Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • BonFire

    veterán

    válasz Speeedfire #10329 üzenetére

    Mivel a sárga a természetben is figyelemfelhívó, figyelmeztető szín. Főleg feketével keverve. Pl a méhek színe. De a munkagépeket is sárga-feketére festik a figyelemfelhívás miatt. Ennél rikítóbb és bántóbb már csak a tűzpiros. A sárga vagy narancsba barnulva kényelmes a szemnek, vagy tényleg nagyon pasztellként. A zöld lehet párosítás mellette, ha ez a kifejezett igény, de akkor az is világos-pasztell legyen. Inkább jelzés értékű színek legyenek. A rikító oldal nézése hosszabb távon zavaró.

    És a betűk-feliratok mindenképpen erős kontrasztúak legyenek. Nehogy a techline új arculatáról vegyünk példát! Azon pl minden benne van, ami rossz.

    A Prohardveren nem olvasok privátot! Csak topikban vagy a publikus e-mailemen adok tanácsot.

  • Fire/SOUL/CD

    félisten

    válasz Speeedfire #10329 üzenetére

    Így visszaolvasva, pár kulcsmondatot/szót kiemelnék: "Zöld és sárga/fiatalos/napraforgó"

    Ha ez a cég valóban könyveléssel foglalkozik, akkor a webes megjelenésüknek a szakmaiságot, a profizmust kell sugallnia, ez az elsődleges szempont.

    # Nem igazán értem, hogy mit keres itt a napraforgó? (szotyit árulnak, vetőmagot, étolaj lerakat...?!)
    # Ilyen színvilággal elmenekül az oldalról az ember. A fiatalos jelző egy ilyen tevékenységet folytató cég esetén a pörgős/jól áttekinthető/logikusan felépített/modern de egyszerűbb megjelenésű oldalt jelent, nem pedig olyan színvilágot, ami kiégeti az ember szemét és inkább valami netes blog oldalra emlékeztet...
    # Ilyen cégek oldalain a pontos/részletes és hiteles adatok feltüntetése úgymond kötelező, referenciák, a munkatársak tételes felsorolása minden elérhetőségükkel együtt stb, ez bizalmat ébreszthet a cég iránt, hisz az esetleges leendő ügyfelek látják, hogy megfelelő számú munkatárs van, akiket probléma esetén el lehet érni

    Röviden összefoglalva: Ha én könyvelő céget keresnék a neten, és egy ilyen színekben pompázó, blogger oldalra emlékeztető, napraforgó "logós" oldalra jutnék, akkor azt zárnám is be egyből, keresnék tovább...

    Ha tényleg fiatalokból álló, vidám csapatról van szó (de szakmai szempontból magasan képzettek), akkor a fiatalság/vidámság jegyében még ilyesmi design is bevethető: [link]
    (ez nagyon határeset, ha ilyen oldalt kellene készítenem, azt nagyon alaposan meg kell előtte beszélni a céges csapattal, hogy ők is bevállalják-e, mert bár valamilyen formában tükrözi a szakmaiságot és a csapat fiatalosságát, de jó eséllyel idősebb generációk nem vennék ilyen lazán a dolgot/nem keltene bizalmat a cég iránt...)

    Mindenki tudja, hogy bizonyos dolgokat nem lehet megvalósítani, mígnem jön valaki, aki erről nem tud, és megvalósítja. (Albert Einstein)

Új hozzászólás Aktív témák