- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Linux - haladóknak
- DIGI internet
- Proxmox VE
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Milyen NAS-t vegyek?
- Microsoft Excel topic
- Crypto Trade
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
-
IT café
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
zebede
őstag
válasz balazs1956 #15561 üzenetére
De ez alis, nincs paypal.
-
Topikgazda
válasz balazs1956 #18690 üzenetére
Nem muszáj az Alipayhoz hozzáadni, fizetésnél ha kiveszed a pipa jelet, akkor nem teszi oda, több kártyával is fizethetsz és az Alipay-n is lehet több kártyád.
A személyigazolvány képként van feltöltési lehetőség és egy közüzemi számla, jó a banki kártyaszámla kivonat ahol látszik a név, cím és a kártyaszám.[ Szerkesztve ]
-
gingerbalm
aktív tag
válasz balazs1956 #19377 üzenetére
Az ürge azt írta, hogy intézi a full refundot, szóval visszakapod a teljes pénzed és kéri, hogy értékeld pozitívan az együttműködését, plusz ha mégis megkapnád a cuccot, akkor legyél kedves visszafizetni.
A dispute-odban mit kértél? Ha full refundot (és az ürge leveléből gyanítom, hogy azt), akkor az agreement elérése azt jelenti, hogy az eladó belement abba, amit kértél, és a dispute-os lapodon lennie kéne olyannak, hogy a számodra megítélt refund xy összeg. Pár napon belül látszódnia kéne a számládon. Nekem legutóbb napközbenre esett a megállapodás elérése és félórán belül már láttam a netbankon.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz balazs1956 #19377 üzenetére
A pénzt bankokon keresztül kapod vissza nem azonnal, hivatalosan 15 napon belül. Ebben nem tudunk segíteni, ahogy írta gingerbalm majd nemsokára megkapod.
Még annyit kérnék, hogy az Aliexpress hivatlos üzeneteit nem kellene bemásolni a hozzászólásba, ismerjük.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz balazs1956 #19391 üzenetére
Ha nem a PP egyenlegről vagy bankkártyáról megy pénz, akkor van neki pár nap átfutási ideje.
-
Topikgazda
válasz balazs1956 #22977 üzenetére
Indítsd, de azt válaszd hogy No tracking information, mivel egy nem élő számot írtak neked, ez olyan mint ami nem is létezik és írd le hogy nem látható hogy ezzel bármilyen küldemény jönne, mert nincsenek folyamatos bejegyzések, képként csatolhatod valamelyik angol nyelven kiírt nyomkövetési információs oldal képét. Mivel közel 90 nap eltelt ez elveszett.
-
balazs1956
senior tag
válasz balazs1956 #22977 üzenetére
Sziasztok!
Annyi változott az ügyben, hogy mivel már 88 nap eltelt, és se csomag se nyomkövetési szám, nyitottam egy dispute-t.
Az eladó erre 2 nap múlva azt válaszolta , hogy " Kedves Barátom! A csomagot nyomon követi, és pár nap múlva megkapom..Már nem hiszek az emberemnek, mert eddig is kábított, és most sem küldött semmiféle nyomkövető számot.
Ha ezt nem fogadom el, akkor az Aliexpress visszautalja a pénzemet, vagy hogyan működik ez?
azt gondolom, hogy visszautasítom a további várakozást, és refundot kérek.
Persze , ha valami csoda folytán megjönne a cucc szívesen kifizetném neki.Szerintetek, ez a megoldás, vagy mit kéne csinálnom?
Segítségeteket előre is köszönöm szépen
-
Topikgazda
válasz balazs1956 #23026 üzenetére
Az átlag kézbesítési idő 27 nap onnan. Nem tudni milyen számot követ, de ha nem nemzetközi postai nyomkövetési szám, Rx999999999CN forma, akkor Kínán kívül valódi információt nem mutat a nyomkövetés.
Nagyobb a valószínűsége az elvesztésnek, mint a megérkezésnek. Léptesd tovább az ügyet.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz balazs1956 #23054 üzenetére
Összefoglaló, 2. Vásárlás folyamata az AliExpressen.
Majd indul 15.-étől a kínai új év és annak állami ünnepe.[ Szerkesztve ]
-
tomazin
veterán
válasz balazs1956 #23096 üzenetére
központ balra látok egy valamit jobbra meg egy izét. merre menjek tovább?
szerintem véletlenszerűen válassz.
-
Topikgazda
válasz balazs1956 #23098 üzenetére
Még mindig igaz amit az Összefoglalóban a gombokhoz magyarázatként van írva:
1. Elfogadjuk az ajánlatát, ez esetben az Accept (elfogad) gombot nyomjuk meg. A dispute az egyezségnek megfelelően zárul.
2. Nem fogadjuk el, a Reject (elutasít) gombra nyomunk, ez esetben az AliExpress fog dönteni a vitában. -
tomazin
veterán
válasz balazs1956 #23098 üzenetére
reject
-
Topikgazda
válasz balazs1956 #26986 üzenetére
15 napig a védelem lejárta után is. Én most már mindig azután nyitom. Akkor már fix hogy nem érkezett meg időben.
-
Topikgazda
válasz balazs1956 #31821 üzenetére
Ott írják alul az okot. Pár hsz-el elöbb már írtam hogy ha a védelmi idő lejár és zárja a vásárlást indul a 15 napos dispute idő. Akkor indítod. Az összefoglalóban is említve.
-
Topikgazda
válasz balazs1956 #43564 üzenetére
Segítség az Összefogalalóban, de a vásárlás View Detail és ott van a megszokott két helyen a dispute gomb, az általános nézetből kivették, de emitt ott vannak.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz balazs1956 #43571 üzenetére
Valójában ez volt az állandó helyük, az hogy kirakták a vásárlási összesítő listára is az volt inkább zavaró egy kicsit.
-
Topikgazda
válasz balazs1956 #48019 üzenetére
Aktiválod az új kártyát teszel rá pénzt és fizetsz és eltároltatod. Előtte törölheted a régit.
Az Összefoglaló végén a GYIK a törlés
Fizetéskor neked akkor a kártya van felajánlva jobb szélen tudod a sorában váltani a fizetési módot. Lásd itt is.
Viszont fizetéskor figyelj arra ami az Összefoglaló 4. pontnál van.[ Szerkesztve ]
-
Onderon
senior tag
válasz balazs1956 #74859 üzenetére
Létezhet, mivel már kifizetted a vásárlásnál előre. Aliexpress kiszámolja, hozzáadja, intézi, kifizeted, megjön.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz balazs1956 #74859 üzenetére
Az Összefoglaló, 7. Az AliExpress-en megvásárolt termékek vámkezelési szabályai részletesen tartalmaz minden információt.
Lényeg az hogy 150 € (58000 Ft) értékig vámmentes és az AliEXpress van kötelezve az áfa beszedésre, ha ez megtörténik akkor csak egy egyszerű adminisztratív vámolás történik. Mivel több szállító is van, nem csak a Magyar Posta ezért amiket mások szállítanak azoknál megcsinálják ezt az elektronikus vámolást, nem kerül pénzbe és átadják egy belföldi szállító cégnek, EO, MPL vagy Magyar Posta már belföldi küldeményként.Szóval áfát fizettél, vámot nem, mert vámmentes és a logisztikai cég ingyen adminisztrált. Az EO-nak meg nem kell fizetni a címzettnek semmit.
[ Szerkesztve ]
-
baly81
aktív tag
válasz balazs1956 #74888 üzenetére
Csoda, hogy korábban is le tudtál jönni a "szerről"!
Üdv újra az AAFC-ben (Anonim Aliexpress Függők Csoportja)!Ne mássz fára, ha nem tudsz úszni, mert elüt a villamos!
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- LEGO klub
- Napelem
- Milyen notebookot vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Fujifilm X
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...