-
IT café
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
SUPREME7
őstag
válasz czakof1946 #3830 üzenetére
Az eladó azt írta neked, hogy vond vissza a megrendelést (cancel order - visszakapod a pénzed) mert nincs neki raktáron és rendeld meg arról a linkről amit küldött.
-
kirkri
addikt
válasz czakof1946 #3830 üzenetére
Természetesen nem törvényszerű, hogy tudjon valaki angolul, de ebben az esetben én inkább megkérnék valakit, hogy rendeljen nekem. Ha már az első levelét bemásoltad volna az eladónak ide a topikba, és nem a netes fordítókra hagyatkozol, akkor magadnak és az eladónak is megspóroltál volna nem kis bosszúságot.
Teendőd pedig, hogy a megrendelt termék mellett a cancel order gombra nyomsz. Ez egy kérés az eladó felé, hogy törölje a vásárlási igényed. Ezt az eladó el fogja fogadni és visszakapod a pénzed kb. egy héten belül a számládra. A visszatérítésnél semmi feladatod nincs, arra a számlára érkezik a pénz amelyikről a fizetést indítottad.
[ Szerkesztve ]
21 éve a Prohardveren! ™
-
djnyakesz
aktív tag
válasz czakof1946 #3830 üzenetére
Az oldalon lévő eladók 99%-a angolul kommunikál. Ha nem tudsz angolul, nem javallott vásárolni, mert szembe fogsz ütközni pár problémával, amin célszerű eligazodni kvázi megérteni az angolt... Persze a google fordító mindent megoldd, de angolul kommunikálni nem fog megtanítani
Ez egy nagyon egyszerű eset és egy korrekt választ kaptál az eladótól...
[ Szerkesztve ]
-
hunterk43
csendes tag
válasz czakof1946 #3830 üzenetére
ott írja, hogy nincs készleten és adott egy másik linket, hogy tőle rendelt, ő ezt ajánlja.
Minek akarsz külföldről rendelni, hogy ennyire nem megy az angol ?
És most lehet mocskolni, hogy szar az ali...hát hogyne -
gubabela
senior tag
válasz czakof1946 #3853 üzenetére
Szia!
Próbálj meg screenshotot csinálni, mert így csak a bejelentkező képet tudjuk megnézni. Egyébként igen visszakapod automatikusan (nekem pár nap volt), nincs más dolgod vele.[ Szerkesztve ]
-
kirkri
addikt
válasz czakof1946 #3853 üzenetére
Olvasod is amit válaszolnak a kérdésedre? [link]
21 éve a Prohardveren! ™
-
djnyakesz
aktív tag
válasz czakof1946 #3853 üzenetére
Szerintem egyszerűbb lenne ha linkelést használnál itt a fórumon, mert egy gomb az egész és mindenki élete könnyebb tőle De ez csak egy tanács! A "link" gomb itt van alul az emotikonok felett Bár esetünkben valóban egy screenshot kellene, azt pedig a "KÉP" gombbal tudsz beilleszteni!
A pénzedet automatikusan visszafogod kapni a számládra, mint azt fentebb már megválaszolták neked, méghozzá ilyen intervallumokon belül. Mindenre választ kapsz az Alin a HELP menüpontban, érdemes ott is olvasni (google fordítóval is megérthető).
A gyakorlatban persze ez hamarabb megvan, nekem pl Maestro típusú kártyám van és 3 nap alatt megkaptam a pénzem mindig.
[ Szerkesztve ]
-
mepet
addikt
válasz czakof1946 #3978 üzenetére
Fordításom:
Szevasz cimbora!
Nem kapsz tracking numbert, illetve ami lesz, az kamu. Ha igazi kell, az plusz pénz.
Ha kell még "protection days", akkor szólj, és meghosszabbítom!
Bízzál bennünk, nem verünk át!
Csőcsumi! -
kirkri
addikt
válasz czakof1946 #3980 üzenetére
Nincs különösebb jelentősége.
Olcsó termékeknél nem igazán szeretett volna arra költeni, hogy regisztrált legyen a küldemény. Hogy ez mennyire elfogadható számodra, azt neked kell tudni.
Két napja pont erről értekeztünk itt a topikban, visszaolvasva megtalálod.21 éve a Prohardveren! ™
-
agroman
senior tag
válasz czakof1946 #3980 üzenetére
a nem verunk at nincs az eredeti szovegben..
es szerintem nagyon fair elado, hogy ezt leirja neked.
masok is kamu TR-t adnak, csak nem irnak ilyen infokat.------
-
kirkri
addikt
válasz czakof1946 #4231 üzenetére
Hogy meddig reklamálhatsz az megtalálható az termék mellett a My order menüpontban.
De azzal nem csináltál semmi rosszat, hogy írtál neki.21 éve a Prohardveren! ™
-
kirkri
addikt
válasz czakof1946 #4242 üzenetére
Én a cserébe soha nem szoktam belemenni, mert amíg ideér a termék, addig kifutok a reklamációra rendelkezésre álló időből, így ha nem küldi el a cserét, akkor megszívtam. Adja vissza a pénzt az eladó és megrendelem újra (nála, vagy másnál) és arra a rendelésre érvényes a vásárlói védelem lesz megint.
Sanszos, hogy visszakéri a terméket a teljes visszatérítéshez. Hirtelen nem emlékszem milyen értékű a termék amit vettél, de ha drága, akkor belefér az a 2k körüli összeg amiért elviszi a posta Kínába. (Viszont mindenképp nyiss dispute-ot, anélkül ne küldj vissza semmit.)
21 éve a Prohardveren! ™
-
kirkri
addikt
válasz czakof1946 #4246 üzenetére
Kezdésnek jó lesz, aztán meglátjuk az eladó reakcióját.
21 éve a Prohardveren! ™
-
kirkri
addikt
válasz czakof1946 #4361 üzenetére
Még négy és fél napja van válaszolni. Ha nem válaszol határidőn belül, akkor automatikusan visszakapod a pénzed.
21 éve a Prohardveren! ™
-
kirkri
addikt
válasz czakof1946 #4391 üzenetére
Leírtam 26-án, hogy mi fog történni, ha nem reagál. [link]
Ha elutasítja a dispute-ot, akkor térjünk vissza rá holnap este.[ Szerkesztve ]
21 éve a Prohardveren! ™
-
kirkri
addikt
válasz czakof1946 #4408 üzenetére
Elutasította a dispute-ot, nem ajánlott részleges visszatérítést sem.
Egyben kér tőled egy videót a jelenségről, amit a megadott email címre kér elküldeni a rendelési számmal együtt, hogy be tudja azonosítani, hogy melyik rendelésről van szó. A videót megcsinálhatod és elküldheted neki, hogy lássa az Ali az együttműködési szándékod, de ezzel párhuzamosan nyomj rá az "Escalate Dispute" gombra. Ha nem nyomsz rá, akkor sincs nagy baj, mert a számláló lejártával is eszkaláció történik automatikusan.
[ Szerkesztve ]
21 éve a Prohardveren! ™
-
kirkri
addikt
válasz czakof1946 #4411 üzenetére
Igen, ezt vedd videóra, amivel bizonyítod, hogy nem működik a termék. Mert most nem tudhatja, hogy nem működik az eszköz, vagy csak nem jól csinálsz valamit.
Ez a rendelésszámod: (order number): 65655419464568
21 éve a Prohardveren! ™
-
kirkri
addikt
válasz czakof1946 #4414 üzenetére
Mivel ez egy fórum, így senki nem kötelez arra, hogy válaszoljak a kérdésekre. Ha válaszolok, az azt jelenti, hogy nem teher számomra. Igazából nem az ilyen egyedi esetek a megterhelők, mint a te jelenlegi ügyed, hanem az amikor ugyanazon kérdésekkel jönnek két naponta újabb és újabb fórumtársak, anélkül, hogy vennék a fáradtságot és visszaolvasnának 100-200 hozzászólást.
Ha én olyan topikba tévedek, amit korábban nem olvastam, akkor azzal kezdem, hogy az utolsó 1000 hozzászólást elolvasom, hogy képbe kerüljek. Ha pedig kérdésem van adott témában, akkor a keresőben rákeresek, hogy ne kérdezzem meg ugyanazt, amit előttem már sokan megkérdeztek. Ugyanis minden topikban van néhány őslakos fórumozó, akik segítenek mindenben, de egy idő után belefáradnak, hogy ugyanazt ismételgetik és inkább már nem szólnak hozzá a témákhoz.[ Szerkesztve ]
21 éve a Prohardveren! ™
-
kirkri
addikt
válasz czakof1946 #4449 üzenetére
Megy ez neked.
Hiába, ezt is ki kell tanulni, mert előbb-utóbb szükség lehet rá.21 éve a Prohardveren! ™
-
temporello
tag
válasz czakof1946 #4449 üzenetére
Hali!
Megnéztem a videóidat,illetve rákerestem a kütyüre.Ezt találtam:
https://www.youtube.com/watch?v=63jkIPfMid4
Itt azt mondják,hogy ahhoz,hogy az eszközt felismerje a mobil/Ipad,pulzust kell érzékelnie!
Odatartani a mobil elé nem elég.
Nem lehet,hogy ez a probléma? -
temporello
tag
válasz czakof1946 #4461 üzenetére
A videó elején az látszik,hogy nem észleli az eszközt a telefon.Majd az illető azt mondja,hogy eszébe ötlött,hogy az elem korlátozott élettartama miatt valószínűleg nem mindig kapcsol be a kütyü.Odateszi a hüvelykujját,ekkor a telefon már érzékeli az eszközt.Ha nálad felcsatolva sem történik semmi,talán ezt is érdemes videóra venni és mellékelni a reklamációhoz.
-
atikó
őstag
válasz czakof1946 #4246 üzenetére
Szia. neked kellet fizetned áfát, a rendel árud után?
mert nekem kellett és nekem is ez a cím volt rajta, csak mivel Hollandiából érkezett ezért nem kellett volna fizetnem, mivel EU-n belül van! -
kirkri
addikt
válasz czakof1946 #4535 üzenetére
Ha elküldted a videók linkjét, akkor csak várnod kell.
Van bármilyen visszaszámláló, ami a határidőt mutatja?[ Szerkesztve ]
21 éve a Prohardveren! ™
-
wwenigma
Jómunkásember
válasz czakof1946 #4600 üzenetére
Legjobb. Teljes visszaterites visszakuldes nelkul. Meg azt mondja hogy az elado bizonyiteka alapjan mas opciok is johetnek.
[ Szerkesztve ]
Steam: http://bit.ly/1rRuf8p , Origin: wwenigma -- | -- Jiayu F1 / G3C / OT995 cuccok: http://bit.ly/1w44CI2 -- | -- ZTE V5 Red Bull -> http://bit.ly/1mgtfrd -- | -- Xiaomi RN3SE -> http://bit.ly/2r8DlV7 -- | -- Live Stream: twitch.tv/wwenigma
-
kirkri
addikt
-
Don't Panic
senior tag
válasz czakof1946 #4620 üzenetére
16 napjuk van rá h vissza utálják a pénzed! én u tudom de javitsatok ki ha nem köszi.
-
wwenigma
Jómunkásember
válasz czakof1946 #4619 üzenetére
Azt írták hgoy ha az eladó olyan bizonyitekot prezentál ami üti a tiédet akkor változtathatnak ezen. Szerintem nem fognak.
kirkri: pont hogy támogatja az exportot a postaköltséggel, igy pörgeti az iparát és szór borsot az USA orra ala aki extra vámmal sújtja a kinai importot. Ha csak azota ezek az infok sem avultak el.
Steam: http://bit.ly/1rRuf8p , Origin: wwenigma -- | -- Jiayu F1 / G3C / OT995 cuccok: http://bit.ly/1w44CI2 -- | -- ZTE V5 Red Bull -> http://bit.ly/1mgtfrd -- | -- Xiaomi RN3SE -> http://bit.ly/2r8DlV7 -- | -- Live Stream: twitch.tv/wwenigma
-
kirkri
addikt
válasz czakof1946 #4684 üzenetére
Az első képen az van, hogy visszakaptad a pénzed. Feladatod nincs vele, 5-10 napon belül megérkezik a bankszámládra, ahonnan kifizetted a terméket.
A második képen pedig az van, hogy az eladó leadta az értékelését és értékeld te is őt.(#4680) pk2:
"...valami beépített ember ügyeskedik ott, aki összejátszik a kis kínaiakkal."
Bízom benne, hogy csak vicceltél...[ Szerkesztve ]
21 éve a Prohardveren! ™
-
WOT-H-A-C
veterán
válasz czakof1946 #4869 üzenetére
tegyél egy pipát a "select all" hoz....
"Akár hiszed, hogy sikerül, akár nem, mindenképp igazad van."
-
napsugare
csendes tag
válasz czakof1946 #4869 üzenetére
Szia bocsánat hogy beleszólok pipáld ki a kockákat azt kéri Utána már engedni fog tovább
-
kirkri
addikt
válasz czakof1946 #5853 üzenetére
Nem kell vele foglalkozni, egyelőre a postást várd.
21 éve a Prohardveren! ™
-
ludla
őstag
válasz czakof1946 #5884 üzenetére
[link] parancsolj.
https://www.facebook.com/groups/blackPantherOS/
-
brekes
tag
válasz czakof1946 #6015 üzenetére
Jobb felső sarok!
-
maj-viktor
őstag
válasz czakof1946 #7977 üzenetére
Najó most kaptam tőle message-t, hogy: így meg úgy nézzem meg a weshopját... blablabla
Egyszóval egy ingyen reklámozó - spammelő lesz ez...
JunkieeeBoy.blog.hu - FaceBook.com/MadeInCsajna & FaceBook.com/DronHUN
-
ZS3NI
őstag
-
maj-viktor
őstag
válasz czakof1946 #7982 üzenetére
Page not found... törölt termék - oldal - eladó...
JunkieeeBoy.blog.hu - FaceBook.com/MadeInCsajna & FaceBook.com/DronHUN
-
kirkri
addikt
válasz czakof1946 #8069 üzenetére
Remélem nem árasszátok el a topikot az off hozzászólásokkal a témában.
Szóltunk előre, hogy ne rendeljetek, mert kamu az egész. Ha mégis berendeltétek, akkor legalább ne off-oljátok szét a topikot.21 éve a Prohardveren! ™
-
beg
veterán
válasz czakof1946 #8069 üzenetére
Az eladót és a boltot is törölte az Aliexpress (micsoda fordulat). A hiszékeny pajtások pár napon belül visszakapják pénzüket a bankszámlára. Téma lezárva.
[ Szerkesztve ]
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
Vertigo18
addikt
válasz czakof1946 #8072 üzenetére
Ne kérj elnézést, ez az a topik, ahol kérdezhetsz, és válaszolni fognak. Tehát, ahogy előttem leírták a "pajtások", törölték az eladód és a boltot. Ilyenkor az Ali visszautalja a gempát, mert ugye azt nem kapja meg az "eladó" egyből...
Igazság szerint mindenkinek az év üzlete volt... Az "eladó" csinált egy kis ingyen reklámot. A "vevő" visszakapja a pénzét. Aki meg nem rendelt semmit tőle, az most jól lesajnálja, meg "hiszékenyezi" a rendelőket.
Pedig az "Aliexpress tapasztalatok" név nekem pont azt súgja, hogy itt kell megbeszélni az ilyesmiket, nem lefikázni a többieket...
Minél több embert ismerek, annál jobban szeretem a kutyámat...
-
maj-viktor
őstag
válasz czakof1946 #8069 üzenetére
Természetesen semmi... de még nem is telt le a maximális processing time! (de itt nem is az lesz kérdés,
hogy megkapod-e az árut ingyen EMS-el, hanem hogy egyáltalán a pénzedet visszakapod-e és ha igen, mikor)Bár én ezt az elején megmondtam, hogy felesleges abban reménykedni, hogy 1$-ért kapsz majd 100$ értékű terméket ingyen EMS-el... én inkább azért rendeltem, hogy lássam mennyi idő alatt zajlik le az egész "kitiltjuk - visszaadjuk a pénzedet, stb. folyamat, hogy ebből majd ha írok újabb "rendelés külföldről" posztot a blogomba, amolyan tapasztalat megosztásként!
Szándékosan nem is eszkaláltam, nem is akarom, várok mit lép majd az ali automata (mert elvbe, ha valakit letiltanak, idővel automata visszakapod a pénzedet)
Másnak viszont ajánlom, ha biztosan látni akarja viszont a pénzét... majd eszkalálja a rendelését!
Én még egy "valós" mindenhol legolcsóbb -20%-os akcióban is "kételkedek"... nem dőlök be ilyen 1$-ért mindent megkapsz csalinak! (ahogy írtam itt egyértelműen az ingyen spam - reklám miatt volt ez)
Szal még örülj, hogy nem valami -50%-os terméket vettél és termék helyett bizsut / koszos rongyokat kaptál, ahogy olvasva ez előforduló dolog... a bizsus történet gyanúsan olcsó műszaki cikk ebay - ali-ról... a koszos rongy meg a belföldi uv-es csomagok esetén!
JunkieeeBoy.blog.hu - FaceBook.com/MadeInCsajna & FaceBook.com/DronHUN
-
Topikgazda
válasz czakof1946 #47730 üzenetére
Egy tétel egy annak becsomagolt súlya lapján van beírva egy szállítási költség, ami ha posta az valójában nem 0,72 $-ról indul, van egy minimum díj, de csak ennyit adnak be.
Ha többet veszel több lesz a súlya, más csomagolásba tehetik mint az egy darabot és annak is lesz súlya, mivel a szállítás súly alapú akkor más költség kategóriába fog kerülni.
Ezt itt így működik egyébként, ez a normális.
Minden terméknek van szállítási költsége egyedileg, ha több darabot vásárolsz egy fajtából ott látható hogy bizonyos mennyiség után változik a szállítás díja. Ha más tételekből áll össze akkor nem veszi figyelembe a rendszer, mert egy adott termékhez számol.
Van lehetőséged egyeztetni az eladóval a vásárlás előtt hogy hajlandó-e kombinált szállításra és a szállítási költség összevonására. Ha beleegyezik, általában igen akkor úgy kell fizetni ahogy az Összefoglalóban írva itt:14. Gyors tippek
6. Az eladó általi vételár módosítás lehetősége.[ Szerkesztve ]
-
fairi
addikt
válasz czakof1946 #52281 üzenetére
Fizetsz, mint a meszes. Hnap kell kapnod egy sms vagy emailt, ha nem jön hívd a megfelelő számot (48 órán túl vársz akkor kezelési költség duplázódik), és kiadják az online kódot. reménykedj a áfaszámítás baráti lesz (ritkán 50-200% változik az áfa).
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- E-roller topik
- Termékoldal buktatta le a Huawei Watch Fit 3-at
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Horgász topik
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Apple HomeKit smart home / okos otthon
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Stellar Blade
- További aktív témák...
- HDD 500GB 45DB
- Iphone 11 fehér 128 GB független
- Eredeti - Apple USB-C kábellel és Magsafe 2 - minden típus - macbook töltő - garancia
- Macbook Pro 16" - 2020 gyártás, i9 és i7, 32/512GB, 4GB Radeon, touchbar, garancia, szürke
- Macbook Pro 15" - 2019, 8 mag i9, 32/512 GB, 4GB Radeon, 90 ciklus, garancia, doboz, szürke (65)