-
IT café
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
hakydakillah
senior tag
Sziasztok,
egyenlőre még aliexpress szűz vagyok, ma gondoltam belevágni, mivel rengeteg gyerekholmit látni ott jó áron. Rengeteg ebay, és külföldi oldal rendelést bonyolítottam le eddig, de eddig kizárólagosan paypal párti voltam.
Itt úgy látom, hogy paypal lehetőséget törölték, lehet kártyával fizetni, amivel nincs kedvem vacakolni minden egyes fizetésnél, és ott a Alipay, amire azt mondják paypal-féle dolog.
Erről szeretnék kérdezni, hogy valóban annyira biztonságos? Paypalhoz bankkártyám van kapcsolva, ehhez is azt kapcsolnám, nem szeretnék miatta külön számlát nyitni, vagy virtuális kártyával vacakolni. Viszont nem szeretnem, hogy visszaelljen valaki a bankszamlammal.[ Szerkesztve ]
-
hakydakillah
senior tag
válasz molvany #10371 üzenetére
Köszi a gyors választ, akkor ma nekilátok Lányom Hello Kitty bolond, és ezek a ruhák nálunk 3x annyiba kerülnek, mint ott. Ebayen ez az ár már csak fele annyi, aliexpressen meg nem értem, de az itteni ár 1/3a.
2-4dolcsiért már vannak teljes ruhák free shipping, és top rated seller mellett. Egyenlőre ez nekem hihetetlen, de rendelek párat, aztán meglátjuk[ Szerkesztve ]
-
hakydakillah
senior tag
válasz molvany #10378 üzenetére
Akkor felreertettel, mert en is azt irtam, hogy mobilon kenyelmetlenebb, de rengeteg aru azon keresztul olcsobb. Bar ugy olvastam valahol, ha pc-n kosarba pakolsz mindent, majd mobil appal fizetsz, akkor is megkapod a kedvezmenyt. Majd tesztelgetem, egyenlore csak ismerkedunk :-)
-
hakydakillah
senior tag
Köszönöm a segítséget mindenkinek, 7rendelés leadva
-
hakydakillah
senior tag
Szokott olyan lenni, hogy vacakol a rendszer? Bejelölve, csak azokat az ajánlatokat dobja ki, ahol lakom, erre kinéztem egy konkrét gyerek felsőt, aminél azt írja ingyen szállítás, checkoutnál meg error, This product can't be shipped to the selected region. Ez miért van? Már a 4. eladónál tartok, és ugyanaz.
-
hakydakillah
senior tag
Köszi. Szlovákiai magyarként venném, mindenhol írja, hogy free shipping to Slovakia, de ezt az egy felsőt bárkinél jelölöm be, bedobja kosárba, és ott jelzi a hibát. Próbáltam pc-n és mobil appon is, de ugyanaz. És mondanom se kell, lányom csak-csak-csakis ez kell
Link néhány eladóra, megnéznéd, hogy nektek engedné-e megvenni? Köszönöm
[link][link][link][link][ Szerkesztve ]
-
hakydakillah
senior tag
Sziasztok,
Lenne egy aktív rendelésem aliról, melynél problémát tippelek. Egy szülinapi ajándékról lenne szó, amiről azt hittem bőven ideér az adott dátumig. Elég sok rendelésem volt mostanság, mind megjött már rég, ez az egy október 7óta elküldve légpostával státuszban van. Ali szerint a feladónak még van 29napja kézbesíteni az árut, szóval nem tudom, hogy érdemes-e az „open dispute“ra bökni, vagy ilyenkor úgyis azt mondják, hogy türelem, az áru még úton van?
-
hakydakillah
senior tag
Kismillió csomagom van, ami rért volna, ezt még szeptemberben rendeltem, hogy október végére megjöjjön, de egyre reménytelenebbnek tűnik. Amúgy 1x olvastam, hogy az open disputet 1x lehet megnyitni. Ha most azon keresztül rákérdeznék, eladó válaszol valami marhaságot, és zárják, akkor későbbiekben ha tényleg nem jön meg, akkor már nem fogom tudni újra megnyitni, és pénzemet visszakérni?
-
hakydakillah
senior tag
Nyitottam a minap említett problémámmal disputet, hogy kérem a pénzem, jött is a válasz, hogy várjak még pár napot. Először csinálok ilyet, most jött az eladótól - No refund and no return, new proposal provided. Azt ha elfogadom, azt jelenti majd, hogy a mostani ügyet zárják, de ha mondjuk 1hét múlva se lesz változás, lesz még esélyem újat nyitni?
Ez az egy zavart kicsit be, de remélem ha elfogadom, attól még nyithatok újat védelmi idő alatt:
Once you have accepted the proposal, your request will be processed accordingly. After this, no changes can be made to your refund request. Are you sure you want to continue? -
hakydakillah
senior tag
Sziasztok,
múltkor már említettem, hogy gondom van az egyik csomaggal, ami pont lányom szülinapi ajándéka lett volna. Akkor nyitottam disputet, eladó kért pár nap türelmet, dispute törölve lett.
Kapott egy hetet, most nyitottam újat, megint jött az ajánlat tőle, hogy várjak még no refund mellett. Ezzel többet nem akarok játszani, kapásból rányomtam Rejectre, és írtam neki, hogy semmi alku, vissza a pénzt, már Szeptember óta várok.
Nézem felül a folyamatot, azt írja, hogy Nov.7én Aliexpress steps in. Szóval addig nem tudok semmit tenni, csak várni, és November 7én belép ali(magától?), és dob egy általuk logikusnak vélt ajánlatot/lezárást/igazságosztást? Jól értem, és jól léptem az ügyben? -
hakydakillah
senior tag
Sziasztok,
tudom, hogy tűt keresek a szénakazalban, de hátha - múltkor ajánlott valaki egy storet alin, akik mindent DHL-el, és trükközéssel vámmentesen küldenek - leginkább telójuk van kismillió. Tudom akkor rájuk lestem, magas értékelés, összes fotón infó, hogy tax free DHL shipping, viszont megfeledkeztem róluk, és azóta se találom őket. Van valakinek tippje melyik lehet, vagy ilyenekből van ezer más? Már ha a store nevét újra látnám, tutira beugrana.[ Szerkesztve ]
-
hakydakillah
senior tag
válasz juhlaci #13583 üzenetére
Nálunk is már csak led izzók vannak - összes Kínából rendelve. Kezdtem a szülői házzal, ott már 6.éve húzzák, a villányszámla is szépet esett náluk a teljes csere után.
Én most ezekbe szerettem bele, majdnem az egész házban ezek vannak: [link] Ráadásul easy mount rendszer, 2perc alatt beszereli az ember. -
hakydakillah
senior tag
Tudom volt már régebben téma, de nem találom a válaszokat. Azt nem tudjátok mi alapján kéri tőlem a rendszer esetenként a bankkártya adataimat? Alipay beállítva, de van úgy , hogy drága mobilnál semmi, de pár dolláros vackoknál meg kéri tőlem.
-
hakydakillah
senior tag
Sziasztok,
egy kis tanácsra lenne szükségem, mert még dispute-szűz vagyok. 2hónapja sehol a csomag, nyitottam disputet, mert védelmem 12nap múlva lejár. Elég gyanús ajánlat jött - "No return & No refund", és arra kér töröljem a disputet, cserébe kitolja a védelmet 15nappal - de csak ha törlöm, azután.
Jelen esetben nekem rendszer azt írja, hogy ali Január 23án lép be a vitába, ha addig nem egyezünk meg. Most ha törlöm a jelenlegit, és nem kapok +15napot, akkor kifuthatok a védelemből, nem? Mi lenne a helyes döntés? Elutasítani az ajánlatát, és várni Jan.23ig? -
hakydakillah
senior tag
válasz kirkri #16495 üzenetére
Köszönöm a válaszokat. Töröltem, és azonnal hozzáadta a napokat a védelemhez. Mi történik abban az esetben, ha újra ide jutok? Nem egyezünk meg, és ott az a ali steps in részt hogyan kell elképzelnem? Saját maguktól beszáll a mókába valaki, és eldönti kinek van igaza? Nekem ebben a folyamatban semmit se kell csinálnom, csak nyitva hagyni a disputet?
[ Szerkesztve ]
-
hakydakillah
senior tag
Sziasztok,
Kicsit off, de nincs köztetek olyan, aki rendszeresen rendel aliról led izzókat? Érdekelne, hogy sikerült-e rábukkanni valami megbízható márkára, mert amiket eddig én kifogtam, néhány kivétellel, nem bírták túl sokáig…
-
hakydakillah
senior tag
Sziasztok,
bekerültem egy vicc kategóriába az egyik rendelésemmel. A csomag bekerült elküldött állapotba, de most elkezdett az eladó irogatni, hogy nincs fehér, küldhet-e feketét. Írtam nem kell, törölje akkor a rendelést. Visszaírt adjak paypal accot, és küldi a pénzt. Írom mire paypal, dobjon cancelt, és visszakapom a pénzt.
Erre most jött új üzenet, és dobtak egy restartot, mert megint bejelentkeztek az első üzivel, hogy bocsika, nincs fehér, jó-e a fekete
Ilyenekkel mit csináljak? Adjak paypall accot, vagy büntessem, és nyissak disputet a nyakára? -
hakydakillah
senior tag
válasz hakydakillah #26854 üzenetére
Sziasztok,
a problémámmal kapcsolatban nincs senkinek tanácsa? Elég tiszta a kép, nincs nekik a termék fehérben, csak feketében, de hogy elsózzák, továbbra is kínálaton van, hátha akad majd rendelés után pár ember, aki kínjában elviszi. De nehogy valami negatív értékelést kapjanak, nekem paypalozza az összeget, utána rányomok alin arra, hogy megkaptam, és ő így is jól járt.
Érdekelne, ha dispute által bepanaszolom őket, hogy ez egyfajta átverés, érhetek-e el vele valamit? Mert most napi szinten jönnek az üzenetek, hogy kell-e a fekete, vagy paypal visszautalás, order cancel nem opció, és ezzel kicsit kezdenek felhúzni. -
hakydakillah
senior tag
Sziasztok,
egy kellemetlen újdonságba futottam. Rendeltem Xiaomi porszívóhoz alkatrészeket, ma az a statusz fogadott, hogy vámon visszatérítették - Item returned from customs/security.
Járt már valaki így, ilyenkor mi a teendő? A fene lehetett a bajuk vele....[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Asus 17" gyöngyvászon laptop táska
- Ryzen 9 7950X 16mag/32szál /AM5 DDR5/ konfig
- Eladó Samsung DB10D Edge-Lit LED, 10 colos monitor különleges funkciókkal! (Hdmi, USB, LAN, RS232C)
- Szoftverfejlesztési és Gaming PC eladó Intel i7 6800K, GTX 1070, 32GB RAM
- Zalman FPS Gun egér,ritkaság,kifejezetten gamer célokra fejlesztve.