- Microsoft Excel topic
- Crypto Trade
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- MinDig TV
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Rendszergazda topic
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Proxmox VE
- Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
- ArchiCAD és Artlantis topik
-
IT café
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz -ZeeZee- #30659 üzenetére
Az a gond hogy a beszállító őt is átverte, hiszen csak egy eladó, ha a kísérő papírokon azt írják hogy az amit ő a hirdetésben megad akkor minek kételkedjen? Ha minden kereskedő kipróbálná azt amit árusít, hát egy nagy használt cikk piac lenne a világ, mert amit kibontanak az már annak tekintendő.
Ez egyébként rosszabb minőségű? Függetlenül hogy lejárt a dispute idő adott esetben én az árkülönbözet visszakérésével megpróbálkoznék, leírva hogy sajnálatos hogy őt is becsapták, de így lenne korrekt lerendezni.
Többet nem veszítek vele, csak egy üzenet. -
-ZeeZee-
senior tag
válasz -ZeeZee- #31092 üzenetére
Azt hiszem megvan a hiba forrása nálam. User error valószínűleg, önhibámon kívül...
A hónapban lejár a kártya, amit Alipayhez regisztráltam. Az utcánkban lakik egy ügyintéző, aki elhozta nekünk a kártyákat tegnap délután (nejemé is most jár le), csak nejem nem szólt. Tegnap este rendeltem, és úgy néz ki, hogy nincs kifizetve, hiszen az a kártya, amivel fizettem volna már nem élt. Tegnaptól ugyanis már az új kártya él. Most már regisztráltam az új kártyát, a régit töröltem.
Hogyan fog ez a kifizetés megtörténni? Az order historyban látom, mintha ki lenne fizetve, de Alipayen nincs nyoma.Kell nekem valamit tennem?
-
Topikgazda
válasz -ZeeZee- #31557 üzenetére
Írtam hogy augusztus közepétől elrontották, nem kerül be a vásárlás az Alipay vásárlási történetbe, ez független a kártya típusától.
Az sms védelem az magyar regisztrációnál nem a fizetésre vonatkozik. Hasonlóan mint a PSD2 az EU-n kívüli fizetések esetén nem lesz jóváhagyó sms a banktól, itt sincs Kínán kívüli ügyfélnek. Még.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz -ZeeZee- #31949 üzenetére
Nem kell, nyugodtan várd meg hogy leteljen. Akkor indul a 15 nap.
A héten ünnep van, gondolom a vásárlásnál lévő linken keresztül kérted, mert az beállítható az eladónak hogy automatikusan emelje, de persze nem mindegyik használja.
A másiknál ha ez lejár sztornó lesz a vásárlás, de az ünnep miatt lehet hogy erre se lesz reakció, de kérj pár nap hosszabbítást, mert veszítesz az árfolyamon.[ Szerkesztve ]
-
Digitalpimp
senior tag
válasz -ZeeZee- #31957 üzenetére
Már rég be kellett volna szántani az egészet a MÁV-val együtt.
"...a popszakmában sokminden fontosabb, mint maga a zene. Azt a legjobb kikapcsolni." Ford Fairlane kalandjai "Vihar előtti csend, nem jó itt senkinek, csak az a pár szemét érzi jól magát, aki a képernyőről felém integet, az a sok nagy magyar, az a sok jóbarát!" PiCsa
-
Topikgazda
válasz -ZeeZee- #32295 üzenetére
Esetleg azt gondolja hogy lemondasz róla és nem fogsz reklamálni és így megkapja a pénzt.
De én azt nem értem ha ez van: your package has been returned by security check akkor miért nem küldi újra, miért nem írja be az új számot? Nekem is volt ilyen és a könyvelése így nézett ki:
Szállítás azzal a számmal amit visszaküldtek törölve, a régi áthúzással látszik, de ott az új. -
Topikgazda
válasz -ZeeZee- #34270 üzenetére
Azt csak te tudod megszakítani, mire nyomtál mer az eladó itt szó szerint és hivatalosan Proposal: Refund US $ 0.00 ajánlott az hogy a sa megjegyzésbe beírta az nem jelent semmit. Neked az ajánlatára kell tenned valamit ami $ 0.00, vagy elfogadni, Accept, vagy elvetni, Reject és van az a lehetőség hogy megszakítod a dispute-t Cancel, ezt történt most.
-
Topikgazda
válasz -ZeeZee- #34330 üzenetére
Még mindig az a hivatalos ajánlata az eladónak hogy No return & No refund, ha ez megfelel akkor Accept, ha nem felel meg akkor Reject.
De akkor nézzük a történéseket.
Te komolyan vetted az eladó megjegyzésként írt 5 $-os ajánlatát ezért megszakítottad a dispute-t. Az eladónak illene küldeni az 5 $-os kompenzációt mert te jó fej voltál.
Persze nem kapsz semmit.
Amikor Cancel lett, írtam volna neki hogy rendben, jól járt mert nincs dispute, de akkor legyen szíves a megígért kompenzációt küldeni.
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Microsoft Excel topic
- Fujifilm X
- További aktív témák...
- 1151 V2 CPU-k / I5-8500 / I5-8400 / BESZÁMÍTOK!
- Intel i5-10400 hatmagos processzor + doboz + gyári új hűtő
- Nintendo Switch játékok (ง '-' )ง Budapest Nyugatinál
- Fekete Sony PlayStation 5 Cover (Lemezes változat)
- Samsung Galaxy S23 Ultra 5G 256GB Dual SIM Phantom Black Gyárilag független Csere/beszámítás is!