Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Ezekiell

    veterán

    válasz Crus #33 üzenetére

    - párhuzamos közlekedésre alkalmas úton nehogymár baj legyen. És az, hogy téged zavar, az senkit se érdekel. KRESZ szerint tökéletesen szabályosan közlekedik. Arról nem is beszélve, hogy ez sofőri magatartás, nem az autó veszélyes.

    - már a magyar tűzoltóknak is vannak erre eszközeik (google it), szóval nem igaz, hogy nem tudják le

    - ahogyan a BMWsek nem indexelnek, a Lambósok 130al tépnek a bevárosban, stb. Nem az autó hibája, végképp nem ICE vagy EV probléma.

    - ez nem teszi őket veszélyessé

    - amit a vevők tudnak is, neked meg, mint nem vevő, kurva mind1, nem?

    Szóval a veszélyességet nem nagyon sikerült bizonyítani semmivel eddig.

    Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.

  • angyalpc2

    aktív tag

    válasz Crus #33 üzenetére

    És az a baj, hogy ezt elmondod a H. András és villanyautosok.hu-s fanatiksoknak és nem értik meg Sőt neked ugranak, hogy hazudsz. Nem az átállás a problémánk, látjuk a városi légszennyezést, meg az EV kocsi, hanem ahogy csinálják, meg amilyen irányba vakvágányra ment. a 60-100kw-os dömperjeikkel.
    Sorold hozzá a nagyobb aku mellé a nagyobb gumi a nagyobb kasztni mindenből nagyobb mint egy átlag B kategóriás városi kocsi, sőt C(focus Megane Golf) Akkora extra ECO lábnyom önmagában, hogy már itt elúszott a CO2 terv.

    Nem értik meg, hogy az embereknek nyugaton sincs arra pénzük, hogy 15+ millás kocsit vegyenek, napi szokásaik nem merülnek ki abban, hogy bejárnak háztól munkahelyig.
    2. 3. tulajdonosnál az akku kb kuka ...10 éven belül kuka. Egy szaros kocsi 20-évig kocsi, akkor is csak a rozsda vagy a modernizálás miatt lesz roncstelep. de van ami kihúzza a 25+ évet is. EZ? normál erős használat mellett van hogy az 5 évet se.
    Nincs megoldva az újra felhasználás, pláne , annak szállítása. Tonnákról beszélünk.
    Ha a laptop/telefon akku kezelése gond volt ..akkor ez?
    Deee majd oclsó lesz, Igen majd ha olcsó lezs ki a franc fogja újrahasznosítani...aminek bizony elég tetemes költsége van. (lásd petpalack szindróma) De nem értik...

    Ebben az EV-ben dolgozó emberektől hallom, hogy totál zsákutca az egész, Túl elektronizált, de javíthatatlan technológia. Ezt nem lehet az utca sarkon megjavítani. Mérnök kell még hibafeltáráshoz is. A villanymotor komplett kuka.
    Az meg a totál nonszensz, hogy ha felhozod a H2-t (most mindegy hogy működik e vagy sem) úgy neked esnek, mintha te lennél a sátán.

    Felhozod, hogy oké legyen, Jövő: fele annyi súly, 2x-es akku kapacitás, gyors töltés nem fog degradáló, töredék ár, (ehhez azért csoda kellene majd 20 év múlva) hurrá :R
    Hogy és töltöd? A villany nem szaródik az égből. Frekvenciára megy.
    Már most is az a gond, hogy a lakosság úgy használja: Reggel6-9 otthon bekapcsol mindent, Bemegy a munkahelyére 9-12-14-ig csúcsra van járatva, zuhanás
    haza ér bekapcsol mindent 18-22-ig.. na és akkor mellé felcsatintot az EV-t ott fossa össze magát a hálózat a rendszerirányítókkal együtt..
    OKé napelem bla bla éjszakai áram....jóó~
    Város...őőő izé panel parkoló, őőő izé, Hely nicns nem hogy töltő, Majd feltúrjuk az összes lakótelepet város utcát, huzigáljuk a vastagabbnál vastagabb kábeleket a föld alatt.
    Az mekkora ECO lábnyom? legyártani kábelt, kiásni, lefektetni vissza betonozni szurkozni.
    agyfasz
    Végül is csak a Városban nem tudod tölteni, ahova kitalálták és elvielg jó lenne. lásd ablakból lógó madzagok 20 millás kocsiknál.
    agyhúgykő, de ezt mondod nekik ők vannak felháborodva.

    De majd gyorsan tölt...akkor még többet vesz ki hirtelen a rendszerből.
    Ez egy kiforratlan technika, aminek 2045 előtt nincs létjogosultsága tömegesen...
    Erre Kanada is bejelentett 2035.... persze ott ahol 10+ literes fogyasztás(fűtés) kell hogy télen ne fagyá meg a kocsiban. 4 kerék hajtás terepképesség és vonóerő kell a kocsik felében. Nem tudom másként értelmezni, mint agybaj ami az EV terén folyik.

    EV=városi "könnyű" helytakarékos ~100-150km bejáró kocsi

  • angyalpc2

    aktív tag

    válasz Crus #33 üzenetére

    Itt a hibridet kellett volna erőltetni, tucatnyi megoldás létezik sőt akku nélküli mechanikus levegő technológiák...(franciák levegő motorja) A suzuki hibridje is zseniális litereket lehet vele spórolni, Renault Etech ha jól használja, tölti előre, az ember 2-3 liter-t is össze hoz.
    Egyébként Priusos pesti boltos taxist is láttam már többször az egyik főútvonalon, (munkába) 60-al tartotta fel a sort sötétben reggel..

  • 8th

    addikt

    válasz Crus #33 üzenetére

    "autópályán forgalmi akadály. 100-110-zel sunnyogás a kamionok mögött. De sajnos ezt áthozta egy rakás EV tulaj a közútra is, ahol a 90, az neki inkább 70. Rohadtul zavaró."

    Gyakorlatilag leírtál engem. Ha nem sietek sehová pont így közlekedek. Na jó 70 helyett ~80km/h környékén poroszkálok az úton. Úgy vagyok vele, hogy aki siet az megelőz. Ha nem előz meg akkor ráér mögöttem jönni. Ha valakit idegesít, hogy lassan megyek az továbbra is az ő problémája és nem az enyém. Pályán sem szoktam nagyon nyomni. 110-120 a maximum. Benőtt a fejem lágya vagy nem tudom de egyszerűen nincs már rá igényem, hogy közúton száguldozzak. Ha messzire megyek (200+ kilométer) elindulok fél órával korábban aztán annyi. ¯\_(ツ)_/¯

    "Cukik ezek a behazudott 500km-ek, ami aztán télen, kisebb szélben, fűtéssel, pályán sokkolóan kevesebb."

    Bár elég hosszúra sikeredett és vontatott is egy kicsit ettől függetlenül dízel tulajként azt mondom érdemes végignézni. [link]

    "Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."

Új hozzászólás Aktív témák