-
IT café
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz peestike #32471 üzenetére
Az ígérték hogy ma délelőttre megcsinálják, de még mindig nem jó.
De az a legnagyobb gond hogy ha nem tudnak beírni, akkor mi nem látjuk hogy hol tart a küldemény, nem tudjuk hogy milyen bejegyzések maradnak ki.
Nekem már egy küldeményem eltűnt, a külföldi posta tudja igazolni hogy átadta a Magyar Postának, de ők meg "nem találják" így be sincs írva hogy átvették.[ Szerkesztve ]
-
flegga92
senior tag
válasz peestike #32867 üzenetére
Én is most vettem egy párásítót, le is vonta a 64,81 $-t de Awaiting Payment státuszban van mind böngészőben, mind az appban.
A reggeli rendelések Payment being verified állapotból most kerülnek át szép sorban.Update: Mostmár kikerült ez is, nem kell parázni
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz peestike #32930 üzenetére
Ha Aliexpress Standard Shipping akkor nem a posta a valószínű. Figyeled a nyomkövetőben, de már tettem ide képet a topikba, hogy mi a különbség ha igazi észt postás nyomkövetési számot kapsz. Ha itt több bejegyzés van és a Magyar Postánál meg egy, akkor Sprinter házhoz vagy PP-pont
[ Szerkesztve ]
-
Gee31
lelkes újonc
válasz peestike #37411 üzenetére
Köszönöm szépen... ez akkor azt jelenti, hogy kicikínai még mindig nem volt képes másfél hónap után értékelhetően útjára indítania csomagom... tehát még nála van, csak a számot kérte ki? Nem igazán értem, azaz de. Főleg oroszok rendelnek ebből a shopból(nekik rendre minden meg is érkezett, a visszajelzések alapján, na meg másoknak is, akik nem oroszok), de többet én nem fogok és szépen meg is adom neki visszajelzésben, ami jár(már ha megérkezik, vagy egy darabban, hibátlanul is), mert nem kommunikált, lepottyantott magasról és még most sem hajlandó csipkedni magát és korrekten szolgáltatást teljesíteni. Szolgáltatóként dolgozom én is, de eszembe nem jutna ilyen trehányul bánni még a legapróbb ügyféllel sem, pedig én nem olyan keveset költöttem a store - jában.
-
cof
veterán
válasz peestike #37893 üzenetére
Azt írd be amennyit fizettél érte vagyis levontak a kártyáról. Beleszámít a postaköltség is, de nem kell áfa fizetéstől tartani, bőven határ alatt van, én küldenék egy orders - financial képernyőképet, meg egy netbankos képet.
[ Szerkesztve ]
Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok
-
Topikgazda
válasz peestike #37964 üzenetére
Nekem is van beragadva, viszont úgy tűnik hogy itt van, csak éppen valamiért "karanténba" rakták a szállító konténereket, amit nem igazán értek. Lehet hogy a rövidebb szállítási idő?
3 hét Kínából és vírus kampec, 2 nap Svédországból és vírus nem kampec? Valójában pár óra, de itt nálunk mindent túlbiztosítanak.[ Szerkesztve ]
-
MODERÁTOR
-
Topikgazda
válasz peestike #38672 üzenetére
Spórolnak az élőerővel, van ahol már így váltják ki a cetlit. Ez nem is probléma és jó is. Akkor van gond, ha olyanért citálnak be ami belefért volna a postaládába. Te sem szereted koptatni a cipődet és 2 m-re egymástól álló emberek közt tölteni az idődet, ha egyébként a postás meg mindennap jár arra. Ha meg olyan lesz amit háznál kell kézbesíteni és meg sem próbálták, azért nekem elszokott borulni az agyam.
[ Szerkesztve ]
-
Flashy
veterán
válasz peestike #38672 üzenetére
ha segíteni akarsz nekik, vidd kinyomtatva a nevedet és a címedet, told be a lyukon és mondd, hogy SMS-t kaptál nemzetközi küldeményről. én kinyomtatom a számot is, de úgy láttam, nem annyira fontos, bár volt már hogy az alapján vadászták össze hogy megvan-e mind (4 SMS jött egyszerre).
zárójel: nálunk ez rendszeres, megyeszékhely de elég szar a posta, ma kaptam kézbe biciklis postástól két olyan "aláírós" küldeményt, amelyeket már tegnap és tegnapelőtt beikszeltek a trackingben hogy átvettem... -
Topikgazda
válasz peestike #41216 üzenetére
Igen újranyitható és most az lenne a célszerű hogy lezárod, mert most már nem jó a meg nem érkezett indok, ezután csak a probléma van a megvett termékkel mehetne.
Az az első érkezés vagy a második, mert csak ez utóbbi az itteni, az elsővel Hollandiába érkezik meg.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz peestike #49809 üzenetére
Nem biztos hogy 12 nap, mert ha kedden dobták be, akkor az már előző héten pénteken is megérkezhetett a helyi postára így 8-11 nap, hétfőn délelőtt írhatták az értesítőt. Ott sem azonnal dolgozzák fel, főleg ha egyszerre sok küldeményt kapnak.
Remélem amit ma hajnalban megkaptak a logisztikától annak holnap jön az e-mailje, mert ha nem, akkor a 4. napon tudom átvenni, pedig itt van.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz peestike #50747 üzenetére
Mindent tudunk, többször le lett írva.
Egy dolgot 6 napon belül tudunk még meg, hogy mennyi lesz a Magyar Posta sávos vámeljárási díja.vámeljárás - mindig lesz, on-line segítséggel
áfa - 27% mindenre
vám 150 € alatt nincs
EU-n belüli szállítás - nincs változás, hiszen az új szabályozás a harmadik országból érkező import termékekre vonatkozik -
Topikgazda
válasz peestike #53344 üzenetére
Az ExpressOne fogja szállítani, de még friss az adatod. Szerintem jobb mint a kínai ajánlott posta, mert nincs érintve a Magyar Posta és egy kicsit gyorsabb. Egy július 7-i vásárlás 19-én, míg a júl 12-i vásárlás július 21-én várható kézbesítésű, azt mondanám hogy 15 napon belül megkapod.
Az enyém itt tart most.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz peestike #53426 üzenetére
Július 1-től jelezve a hiba, ha van megfelelő adat az elektronikus küldemény adatok közt akkor van értesítés, de ha valami nem pontos akkor nem fogsz semmit kapni, de erről szólt eddig is topik mondanivalója az utóbbi hetekben.
Egyébként a jogosnak ítélt esetben eddig visszaadták a pénzt, vagy kevesebbet kértek[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz peestike #53431 üzenetére
Nem mentegetés, de mobilszolgáltató és Internet szolgáltató hibája is szóba jöhet. A hétvégén mindkettő vonalon voltak gondok.
Az automatikus számtógépes vámolási feldolgozás lényege hogy nem a küldemény címkét nézegetik. De ezt ők is írták, idéztem és én is írtam. Erről beszélünk.
Az még nem a kézbesítési folyamat, ahol elsőként a OLK-ban el kell dönteni hogy mely városba küldjék, ehhez sem kell olvasni semmit a címkén, hiszen az irányítószám adja az automatikus feldolgozás lehetőségét, csak a kézbesítő postán kell ránézni, de az már nem vámolás hanem egy másik folyamat.
És még egy másik dolog mondjuk csökken a harmadik országból érkező eddig úgy 15 millió küldemény 8 millióra, de mindegyikkel egyedileg kell foglalkozni, szerinted ha csak emberek dolgoznák fel, mennyi idő lenne? Bárhogy működne mindig lesznek problémák a rosszul megadott adatok miatt, sose lesz 100% hibamentes.
Pl minden jó az adatok közt, csak épp a vám-árúnyilatkozatról lemarad az IOSS szám, ez már megy is az SA feldolgozásba.
A probléma most azért nem az értesítő, mert azt könnyebb elintézni, hanem a téves SA vámkezelés.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz peestike #53434 üzenetére
Nem tudni, nem egyformák a postai rendszerek, van ahol még nincs IOSS, a németeknél de ott 5,3 €-ig nincs semmi, mert az 1 € áfát nem kérik, nem igazán van értelme körbejárni.
Egy a fix az egyszerűsített vám-árúnyilatkozat előírt tartalma, az EU-s vámszabály.
Az automatikus vámolás az mondjuk úgy teljes egészében MP dolog, NAV-nak ezeknél nincs sok dolga valójában, egy kicsit félrevisz a Posta leírt szövege. Ilyen amilyen és finomítják. Egyszer lesz vagy 95%-os.[ Szerkesztve ]
-
farkas-j
őstag
válasz peestike #54491 üzenetére
Rendeltem egy autó kulcsházat az Ali-ról. Természetesen kifizettem az Ali-nál az ÁFA-t. Kaptam egy nyomkövetési számot: S00000219830285 (amit a Posta rendszere nem ismer) és egy IOSS számot: HU2021071000xxxx. A csomag közben követési számot váltott, az új szám: UU194347182CN. A Posta szokás szerint nem értesített, hogy vámolják a küldeményt, pedig rajta volt a telefonszámom a csomagon, így a postásnak kellett kifizetni a 799Ft-ot, plusz még egyszer az ÁFA-t. Ilyen NAV azonosító szerepelt a Postás számlán: 21HU12100171xxxxR1. Elindítottam a reklamációt, csatolva minden dokumentumot. Kíváncsi leszek a végeredményre.
A legnagyobb probléma az, hogy több olyan csomagom is úton van, ami menet közben követési számot váltott. Írhatom majd sorozatban a reklamációkat.Segédletek LG TV-khez: http://goo.gl/Brr7V4
-
tonermagus
aktív tag
válasz peestike #57475 üzenetére
Én is pont ezzel küzdök. Múlt hónapban rendeltem, valamiért úgy gondolta az eladó hogy nagy ívben tesz rá hogy én milyen postázási módot választok, és a Ciano Special Goods-ot választotta nekem, amivel együtt kaptam egy jó kis holland postás csomagot, amit talán januárban meg is kapok ha az ünnepi zűrzavarban félúton el nem tűnik... Had ne mondjam, egy napon rendeltem egy másik csomagot is, csak ott az eladó úgy küldte ahogy kértem (Aliexpress Standard) és tegnap szépen meg is kaptam...
Nagyon dühös vagyok...
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz peestike #57475 üzenetére
Jogos a felháborodásod és ez minimum 399 Ft, ha nem változik az azonosító. A szállítási mód mi volt egyébként?
De rákérdeztél az eladóra a fizetés előtt hogy van-e tényleg abban a raktárban és garantáltan tudja onnan küldeni? Folyamatosan írom hogy EU raktáras dolog esetén az eddigi ilyen tapasztalatok alapján mindig tisztázni kell ezt a fizetés előtt. -
Topikgazda
válasz peestike #57491 üzenetére
Azért van tisztességes aki jelzi és úgy hogy nem jelölte szállítottra hogy még lehessen törölni a vásárlást, de inkább biztosra kell menni.
Ezeknél az a gond hogy te nem IOSS vásárlással veszed meg hiszen nem import, hanem EU-n belüli és sajnos a feldolgozási logika szerint ha nincs jelölve hogy IOSS-os a vásárlás akkor az áfa számítós programmodulnak kéne futni a valami Kínából érkezik. Itt is fizetted az áfát, csak az nem az import áfa volt.
Ne tudom mi fog történni. Azt viszont tudom, hogy semmit nem lehet tenni a + költségek bejhajtása érdekében. Adhatunk negatív értékelést, de abból nem jön vissza a pénzünk. -
ecaddsell
aktív tag
válasz peestike #57491 üzenetére
Nekem is feltűnt, hogy néhány nagyon (túlságosan is) friss Ali eladó ezzel a LAPOSTE dologgal próbálkozik ahol ha jól láttam nincs tracking.
Ezek csalók, jobb ha az ilyenektől távol tartjátok magatokat, mert ha nincs tracking akkor bizonyítani sem tudod, hogy nem kaptad meg... -
Ali_buyer
csendes újonc
válasz peestike #58250 üzenetére
Erre, hogy az "Online fizetés elérhető" volt, holott nem -panaszt is tettem. Erre rekord sebességgel fél nap alatt le is pattintottak ezzel a szöveggel:
"A felmerült vámköltségek online fizetése abban az esetben lehetséges, ha a felvevő postától a küldeményre vonatkozóan elektronikus adatban érkezik e-mail cím vagy sms fogadására alkalmas telefonszám. Amennyiben a feladó az Ön adatainál nem adott meg sem e-mail címet, sem telefonszámot, vagy azok formátuma nem megfelelő, illetve nem az Ön által megadott elérhetőséget továbbította felénk, az automata üzenetként generált értesítésünk nem érkezik meg Önnek. Ilyen esetben - az online fizetési idő lejártát követően - a vámkezelt küldeményt utánvételes fizetéssel fogja megkapni.Az adatok utólagos módosítására és pótlására nincs lehetőség. Az automatikus vámkezelés során a Posta nem vizsgálja hogy a küldemény címiratán milyen adatok szerepelnek."
-
peestike
senior tag
válasz peestike #58250 üzenetére
Munkahelyen benn hagytam a hozzáférési számsort, csak most pötyögtem be a posta oldalán az online fizetési felületen. Végül is vám 0 huf, áfa 0 huf, a 399et kellene fizetni, de: A művelet során hiba keletkezett! A rendszer jelenleg nem elérhető! Lehet meg kell várni az online fizetés elérhető bejegyzést.
42 - Nincs is jobb, mint egy kis kötöttség, ami ellen az ember kényelmesen lázadozhat.
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen