Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Peak

    addikt

    válasz bagyusz #22662 üzenetére

    szó sincs szivatásról.
    a becsület pedig pontosan annyira várhatod el a gyártótól, amennyire TE becsületes vagy.

    ez a baj a felhasználókkal, hogy kettős mérce alapján mindig sokkal több jogot gondolnak maguknak, mint ami valójában van, és a gyártó részére meg sokkal kevesebbet gondolnak, mint ami valójában van.
    ez a tájékozatlanságból fakad,
    ami viszont nem felmentés, hiszen "a törvények nem ismerete nem mentesít a hatályuk alól!".

    és ITT szoktak koppanni... ilyenkor születnek az olyan posztok, amiket homárra tesznek föl...

    az állatja bejelenti szervizbe, hogy "elment a képernyő bal oldala, levél alakú folt látható"...
    aztán mikor a szerviz átveszi a készüléket, megvizsgálja és jelenti a "mélyentisztelt" felhasználónak, hogy "kiskezittsóóókolom, ez az LCD meg van törve"... akkor elindul a háború, hogy márpedig ő aztán nem törte azt be... és biztos a szervizek baxxakodnak vele, hogy neki rossz legyen....
    a szerencsétlen hülye elmegy békéltetőtestülethez, birósághoz, fogyasztóvédelemhez... fel sem fogja az agyával, hogy az összetört LCDre nincs garancia...

    Urak... fogalmatok sincs, hogy mennyi agyatlan barom van a világban! :DDD

    ja és Písz, láv meg juniti :D

    [ Szerkesztve ]

    Ryzen 9 5900X / 64GB@3.2XMP / Asus TUF 3080Ti / 2x1TB RAID0 NVMe SSD / AW2721D / HyperX Alloy Elite 2 / Razer Basilisk V3

Új hozzászólás Aktív témák