- Linux - haladóknak
- DIGI internet
- Proxmox VE
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Milyen NAS-t vegyek?
- Microsoft Excel topic
- Crypto Trade
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
-
IT café
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
balazs1956
senior tag
válasz zebede #15560 üzenetére
Nekem is volt egy ilyen a Banggoodnál.
Ott számlaszám helyett megadtak egy e-mail címet.
A Paypalon van olyan lehetőség, hogy pénz utalása barátnak, itt kell továbbmenni, adja magát.
A megjegyzésekhez ird be ,hogy ki vagy, milyen rendeklési szám, stb.
Nekem az ügyintéző még kérte, hogy irjam meg neki a Paypal átutalás számát, ami nagyon apró betükkel az igazoló e-mail-ben találsz.
Ha e-bay-es akkor gondolom, valami hasonló lehet, pl számlaszámmal. -
balazs1956
senior tag
Sziasztok!
Segítség kéne.
Eddig az Aliexpressen egy külföldi bank virtuális mastercardjával fizettem, ahonnan lassan elfogy a pénz, a kártya megszűnik.
Kérdésem az lenne, hogy lehet-e itt az OTP virtuális webkártyájával is fizetni, mondjuk egy ideig párhuzamosan, amíg ki nem fut a másik?
Érdemes beregisztrálni az alipayra, illetve ott lehet egyszerre több kártyája az embernek?
Olvastam, hogy a regelésnél kér valamilyen okmányt. Milyen okmányt kell megadni, szkennelve, vagy hogyan?Előre is nagyon szépen köszönöm a segítségeteket.
-
balazs1956
senior tag
Sziasztok, segítség kéne. Az aliról 60 nap alatt sem jött meg az áru, és az eladó többször hitegetett, hogy adjam meg a paypalos címemet, küldi a pénzt.
Miután ezt többször eljátszotta, disputét nyitottam.
Az aliexpress pár nap után a következő üzenetet küldteThe Dispute Reached An Agreement
Dear XY
An agreement has been reached for Order No. 82723383745
Please check the result in dispute detail page.
To help us to improve the shopping experience on AliExpress, you may take one to two minutes to answer 5 questions towards the dispute by clicking Customer Dispute Satisfaction Questionnaire. Pleasebe assured that your responses will be kept confidential.
Google fordítóval:A vita elérte a megállapodást
Kedves XY
Megállapodás született a 82723383745 számú rendelettől
Kérjük, ellenőrizze az eredményt a vitás részletekkel foglalkozó oldalon.
Annak érdekében, hogy javítsuk az AliExpress vásárlási élményét, akár egy-két percet is igénybe vehet, hogy öt kérdést válaszoljon a vita irányába az Ügyfél vitarendezési kérdőívre kattintva. Pleasebe megbizonyosodott arról, hogy válaszai bizalmasak lesznek.
ezek után írt az ürge:
I'm sorry to hear that you haven't received your order and unfortunately the postal service is out of seller's control. We've issued full refund for you to cover your satisfaction and later on if the parcel arrives could you please contact us and send back the money to us ?
Meanwhile could you please kindly leave us positive feedback considering our solution & Your cooperation would be highly appreciated.
Kind Regards
Jennie WuA pénz sehol, a dispute lezárva?
MI ilyenkor a teendő?
Előre is köszönöm a segítségeteket
-
balazs1956
senior tag
Köszönöm szépen a választ, akkor még reménykedek.
Ami furcsa, hogy ha én fizetek paypallal, az azonnal látszik , ő meg állítólag már napokkal ezelőtt átutalta a pénzt.
Az se tetszett még, hogy 4-8 nap múlva jöttek a válaszok,szemben az addig tapasztalt 1 nappal.Levonva a tanulságot, nem szabad olyan komától rendelni, akinek 285 szállítása van
-
balazs1956
senior tag
Sziasztok!
Segítség kéne, nincs tapasztalatom!November 12-én rendeltem meg az árut. Az eladó már kétszer hosszabbított, most a szállítási ideje 12 nap múlva lejár
napja írtam neki, hogy mi legyen, de válaszra sem méltatott.
Az áru mellett van egy követési szám RG kilenc szám CN, amit semmilyen rendszer sem lát, sőt az Ali oldala is azt írja, hogy az információkövetés nem elérhető.Várjam meg a 12 napot, vagy indítsak már most disputát?
Végül is 5 nap híján 90 nap telt el.
Előre is köszönöm a segítséget -
balazs1956
senior tag
válasz balazs1956 #22977 üzenetére
Sziasztok!
Annyi változott az ügyben, hogy mivel már 88 nap eltelt, és se csomag se nyomkövetési szám, nyitottam egy dispute-t.
Az eladó erre 2 nap múlva azt válaszolta , hogy " Kedves Barátom! A csomagot nyomon követi, és pár nap múlva megkapom..Már nem hiszek az emberemnek, mert eddig is kábított, és most sem küldött semmiféle nyomkövető számot.
Ha ezt nem fogadom el, akkor az Aliexpress visszautalja a pénzemet, vagy hogyan működik ez?
azt gondolom, hogy visszautasítom a további várakozást, és refundot kérek.
Persze , ha valami csoda folytán megjönne a cucc szívesen kifizetném neki.Szerintetek, ez a megoldás, vagy mit kéne csinálnom?
Segítségeteket előre is köszönöm szépen
-
balazs1956
senior tag
Sziasztok!
Újabb segítség kéne!
Rendeltem Alirol valamit, ki is lett fizetve, de az áru mellett a Extend Processing Time jött elő, 21 nap 5 óra visszaszámolással.
Tudom, valami tavaszi ünnepük van írták is.
Van nekem bármi dolgom ezzel a gombbal, ha ráérek és kivárom a soromat?
Mert, ha nem arra van gondolom a cancel order. , hogy törüljem a rendelésem.Akkor viszont mi történik, ha rányomok a Extend Processing gombra?
A segítségeteket előre is köszönöm szépen.
-
balazs1956
senior tag
Sziasztok!
Megint elakadtam a dispute ügyben.
Az Ali tegnap este írt, hogy beavatkozott, és hogy válasszak az ő, vagy az eladó megoldása közül ( ha jól értelmeztem a google fordítót)
Ha vissza akarom kapni a pénzem, melyik gombot nyomogassam?
Végül is nem látom mi lenne az Ali ajánlata, ezzel szemben az eladó alatt van egy elfogadás, és egy elutasítás lehetőségem.
Számomra kissé zavaros, hátha tudtok segíteni.Előre is köszönöm szépen
-
balazs1956
senior tag
Sziasztok, kis segítség kéne.
Végigolvastam a bevezetőt, és lehet, hogy átcsúsztam rajta ,de nem lettem okosabb.
Az alis rendelésem védelmi idejéből, amit az eladó terjesztett ki már csak 3 nap van hátra, a csomag persze sehol.
Mikor nyissak disputát, hiszen még megjöhet 3 nap alatt, de 90 nap után ennek kicsi a valószínűsége.Ha lejár a 3 nap vége a védelmemnek, de előtte még ugye megjöhet.
Szerintetek már nyithatok disputát pár nappal a védelem lejárta előtt is?A segítségeteket előre is köszönöm szépen
-
balazs1956
senior tag
Sziasztok segítség kéne!
Aliról rendelt termékem már 56 napja nem jött meg. Irtam az eladónak, aki azt válaszolta, várjak még 10 -15 napot.Addigra úgy tudom kifutnék a 60 napos védelemből.
jeleztem neki, hogy refundot kérek, nem várok még 2 hetet.
Ma el akartam indítani a disputát, de elakadtam. Az első oldalon kiválasztottam a disputa lehetőségét.
A második lapon megkérdezte, hogy megkaptam-e a terméket. Erre természetesen nem volt a válasz, és innen nincs tovább opció.Ez a kép fogadott:
Innen hogyan tovább?
Ha megvárom a védelem lejártát, beérkezettnek jelzi.
A segítségeteket előre is nagyon szépen köszönöm. -
balazs1956
senior tag
Itt is felteszem a kérdést:
Sziasztok, segítség kéne!
Aliexpressről rendelt áru nem érkezett meg több mint 90 napja. Az eladó automata válaszokat küld, vírus stb.
A 89. napon próbáltam dispute-t nyitni, deaz ali nem engedte, mondván majd lesz még 15 napom.
Most viszont az állapot "finished", és a dispute lehetőség pedig eltűnt.
Hogy reklamálhatok?
A segítséget előre is köszönöm szépen
-
balazs1956
senior tag
Sziasztok, segítségre lenne szükségem.
Pár nap múlva lejár a virtuális kártyám, amivel eddig az Alin fizettem.
Az első kérdésem az lenne, hogy a menü melyik bugyraiban lehet beállítani az új webkártya adatait?
A második kérdésem az lenne, hogy úgy látom már az Alin is lehet PayPal-lal fizetni.
Ezt hol lehet beállítani, és hogy melyik fizetési módot ajánljátok inkább?Előre is köszönöm szépen a segítségeteket!
-
balazs1956
senior tag
Sziasztok információt szeretnék kérni.
4-5 éve után rendeltem újra az Aliról egy 2300 Ft-os tételt március 22-én.(ingyenes szállítás)
Ma reggel kaptam egy email-t az Express One-tól. hogy április 2-án kihozzák házhoz a cuccot, fizetendő 0 Ft-
Létezhet, ilyen, hogy se vám, se áfa, se posta, és házhoz hozzák 2300 forintért?
Szinte hihetetlen lenne.
Akkor hagytam abba a rendeléseket, amikor bevezették ezt a vám áfa határozatok stb. dolgot.
Lehet hogy ez ilyen egyszerű, mert akkor újra barátom az Aliexpress.Segítségeteket előre is köszönöm szépen
-
balazs1956
senior tag
V/
Onderon
Köszönöm szépen a segítségeteket.
Tulajdonképpen csak meglepődtem , hogy annyi pénzért kapok árut, meg kiszállítást, amennyiért itthon szerencsés esetben csak egy fuvart tudnék állni.
Kb. 800 alis rendelés után hagytam abba, amikor bevezették ezt a vám/áfa/ilyen olyan igazolás stb dolgot.
Félek megint elkap a gépszíj
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!