Új hozzászólás Aktív témák
-
Crus
őstag
Musk a Marsos baromsága helyett, első körben próbáljon meg pl. a Szaharában, Kalaháriban, Góbiban, stb. pár évet életben maradni, kolóniát létrehozni, majd ha már nagyon megy, akkor kizöldíteni. Hasznosabb lenne, nem kicsit...
Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc - Young men die, because old men hate each other.
-
himpike
aktív tag
A Mars pora meg smafu.. nincs mit belélegezni, nincs mit zabálni, éjjel szénné fagysz a mínusz 80 fokban(az akkuk nagyon szeretik majd), nincs vastag légkör és védőpajzs, megrákosodsz, emellett az alacsony gravitáció miatt rohamosan gyengül a csontozat meg izomzat. De igen isteni Ilonka a Marsra csinál autót.... Kitenném a Kalahári sivatagba, 3 napot nem húzna ki a nyomorult...
-
bambano
titán
"Én már több helyen leírtam és ide is idekanyarítom a véleményem": kár volt. Ellenvélemény:
1. A Földről felemelni egy kg tömeget brutálisan sokba kerül. Biztosan nem ct-t fognak a Marsra cipelni.
2. az autók tervezési ciklusa nagyjából 6 év. ha 6 éven belül nem szállunk le a Marson (és nem fogunk), akkor tök felesleges olyan autót tervezni, ami megfelel a Masra, de soha nem jut el oda.
3. biztosan nem fognak olyan akksit vinni a marsra, ahol nem volt tervezési szempont, hogy mi történik vele, ha kihermetizálódik. Azaz ha az akksitelep hirtelen a szokásos nyomásról nulla közeli nyomásra kerül. szétrobban a benne levő földi levegőtől? felforr benne az elektrolit és attól robban szét?
4. a nagy, sík felületek pont nem optimálisak a légnyomás-különbség erőinek felvételére. arra a gömb jobb.szóval a ct-t biztosan nem a Marsra tervezték, ezt a véleményt jobb elfelejteni.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
Új hozzászólás Aktív témák
it A Tesla vezető dizájnere kijelentette: a Cybertruck nem kísérlet, a megosztó külső pedig segíti a márkát. Musk szerint a gyártás maga a pokol, főleg a 4680-as akkumulátorok miatt.