- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Milyen NAS-t vegyek?
- Microsoft Excel topic
- Crypto Trade
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- MinDig TV
- Rendszergazda topic
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Proxmox VE
-
IT café
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
djnyakesz
aktív tag
Sziasztok!
Pár napja belefutottam egy kamu hirdetőbe. Most találtam csak meg ezt a fórumot, utólag leírom hátha valakinek volt ilyen:
HIrdető normális, teljesen korrekt pontozási rendszerrel, több 100 pozitív feedback.
Megrendelem a 13$-s kabátot, várok 2 hetet, minden sínen van.A csávó írja nekem, hogy baj van, nem tudja technikai okok miatt küldeni a terméket, indítsak egy dispute-ot és akkor ad vissza 3$-t nekem az okozott kellemetlenségért. Partial refund-nak nevezte, idő közben számomra kiderült, ilyen nincs is.
Megkaptam a 3$-t a termék sehol, és persze az oldal azt jelezte, hogy én visszaigazoltam hogy itt a termék.
Eladó eltűnt, Ali ilyenkor persze beint , hogy "hülye vagy, lezártad, így jártál"... és szerintem a csávó sokszor 10$t keresett másokkal.Azóta még óvatosabb vagyok, de sok a furcsaság
-
djnyakesz
aktív tag
Sziasztok!
HOgy lehetne megoldani azt hogy részleges pénzvisszatérítést kérjek?
Kaptam ma egy blézert amit asszonynak rendeltünk, és hát konkrétan GÁNY munka. Mintha valaki csak összecsapta volna. Visszaküldeni nem akarom, mert több az időpocsékolás vele, megvarrja ő hogy szép legyen, de ez mégiscsak vicc. Ezt figyeljétek:
Na most ne már... szóval 10.37$ volt a cumó, gondoltam valamennyit térítsen vissza. Mondjuk 2-3$-t amolyan kártérítés címen. Volt már valakinek ilyen? Simán toljak disputot, vagy előbb próbáljam vele szépen megbeszélni?
-
djnyakesz
aktív tag
válasz wwenigma #3040 üzenetére
Igen , de ez egy blézer tehát nincs rajta se gond se cipzár se semmi, tehát "lenge" öltözet, így látszik sajnos ha hordja az ember. De mit számít az, ha ilyen hibával adják ki a kezük közül azért az nem szép :S
PS: Írtam a csajnak hogy részleges visszatérítéssel oldjuk meg, nagyon kíváncsi leszek hogy mit reagál.
[ Szerkesztve ]
-
djnyakesz
aktív tag
válasz Nataniel #3042 üzenetére
Az van, hogy még azt mondom rendes is vagyok. Megvártam a válaszát, hogy mit reagál.
Válasz:"Dear,
i have checked picture
didn't find what problem
could you pls tell me details about problem?
how about give discount in next order,ok ?"Ez mekkora gyökér már. Nem lát semmi problémát, de azért ad nekem a következő vásárlásból kedvezményt. Kend a hajadra a kedvezményed, többet tőled sem rendelek egy zoknit sem. Direkt nem írtam neki összeget, csak annyit, hogy részleges visszatérítést kérek. Ha már 2-3$-t visszatérít, a hülye vásárló (kvázi én) befogom és nem pontozom le. Hibázok, nem ismerem be a hibát, de azért terelem a hülyeség felé a vásárlómat. Ez aztán a jó taktika...
-
djnyakesz
aktív tag
válasz Nataniel #3044 üzenetére
Közben srácok, megéri néha reklamálni mert vannak normálisnak nevezhető eladók is az Alin. A fenti képet ha láttátok, akkor ti is látjátok, hogy nem egy szép munka az amit kiadott a kezei közül.
2 levél váltás után megegyeztünk abban, hogy ne kínálgasson nekem kupont, mert a büdös életben nem veszek tőle semmit ez után, de ha ad egy partial refundot (részleges pénzvisszatérítést) nem küldöm el az anyjába félig Szóval írtam neki, hogy reális pénzvisszatértítést kérek, esetünkben ez az ár negyede volt, és bele is ment. Vettem valamit 10$-t kaptam vissza 3$-t!
Azt gondolom hogy a fenti hiba, minimális munkával korrigálható (mi szerencsések vagyunk, mert hipp hopp az asszony megvarrja) mondjuk ez egy műszaki cikknél elég tré. De a lényeg, hogy nekem pl most sikerült a partial refund, tárt karokkal várom a pénzemet vissza.
-
djnyakesz
aktív tag
...és szerintetek ez mit akar jelenteni ennél a csomagnál: RI251444825CN
03.12.2014 18:08 FúShān Bureau Accepted from sender 匈YáLì
03.12.2014 18:08 528032 Accepted from sender
04.12.2014 09:34 Guangzhou International Send item abroad (Export)
04.12.2014 09:55 Guangzhou International Arrived at sorting center
04.12.2014 16:06 Guangzhou Send item abroad (Export) Hungary
05.12.2014 16:04 CAN Baiyun, Guangzhou, China Flight depart
Magyar Posta Zrt.: RI251444825CN
Track at official postal site
Date Zipcode Location Event Weight Additional
03.12.2014 18:08 Küldemény postai átvétele / Item accepted
04.12.2014 16:06 Send item abroad (Export)
05.12.2014 08:00 Send item abroad (Export)
05.12.2014 23:00 Send item abroad (Export)Visszament volna a csomag??
Nem is járt erre postás sem ezzel... -
djnyakesz
aktív tag
válasz wwenigma #3072 üzenetére
Jó hát nekem nem teljesen egyértelmű ez a követő oldal... a sent item abroad annyit jelent számomra külföldre lett küldve...azt honnan tudjátok hogy mikor érkezik Magyarországra? Kiírja azt is hogy "Hungary"?
Szerk: magyarul a repülő repül már 1,5-2 hete Ezaz
[ Szerkesztve ]
-
djnyakesz
aktív tag
Sziasztok,
csak nekem fordul elő minden második eladónál hogy nem tölti be rendesen az értékeléseit? Megnéztem másik böngészőben is, hátha az a baja, de nem. Nektek is áll ez a hibajelenség?
köszi
franklajos:
Nehéz ügy.Jártam én is így, előbb jeleztem vissza , mintsem a termék állapotát megfelelően felmértem volna. Az Ali azt fogja válaszolni, hogy minekután azt válaszoltad "minden rendben" a termékkel, nem tud mit tenni.
Ezt az eladó is nagyon jól tudja... Írhatsz az Alinak, de 99%- az esélye, hogy azt fogják válaszolni hogy "nem tudunk mit csinálni".
HA megjön egy termék, és még van hátra pár nap, én mindenképp hagyni szoktam, sosem jelzek vissza azonnal. Ruháknál megvárok 1-2 mosást, készülékeknél pedig ha tehetem a tényleges működést. Ezzel az egyel tudod kivédeni az ilyen (már bocsánat) rohadékokat.
[ Szerkesztve ]
-
djnyakesz
aktív tag
-
djnyakesz
aktív tag
Mindenképp jelezd az eladónak, hogy nem ezt kérted a pénzedért, és vagy térítse vissza a teljes összeget, vagy egy nagy részét. Ha nem szeretnéd visszaküldeni ezt is írd le neki.
Egy részét vissza fogja szerintem adni. Érdemes képet készítened a csomagról, hogy mit kaptál ahelyett amit rendeltél, és azt becsatolni a levélbe. Ez után (ha rendes) ő is fogja mondani hogy indíts "Disput"-ot (vitát). Nem egy nagy dolog, A terméknél nyomj egy "Open dispute gombot" itt:
Először írj az eladónak, ha nem együttműködő akkor az Alinak. Remélem nem nyomtál még rá a "Confirm goods received" gombra, mert akkor kb veszett az ügy
[ Szerkesztve ]
-
djnyakesz
aktív tag
válasz 01andris #3273 üzenetére
Sajna mi sem látunk bele a rendszerbe Nem az Ali ügyfélszolgálata vagyunk csak halandó átlag userek Ha nem tudsz fizetni akkor próbálkozz később, hátha. Vagy nekem múltkor a ki-be jelentkezés segített.
De ha nem áll helyre hagyd pihenni, még a végén levonják többször a kártyádról és lesel
FreedomHUN
Nyugi, nekem is most 1,5 hónap volt mire megjött 2db francos CalvinKlein boxer... az eladó 1x hosszabított is, mert a posta itt ült rajta 1 hétig, és semmi nem történt. Majd varázslatos módon karácsony után 2 nappal ideért a csomag. Szerintem ezt nem lehet kiszámítani, és akkor még most jön a Szilveszter és az egyéb nyalánkságok[ Szerkesztve ]
-
djnyakesz
aktív tag
válasz ..Balazs.. #3340 üzenetére
Ha olvasol a fórumban, akkor nagyon nagyon kevés, vagy talán 1 ember sem járt még szerencsével e téren.
WOT-H-A-C fórumtárs azért adta a mymemory honlapját, mert ott kb ugyan azon az áron tudsz vásárolni memóriát, és garantáltan azt a méretet kapod meg , és nem a felét meg a negyedét.Van amit nem célszerű alin venni, ez pl ez a kategória.
BTW a fentebbi hozzászólásokra reagálva, én eddig kb csak ruhát vettem, mindenhol ahol S, M, L méretek voltak megadva, oda volt az is írva, hogy PONTOSAN MIT JELENT az hogy S... Mert hogy náluk az S az nálunk kb XS vagy egyel alatti (gyerek méret) Szóval a ruháknál valóban a centi táblázatok nyújtanak egyedül segítséget, (kop-kop) eddig nem jártam vele pórul...
pk2:
Sanszos Nem is értem miért kísérted a szerencsét? Nem szabad ilyenektől rendelni, én is fürödtem be... bár ha úton van most már kíváncsi vagyok TÉNYLEG az van e a dobozba. Ha az ali bannolta az eladót, akkor már mindegy is végülis, de ilyen esetekben az ali ügyfélszoli adja majd meg a választ, ha reklamálni akarsz.[ Szerkesztve ]
-
djnyakesz
aktív tag
válasz dumalady1 #3377 üzenetére
Hidd el már a második után menni fog...
Milyen fura, hogy én is gyűrűvel kezdem az Alin XD Nem mertem nagyobbat rendelni mint 500Ft s gyűrű Aztán amikor megjött és jó volt a párom ujjára, akkor örültem neki. Akkor már nem, amikor kiderül h "wedding ring" kategóriából rendeltem, és persze mindenki aki ismer elkezdett cikizni hogy "kibökted az asszony szemét egy 500Ft-s kulcstartós eljegyzési jegygyűrűvel" Pedig nem is annak szántam XD
Viccet félre téve, szerintem várd meg azt a fránya gyűrűt. Mi történhet? Max nem jó a méret? Na és? Gondolom nem huszonezerért rendeltél gyűrűt Ugye nem?
[ Szerkesztve ]
-
djnyakesz
aktív tag
válasz Macskanyelv #3386 üzenetére
Szia,
Az első esetet én nem értem komolyan. Regisztrációkor megadod az adataidat, szállítási cím etc... hogy az anyámba lehet azt elnézni Szerintem (és kis google után is azt gondolom) nincs olyan hogy csomag visszafordítása, legalábbis normál posta esetében szerintem nincs. Futárszolgálat esetében lenne erre lehetőség, de gondolom ez is China Posttal jön, kvázi nincs erre lehetőség. Szerintem benézte a címet, (lehet te meg kapsz jövő héten egy vibrátort, vagy egy vasvillát, amit nem neked kellett volna megkapnod ). Minden esetre adj neki pár napot, hogy elindítsa feléd, kérj új TN-t és ha valóban feléd tart akkor vigadj. Ha nem, akkor dispute...
A második egyértelmű szerintem, te is megválaszoltad. Nem tudjuk elégszer felhívni erre a figyelmet, hogy az ilyen eladókat KERÜLJÉTEK. Csak rossz tapasztalat volt eddig belőle. Szerintem ne lutrizz, bármi is legyen az a termék, biztos vagyok benne hogy fent van az Alin más eladónál, KORREKT feltételekkel. vedd meg onnan, ez meg CANCEL! DE izibe A pénzed pedig szárnyal vissza
-
djnyakesz
aktív tag
válasz Macskanyelv #3389 üzenetére
90 nap?? Te jószagú úristen... én tuti nem vártam volna ennyit vele Már rég visszamondtam volna , és kerestem volna rendes (értsd NORMÁLIS) eladót.
Szerintem a másodikat mindenképp hagyd a fenébe, már rosszul indul...A visszamondás folyamatáról itt olvashatsz bővebben. Ki kell választanod miért akarod visszamondani a rendelést, és az okát. Ezek után Submit és ennyi. Ha esetleg az eladó nem fogadja el a megszakítást (fentebb olvashattunk ilyen esetet) akkor jó okod van írni az Alinak, hisz "megbízhatatlan" az eladó.
Ezer és egy oka lehet miért éri meg neki. Lehet csak adathalász, de engem pl vertek már át így!
Én már nem hiszek a mesékben. Akinek nincs koronája, gyémántja vagy egyéb csiriviri kitüntetése az Alin, szépen lépek el az oldaláról, tőlem aztán 100$-s bankókat is árulhat 1$-s áron, akkor sem veszem meg, mert át fog cseszni Ha találok egy terméket ami tetszik de az eladó gyanús, ott a kereső.... sosem volt még olyan hogy másnál nem találtam meg ugyan azt (1-2 dollár eltéréssel), és megbízhatóbb eladónál. EZ a taktikám.
MrRL19
Pontosan azt jelenti ami oda van írva A pénzed még nem ért oda az Alihoz, de amint feldolgozzák , fognak jelezni az eladónak aki elindítja a szállítást. Ilyet a fizetés után ír ki az oldal általában. Normális jelenség. Ott találkoztál ezzel te is nem?[ Szerkesztve ]
-
djnyakesz
aktív tag
válasz Macskanyelv #3394 üzenetére
Persze hogy nem látják, hogy láthatnák Azért ennyire nem kőkorszaki a helyzet. Az Ali ebből a szempontból levéd. Elég adathalászat a neved és címed is, esetleg email cím, amit spamolhatnak... de ez csak tipp.
Ha lejár az idő akkor igen, a folyamat elindul magától, de a rutinosabb eladók előszeretettel hosszabbítgatják ilyenkor a process time-t, ezzel húzva az időt. Szerintem nem érdemes várakoznod.
-
djnyakesz
aktív tag
válasz Macskanyelv #3396 üzenetére
A válasz egyszerű: Sehogy.
Az Alinak gondolom feltűnik majd, de ha ténylegesen bannolva van az eladó, akkor miért nem az Alinak írsz direktbe, és intézed el velük? Megírod nekik, hogy az eladó kamu, a pénzed kéne vissza, légyszi küldjétek, köszi! ENnyi -
djnyakesz
aktív tag
Nekem (és sok egyéb fórumtársnak is) volt már olyan hogy a repülőtérről 2-3 hét múlva jött csak el a csomag, addig ültek rajta. Lásd fentebb, beszélgettük róla.
A TN változásos részt nem értem. MIért kapna más azonosítót? Ezt még nem is hallottam. Elvileg azzal a TN számmal kapod meg amivel az eladó feladta, nem módosul útközben. a Magyar Posta is azzal iktatja. Legalábbis nekem eddig egyetlen csomagom sem kapott "új kódot".
Szerintem még légy türelemmel pár napig, ha van idő még (és elvileg a 60 napból még így sem csúszott ki az eladó). A TN-t ha beírod akkor azt mutatja hogy "Célországba megérkezett"? VAgy mi az utolsó státusz?
molvany
Természetesen igen, csak "rád" válaszoltam[ Szerkesztve ]
-
djnyakesz
aktív tag
válasz Macskanyelv #3418 üzenetére
Elég sűrűn előfordul.... főleg hogy a rendeléskor kapott TN kb 3-10 nap múlva lép életbe...tehát addig is mozog a csomagod, ez nem real time sajnos...posta... kb mindenhol ugyan olyan kaki mint itthon
Barkasz
Nekem van hitelkártyám. A jó hír az hogy VISA, MasterCard, és Maestro mind másképp működik- Nálam (MasterCard) úgy, hogy ha ilyen történik automatikusan visszakerül az összeg a "fel nem használt hitelkeretbe". Minek után úgy "vonódik" le ez az összeg, mintha vásárolnál valahol, de még nem könyvelődik le. Tehát nem utalgatnak neked semmit vissza, mert még TÉNYLEGESEN le sem került a számládról az a pénzösszeg. 3-8 ,munkanapon belül visszakerül, ha nem, hívd a bankod, mert ők tudnak segíteni.Dondiridonna
Én lesz@rtam hogy nem tudok csatolni, megszívattam őket, fogtam feltoltam kepfeltoltes.hu-ra a képet aztán dobtam egy linket Kenje a hajára a csatolmányt[ Szerkesztve ]
-
djnyakesz
aktív tag
válasz musztiii #3473 üzenetére
Szia,
Ha kitolta a határidőt gondolom feladta. Egyébként igen, ha visszavonod, később tudsz nyitni még disputot.
TN mit mutat? Vagy mióta zajlik a procedúra? Arról nem írtál. 5 nap volt hátra ennyit írtál, ez azt jelenti hogy 55 napja már zajlott a procedúra? Mert az igencsak soknak tűnik, tehát mit mutat a TN? vagy az eladó mit mondd?
-
djnyakesz
aktív tag
válasz mohojoo12349 #3479 üzenetére
Szia!
Javaslom olvass vissza pár oldalt, számtalan tapasztalatot fogsz olvasni.
Röviden: Figyelni kell és megéri.Hosszan:
Az Aliexpressz olyan mint bármelyik külföldi site, pár eltéréssel. Az első hozzászólásban megtalálsz mindent az oldalról, a Google a barátod pl itt is van egy rövidke leírás!Csak olyan eladótól vegyél akinek már jelentős mennyiségű eladása volt (kezdőktől nem éri meg, mert lehet átverés is a vége). Tehát legyen sok korona, vagy gyémánt , és legalább 1000 feletti feedback az eladónál, mert azok vélhetően megbízhatóak.
Minden kérdésedre megtaláltod szerintem a választ itt a fórumban, ne légy rest pár oldalt visszaolvasni. Az alapvető dolgokat használat közben fogod megtanulni, javaslom rendelj valami olcsóbb ruhát (nem lesz nehéz sok van), a mérettáblázatokra figyelj, és centiről centire mérd le magad csak olyan embertől rendelj, mert az alin lévő "S" "M" stb méretek NEM EURÓPAI szabványok.
Én szinte csak ruhát veszek Aliról, eddig 1x volt negatív tapasztalatom, és a boxertől a kabátig minden rendben volt. -
djnyakesz
aktív tag
válasz mininax #3486 üzenetére
Szia,
Teljesen mindegy melyik országból rendelsz, az elv ugyan az!
Az értékelésekre kell figyelned, mert valóban sok eladó van, és van aki a szállítási költséget ingyenesre teszi, helyette megemeli az árat, és visszafele is igaz... szálltíási költség van, cserébe a termék olcsóbb. Tapasztalatom alapján az ingyenes szállítás működik, egyedül a TN számmal szokott baj lenni (TN = tracking number , olyan mint itthon az ajánlott levélnél a sorszám, amivel meg tudod nézni hol jár a termék).Fentebb már írtam, olvass vissza pár oldalt, sok sok kezdő van itt, mindenki elkezdi valahol, érdemes egy "olcsóbb" termékkel kezdeni (én egy 500Ft-s gyűrűvel kezdtem el) hogy megtapasztald mi hogy működik, mire kell figyelni, visszajelzés stb. Közben persze olvasgasd az infókat, amibe te belefutsz , abba már más is belefutott, és hidd el itt a fórumban minden le van kb írva, csak KERESNI kell! Erre van jobb felül a kereső
-
djnyakesz
aktív tag
A kérdésedet fentebb megválaszolták, annyit tennék ehhez hozzá, hogy a tárhelyekkel mindenkinek vannak az Alin negatív tapasztalatai, tudjuk hogy mindent lehet, de azt nem célszerű onnan venni! Helyette: mymemory.com pl! Igen, ami olcsó, annak híg a leve.... vagy nincs is leve, mert kulcstartó :/
[ Szerkesztve ]
-
djnyakesz
aktív tag
válasz kutyu88 #3637 üzenetére
Nem fogadnék erre, az Alin ha telefonról és memória kártyáról van szó, minden hamisítható. Kicsit naív vagy molvany kollega teljesen korrektül leírta, nem bántásként kell ezt felfogni, meg prédikációnak.
TE magad is megválaszoltad a kérdésedet: megjön a telefon, amíg van idő HÚZD az időt a visszajelzéssel, teszteld a telefont, használd, és ha bármit érzel hogy baj van, azonnal dispute. Ennyit tudsz tenni. Az a legnagyobb baj, hogy nem igazán tudod ezeket a dolgokat bebizonyítani, hogy akad a teló, hacsak nem csinálsz róla egy video riportot használat közben. Megteheted, más tippem nincs. Azonban ha tényleg az van amit te írtál, hogy 2-3 hónap múlva történik, akkor nézheted a falat, mert itthon annak az esélye hogy egy "kínai telcsit" meg tudnak csinálni, nagy kérdés. Lehet igen, lehet nem. Biztos van rá ember mint mindenre, csak keresned kell. Ez egy lutri téma, ezt vállalod ha megveszed.
DE ez az egyetlen amit biztos nem vennék Aliról: telefon! Inkább hardverapro, mert korrekt emberekkel tudsz üzletelni, személyesen. De ez csak egy privát meglátás.
MFredi
Átlag 4-5 nap alatt nekem eddig mindig válaszolt az Ali. Írj az ügyfélszolinak, (csatold a képet a tesztről), és írd meg hogy full refundot kérsz asap! Reméljük ők is látják hogy átverés a hirdetés![ Szerkesztve ]
-
djnyakesz
aktív tag
Gyerekek, akik szoktak ruhát rendelni az Aliról:
Van olyan köztetek aki rendelt inget, és slim fit volt nem regular? Mindenhol csak regulat fit van, nem látok sehol slim fitet. Ha van valakinek tippe, linkje, ne tartsa vissza
köszi!
-
djnyakesz
aktív tag
Én (bár nem led izzót) vásároltam ettől az eladótól led szalagot. A szalag tökéletes minőség, volt hogy 2 napon át folyamatosan ment és meg sem nyikkant. Fogok még tőle rendelni,a szállítás korrekt időn belül (15 nap) megvolt, és még segített is nekem a szerelésnél, hogy mit hova kössek.
Hátha bejön neked is, nézd meg!
[ Szerkesztve ]
-
djnyakesz
aktív tag
Ahogy nézem alul az eladó elutasította a disputot (reject) és most ő csinált egy másikat, ahol kissebb összeget adott meg mint 5$. Ne fogadd el, törlés, és csináld meg újra 5$-ra! Szerintem hülyének néz!
pk2
Fogalmam sincs miről beszélsz De ha adsz egy linket megmondom hogy mi az, vagyis megpróbálom Nem vagyok led szakértő, de a leírásban minden infót megtalálsz a termékekről! Illetve a helyedben ha erre adom a fejemet, meglátogatnám ezt a fórumot, a srácok nagyon segítőkészek, mindenben tudnak neked megfelelő választ adni. Az hogy honnan veszed, már részlet kérdés![ Szerkesztve ]
-
djnyakesz
aktív tag
válasz ad4m1337 #3703 üzenetére
Kérdés mit értesz gikszer alatt... mert ez sok minden lehet az eladó szemszögéből. Ha a leírásnak megfelelő terméket küldi el neked, és az működik akkor örülsz Ha esetleg 2-3 hónap múlva szoftveres/hardveres baja lesz (mert megtörténhet), akkor nem nagyon tudsz hova fordulni (mivel a Confirm good receive-d után az Ali is elküld téged jó fenébe), ha csak nem olyan a telcsi, amire világ gari van, és itthon megoldod a gondot...
Az általad említettre tudomásom szerint ilyesmi nincs.A vámot is csak akkor úszod meg, ha az értékhatár alatt van.
Rizikós, nem mondom hogy nincs olyan aki tényleg fair eladó, mert 1-2 haverom nekem is rendelt már Aliról telefont (jellemzően csak angol szoftver volt rajta meg kínai), de én csak úgy rendelnék ilyen emberkétől, ha van referenciám... pl most írta a kollega felettem, hogy rendeltek egy embertől aki megbízható...
Az általad említettre tudomásom szerint ilyesmi nincs.
A vámot is csak akkor úszod meg, ha az értékhatár alatt van. -
djnyakesz
aktív tag
válasz horvath.dani #3717 üzenetére
Szerintem is hanyagolj minden ilyesmit , pendrive és memóriakártya tapasztalatokkal tele a fórum, kereső!
Alsóneműt vehetsz bátran, én pl hónapok óta rendelek ettől a tagtól.
Lehet hogy kamu boxer, meg csak rá van írva, de telibe tojom, mert iszonyat kényelmes mind és ennyiért itthon a piacon sem veszek ennyire jó hamisítványt Az asszonynak is bejön, a többi meg nem érdekes
-
djnyakesz
aktív tag
válasz dumalady1 #3723 üzenetére
Hát, itt azért annyira nem nagy a különbség, de más ruhák esetében azért igencsak. Én pl ingeknél nem találok magamra az Alin jót, mert nem vagyok egy bivaly, és S, de inkább XS slimfit inget hordok. Hát az nagyon nincs az Alin.
Boxerben más a helyzet, ebben az esetben pl M-es méretet rendeltem, és az pont megfelelő. (egy mérettel kisebb kell mindig rendelni mint amit átlagosan hord az ember). De nekem van mérettáblám magamról, még a hajam centihosszát is lemértem múltkor amikor rendelgettem Érdemes, mert ha van mérettáblázat, (és itt amit linkeltem ott van) akkor centire pontosan meg tudod nézni jó e vagy sem
Lásd:
M: 26-33.8 inch / 66-86 cmEnnyi
-
djnyakesz
aktív tag
válasz horvath.dani #3751 üzenetére
Az első esetben értelem szerűen vársz arra, hogy feladja az eladó a csomagot. ez után lesz TN-ed és amivel nyomon tudod követni. Ez után vált át "Confirm good received"-re a gomb.
A második esetben az eladó megkapta már a rendelésedet , amikor megjelenik a "Confirm goods received" felirat, akkor már úton van a csomag. Nincs tennivalód, miután fizettél, konkrétan nincs semmi dolgod, mert onnantól az eladó elkészíti a csomagot, és feladja.
A TN-re érdemes figyelni, ha belemész a rendelésedbe, akkor ott látsz egy tracking numbert, ami a nyomkövetési szám. A csomag elindítása után pár nappal élni fog, ha minden jól megy (és az eladó nem kamu TN-t adott), akkor azzal tudod figyelni merre jár a csomagod.
Slem
Szerintem tök jogos amit írsz, ha nem neked adnak igazat akkor az elég nagy bibi. Mindent csatoltál nekik? Képet a termékről, a csomagolásról, és minden egyébről? Mert ha igen, akkor minden alapod megvan arra, hogy jogosan követeld vissza a pénzed. Én számos esetben kaptam már visszatérítést. Teljeset, és részlegeset egyaránt. Az Ali inkább a vevő oldalát támogatja szerintem, mint az eladóét, tudják ők is hogy sok az átverés[ Szerkesztve ]
-
djnyakesz
aktív tag
válasz molvany #3755 üzenetére
Ebben egyet értek. Volt olyan hogy 1$-n cseszekedtünk egy eladóval, és az Ali még akkor is nekem adott igazat Pedig az eladónak is igaza volt (részben) A legnagyobb refund amit eddig kaptam az 15$ volt (nemi is vásárolok 20$ felett mondjuk), és 10/10 nekem adott igazat az Ali!
-
djnyakesz
aktív tag
válasz molvany #3759 üzenetére
Egyértelmű ... meg nekem ez kicsit hasonlít a Józsefvárosi piacra Bár nem tudok alkudni annyit, de ha szart kapok akkor vissza tudok menni virtuálisan lecseszni a kis kínait Csak itt van is értelme, ott meg elküldött a búsba
Ide birka türelem kell, mert kis országunk nem Kína mellett van, és (bár lekopogom) eddig 15-20 napnál többet nem kellett várjak a csomagjaimra.
-
djnyakesz
aktív tag
válasz mcwizard #3763 üzenetére
Azóta nem változott semmit a státusz? Mert igazából ő sem tud sokkal többet tenni ha ténylegesen úton van, csak azt hogy várakozik. Szerintem várj még 1 hetet, akkor lejár a kibővített idő is, és ha akkor sincs csomagod, akkor full refund, és írj az Alinak.
[ Szerkesztve ]
-
djnyakesz
aktív tag
válasz L.Betti #3767 üzenetére
Szia,
Azt nyomd vissza, hogy "köszi ennyivel ne szúrd ki a szemem" én a helyedben gyorsan visszaküldeném. Rányomtál már a "Confirm goods received" gombra? Mert akkor szívás ha igen... ha nem akkor még menthető az ügy.
Kérj full refundot egy dispute keretében, és küldd vissza, hogy cserélje.
mcwizard:
Érhető persze amit mondasz, csak ő nem látja át a problémádat,és "hisz benne" hogy megkapod még Szerintem most már várd ki mi lesz a vége, ha tényleg szarakodik akkor Ali ügyfélszoli,aztán viszlát neki![ Szerkesztve ]
-
djnyakesz
aktív tag
Én is támogatom a leírtakat.
L.Betti:Mivel én robbantottam ki ezt a háborút azért leszögezném hogy természetesen úgy gondoltam én is hogy "visszaküldöd , és küldd másikat helyette ami TÉNYLEG AZ AMI". Vagy visszaküldöd és a refunddal a postaköltség árát is visszakapod.
Írj az Alinak, itt mint látod/látjuk az eladó nem fog lépést tenni feléd. a 10$-al el akar csitítani...nanemááSzerk:
Szerintem simán ne küldd vissza, Alinak írj előtte hogy mi történt... nehogy az legyen hogy visszaküldöd neki aztán bekamuzza hogy nem kapott semmit stb... Ali levelét várd meg. Mennyi van még hátra az időből?[ Szerkesztve ]
-
djnyakesz
aktív tag
válasz L.Betti #3805 üzenetére
Hát nincs mit, azért vagyunk itt hogy segítsünk egymásnak. Igen az a gomb lesz az amit említettél, írj az Alinak a tapasztalatokról, és amit franklajos ír az sem butaság, a levél mellé becsatolhatod a program által készített tesztet, ami alátámasztja hogy valóban klón,és nem eredeti.
Ez után nem lesz mivel dobálóznia az eladónak, mert valóban a telefon a bibi....
Dronte
Nekem is volt ilyen, a postás bácsi szimplán retardált volt, és kihagyott engem HA bemész a postára ami területileg hozzád tartozik (Békéscsaba 1 posta) elvileg oda rakja le ott tudsz érdeklődni, esetleg a posta központi számán. HA megérkezett idehaza, onnantól számítva nekem 2-3 napon belül kiszokta hozni a csomagot a postás.
Látnod kell a vámról szóló infókat a nyomkövetés történetében, a bemásolt alapján ez nem volt vámolva![ Szerkesztve ]
-
djnyakesz
aktív tag
Lol ezt tökre elfelejtettem Bocsi Nem tudok ilyen progiról de ha klón telcsi nem is vagyok biztos hogy van ami normálisan felismeri :S Ezt inkább a szakértőkre bíznám, bár WOT-H-A-C kollega fentebb elég szépen kifejtette
ludla:
Hidd el függ ez a csillagok állásától , meg a Hold - Nap együttálástól néha az EUR-HUF ingadozásától meg attól hogy a kiskínai elfingja e magát vagy sem Viccet félre téve valóban nagyobb az esély egy "jobb értékelésű " eladótól rendelni/hamarabb megkapni valamit, mint egy kezdőtől...mert ugye a kezdő hibázik, és jó lenne ha nem te lennél a tanulópéééz ugye[ Szerkesztve ]
-
djnyakesz
aktív tag
válasz czakof1946 #3830 üzenetére
Az oldalon lévő eladók 99%-a angolul kommunikál. Ha nem tudsz angolul, nem javallott vásárolni, mert szembe fogsz ütközni pár problémával, amin célszerű eligazodni kvázi megérteni az angolt... Persze a google fordító mindent megoldd, de angolul kommunikálni nem fog megtanítani
Ez egy nagyon egyszerű eset és egy korrekt választ kaptál az eladótól...
[ Szerkesztve ]
-
djnyakesz
aktív tag
Az év átverése ez a YW Épp most kezdtem volna el írni hogy : EZT MEG HOGY??? És akkor láttam hogy miaz Okos a kiskínai nénike, bácsika... de nem eléggé., mert a magyar az furfangosssz!
Dronte:
Szinte éreztük. Vicces mert épp ma voltam a postán szintén egy csomagért (én kaptam értesítőt kivételesen) de az előttem álló 3 ember (egy kerületben lakunk) semmit nem kapott. Mind a 3at elvitték hátra valami tárgyalóba, hogy az "ügyeletessel" beszéljenek. Kíváncsi lennék ilyenkor mi zajlik le? Bejön egy fekete maszkban egy nagy dagadt postás, és azt mondja: Mi van murcikám, túl sok a fogad hogy itt panaszkodsz?[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Melyik tápegységet vegyem?
- BestBuy ruhás topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Wise (ex-TransferWise)
- Vicces képek
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Főzőcskés topic
- További aktív témák...