- Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
- Ingyenes vagy akciós szoftverek
- Windows 11
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Hálózati / IP kamera
- ASUS routerek
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Facebook és Messenger
- Bittorrent topik
- Microsoft Office és Office 365 topic
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mi megteszunk nagy tavolsagokat a csaladdal tobbszor is egy evben, max 30 perc szunetunk van mindennel egyutt (tankolas, pisi) 676 km a nominalis menet, ha nincsen kerules. Elozo evben volt egy 900 km-es etap is (ott kb 1 ora szunet volt osszesen). Ezt egy tankolassal. Ezt egyik elektromos auto sem tudja, foleg telen nem. Nyaron meg azert nem,mert klimazunk. 800 liternyi csomaggal, vagy tobbel. Innentol kezdve max Tesla Y johetne szoba, de az meg olyan hangos,. mint egy regi Wartburg. Koszi nem.Az elektromos autozasnak meg nincsen itt az ideje. Az akkunak kell fejlodnie, az arnak lemennie, javitasi lehetosgeknek javulnia, aztan lesz egy olyan celcsoportnak is EV-je, mint mi. Tesla szerintem le fog csuszni kb 3-5 even belul a top EV marka alol.
És mondá az Úr: És legyen immáron a kocka, tetraéder!
-
-
Az a gond, hogy nincsen olyan alternativa hibridbol sem, amire nagyon sokan szeretnenek megoldast. Pl. puttonyos autok, munkagepek. Vagy ha van is, akkor a motorvalasztek szar, es lerohad (pl. Francia 1.2 ecboost, meg a Ford benzinese, A VW csoport korai TSI motorjai, Renault 1.2 Turbosa, Prince motorok es meg lehetne sorolni) 100.000 km korul. Pl: https://totalcar.hu/magazin/kozelet/2023/07/28/garanciaidon-tul-kezdi-zabalni-az-olajat-a-motor---csak-a-vevonek-problema-ez-/ Tehat ha vesz az ember egy ilyen autot, kb kidobta a penzet par even belul. Pl. Mig a kornyezetkarositonak mondott dizelek (amig tenyleg azok, foleg ha kiveszed a DPF-et), azok meg elmennek nagyon sok km-t. Melyik a jobb a foldnek? Ugyanez az EV-nel: 1 milliot futott a Tesla. Jah, kb 9 motorral es 3 akkuval. Na ennek mekkora a karosito hatasa. Ezert nem hiszem,hogy a jelenlegi EV-k es hibridek a megoldasok. Szerintem jobb energiatarolo rendszer, es javithatosag lenne a lenyeg (nem a Musk-fele kiontom az autot ket darabbol es nem lehet utana javitani). A Sved kollegaim is szivnak az EV-kel, sokaknak mar a tele hocsukaja veluk, mert telen szivas az egesz. Ja es meg nem is irtam az alkatresz arakrol. Miert 1 misi egy led-es lampatest? Az autod kb gazdasagi totalkar, ha cserelni kell. Ellenben egy h4-h7 izzo meg 2000 ft. Szoval elmeletben nagyon szepek ezek a dolgok, de az Autbahn Magyarorszagig megiscsak 15-20 eves vasakkal, vagy nagydizel-nagybenzinesekkel van tele.
És mondá az Úr: És legyen immáron a kocka, tetraéder!
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Vostro 3500 15.6" FHD IPS i5-1135G7 16GB 256GB NVMe magyar vbill ujjlolv gar
- Asrock H570M-ITX/ac
- Kihasználatlanság miatt eladóvá vált.
- APPLE MACBOOK AIR 13.3 2020 M1 (MGN63MG/A) 8/256GB Model : A2337 Silver -MAGYAR -269 Ciklus
- ThinkPad P53 15.6" FHD IPS i7-9750H Quadro T1000 16GB 512GB NVMe magyar vbill ujjlolv gar