártyád hozzárendelni?
-
-ZeeZee-
senior tag
válasz Criminal017 #16793 üzenetére
Köszönöm, így már sikerült. Egyébként nem volt még AliPay-em.
De megoldódott, úgyhogy még egyszer köszi!
-
-ZeeZee-
senior tag
Üdv!
Érkezett hozzám 1 TV Box, Order received megvolt, gondoltam, hogy hétvégén majd megvizsgálom, de sajnos közben elutaztam. Az eladóval felvettem a kapcsolatot, hogy S905X helyett S905W kaptam, de az eladó köti az ebet a karóhoz, hogy az bizony S905X. Tegnap végre hazaértem, szétszedtem a boxot, küldtem neki fényképet a belsejéről, hogy S905W a matrica rajta. Még mindig nem hisz nekem, azt mondja, hogy csak a matrica "rossz" rajta. Írtam neki, hogy akkor dispute, de sajnos közben meg letelt a 15 napom. Ha jól gondolom, akkor ez bukta...
-
-ZeeZee-
senior tag
Igen, szétszedem, ugyanis még mindig hazudozik az eladó, hogy szerinte ez jó. Nem, a doboz a rossz infó van, CPU-Z és AIDA sem mutatja a különbséget, mivel mindkettő A53-as Cortex. A szétszedés nagyjából 2 másodperc, nem sérül semmi, utána pedig 4 csavart kell kicsavarni, mert a matrica az alaplap alsó oldalán van. A hűtőbordát direkt nem szedtem le, mert az már akár fizikai sérüléssel is járhat.
Az eredeti kérdés: mit lehet tenni, ha kifutottam a 15 napos reklamációs időszakból?
-
-ZeeZee-
senior tag
Igen, ez nem képes 4k-s lejátszásra. Igen, árleszállításra gondoltam, mert a box maga működik, de nem tudja a specifikációjában leírtakat. De erre már esélyem sincs. Tanulópénz részemről.
Közben elolvasta már az utolsó levelemet, de nem reagált, illetve reagált: kaptam egy 1$-os kupon, ha legközelebb minimum 35$-ért vásárlok...
-
-ZeeZee-
senior tag
Nálam is előjött, hogy nem kapok emailt az aktuális rendelés fizetéséről/feladásáról. Nem változtattam semmit, augusztus elején (5-6-7) még kaptam az akkori rendelésről. Tegnap este rendeltem, nem jött semmi, de elvileg feladták ("awaiting delivery")
-
-ZeeZee-
senior tag
válasz -ZeeZee- #31092 üzenetére
Azt hiszem megvan a hiba forrása nálam. User error valószínűleg, önhibámon kívül...
A hónapban lejár a kártya, amit Alipayhez regisztráltam. Az utcánkban lakik egy ügyintéző, aki elhozta nekünk a kártyákat tegnap délután (nejemé is most jár le), csak nejem nem szólt. Tegnap este rendeltem, és úgy néz ki, hogy nincs kifizetve, hiszen az a kártya, amivel fizettem volna már nem élt. Tegnaptól ugyanis már az új kártya él. Most már regisztráltam az új kártyát, a régit töröltem.
Hogyan fog ez a kifizetés megtörténni? Az order historyban látom, mintha ki lenne fizetve, de Alipayen nincs nyoma.Kell nekem valamit tennem?
-
-ZeeZee-
senior tag
Ilyenkor már indítsak dispute-ot, vagy várjak még pár napot. Az eladónak írtam hétfőn délelőtt, hogy hosszabbítsa meg a szállítási időt, de eddig nem válaszolt. Biztos ünnepel már... Nem nagy tétel, 0.65$. Az összefoglalót úgy értelmeztem, ha ez lejár, akkor még mindig van 15 napom a dispute indításra. Jól értelmeztem?
Ezt már el kellett volna indítani, de eddig nem történt meg. Hétvégén, mielőtt lejár az idő nyomjak az extend procesing time-ra?
Előre is köszönöm.
-
-ZeeZee-
senior tag
Délelőtt jött a postás, hozott 2 értesítőt. Bementem, kaptam 2 "csomagot" (13x12x0.6cm és 13x11x0.5cm), az egyik a lejárós vásárlás. Megkérdeztem, hogy véletlenül nincs több? (Múlt héten szerdán voltam érdeklődni, akkor alig volt csomag, most meg dugig voltak a fakkok). Hátrament, talált még 1-et. Az már nagyobb volt (16x10.5x2.5cm) Magyar Posta, én így szeretlek...
-
-ZeeZee-
senior tag
Kaptam nyomkövetést egy rendelésemről, de nem az enyém, mert másik városba szól. Írtam az eladónak, hogy nézzen utána, mert nem jó a TN, adja meg az enyémet. Erre ezt írta:
Dear friend, we are so sorry for that your package has been returned by security check and we are willing to refund the money to you. Could you please give us your PayPal account so that we can issue the refund? By the way, paypal refund will be charged a commission, is that ok?21.75$ volt a rendelésem, de miért paypalra akar utalni? Vagy ezzel akarja elkerülni a negatív értékelést?
-
-ZeeZee-
senior tag
Köszönöm, írtam neki.
Ennek egyébként mi értelme? Pénzt nem kap addig, amíg vissza nem igazoljuk, hogy megkaptuk az árut. Szóval nem használja a pénzt addig sem. Nekem 2 hét után adta fel, akkor kaptam TN-t, de akkor sem az enyémet. Most megint eltelt 2 hét (összesen 4) de nem jutottam előrébb, inkább hátrébb, mert lassan jön a karácsonyi roham.
-
-ZeeZee-
senior tag
Értékeltem egy eladót sikertelen vásárlás után (nem adta fel az árut, más TN adott, amikor megérkezett kiderült, hogy nem az enyém, dispute-ot nyertem), de nem jelenik meg az értékelések között. Miért nem? Kiírja, hogy 3 customer reviews, de csak 2 jelenik meg. Az enyém természetesen nincs köztük.
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!