- Így oldaná meg a hallucináló chatbotok problémáját a Google, közbeszól az Intel
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows 7
- Linux kezdőknek
- Programozás topic
- Windows 10
- WordPress tartalom kezelő rendszer (CMS)
- USA: a Google túl sok mindent titkolna az internet jövőjét eldöntő perben
- Bittorrent topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Szép új világ. A gyártók a nyerges vontatók piacán eddig is aranyáron mérték a hulladék szoftvereiket (optifuel infomax / techtool szopókázásokról tudnék órákat mesélni), "jó látni", hogy a kisteherautók szegmensében is megpróbálják majd lenyomni ugyanazt a hulladékot a vevők torkán. Illúzióink ne legyenek, ez jön a személyautók mezőnyében is, bár itt nem aggódok, mert amennyibe mostanában kerül egy normál benzines, pláne egy EV jármű, hamarosan az úri osztály szórakozása lesz az autózás, nekik pedig nem jelent majd gondot egy kis extra sarc.
[ Szerkesztve ]
Tavaly kissé zavart a bunkóságom, de 2023-ban végre változtattam a dolgokon. Már nem zavar.
-
A Ford ne akarjon jó szoftvert írni, amíg nem tudnak jó autókat gyártani...
https://www.coreinfinity.tech
-
maputo
tag
Szívózzanak csak a vásárlókkal, a kínaiak már itthon is érezhetően nyomulnak, és ez még csak a kezdet. Nincs elég profit a Fiestán, ezért nem árulják? Majd lesz helyette MG.
Ilyen hozzáállásal ezt csak a német prémiumok fogják túlélni. -
cuebler
senior tag
ezt csak úgy itt hagyom, kedves ford: [link] még rendes szoftvert sem tudtatok írni, de már pénzt kérnétek
mondom ezt úgy, hogy a garázsban egy 2016-os ranger áll, a dolgok jelenlegi állása szerint még sokáig megtartom, mert pont annyi benne az elektronika, ami még elégséges."Vannak, akik csak a csúfságot látják a világban... a zűrzavart. Én a szépséget látom..."
-
bteebi
veterán
"sokkal többet költhetnek a járművekre a tulajdonosok."
Kösz b+, néhány éve egy középkategóriás autó 8-10 millió volt, most meg 14-16. Szarjon sünt az összes autógyártó. Meg a kormányunk is. Addig kell venni (relatíve) hülyeautót, amíg még lehet.
#3: "Ilyen hozzáállásal ezt csak a német prémiumok fogják túlélni."
Némi eséllyel igen. De azok is, pláne a BMW, szintén kakálhatna sünit, amikor megpróbál(ná)nak minden extrát előfizetésessé tenni úgy, hogy egyébként eleve rohadt drágák a járműveik. 5-ös BMW-t, vagy A6-os Audit is simán lehet venni 30 millió körül (itten van egy 5-ös majdnem 35 milláért), vagy akár többért. Nem lesz ez így jó, Béláim.
Cancel all my meetings. Someone is wrong on the Internet.
-
Hogyan b@sz szét egy jó dolgot a pénz.
Az informatikának köszönhetzően sok minden könnyebb, gyorsabb, hatékonyabb; de amint a pénzügyi szempontok lesznek az elsődlegesek, mindenki megutálja az egészet. Azt nem is mondom, hogy értelmes dolgok helyett pénzszivattyúnak használni az informatikai fejlesztéseket újfent a józan ész elleni bűntett.@bteebi :
"Kösz b+, néhány éve egy középkategóriás autó 8-10 millió volt, most meg 14-16. Szarjon sünt az összes autógyártó. "
Közben azért történt ez-az... van ennek racionális oka is.@maputo : Majd a kínaiak lehúzását és szoftvereit meg kell nézni, az még keményebb lesz. Rohadékságért ott se mennek messzire.
[ Szerkesztve ]
Veszek _hibás_ LCD monitort,fényképezőgépet, objektívet, routert ---- Mutogatni való hater díszpinty
-
azbest
félisten
na és milyen plusz funkciókért kérnek 5000 dollárt? Gondolom ami eddig alap volt, az majd most drm védett dlc lesz. Ülésfűtés, index, lámpa, gyújtás, tolatókamera?
Esetleg leáll az autó, ha nem éri el a drm szervert a játék futtatásához.. izé, szállításhoz?Egyáltalán egy kisteherautónál mi a lócitrom kéne, ami nincs meg egy mobiltelefonban?
[ Szerkesztve ]
-
-
catlaca
senior tag
2001-ben amikor az suzukit vettük újonnan, extrákat veetünk hozzá, elektromos ablak, két légzsák, központizár, szervo kormány stb. Mondom az eladónak, 20 év múlva ezek már tuti alapfelszerelések lesznek és nem értettem mit röhög. Aztán amikor abbahagyta, mondta keressem meg 20 év múlva, akkor megint kiröhög, ha még él.
“Hülyeségre nincs diéta” (Rejtő Jenő)
-
-
korcsi
veterán
"sokkal többet költhetnek a járművekre a tulajdonosok"
Ezt az új termék többlet bevételként ki is termeli, vagy csak úgy simán lehúzás?42
-
bteebi
veterán
"Ezt az új termék többlet bevételként ki is termeli, vagy csak úgy simán lehúzás?"
Szerintem tudod a választ.
Persze simán lehet, hogy lesznek olyan hasznos fícsörök a prémium előfizetőknek, hogy pl. nyáron ki, télen pedig bekapcsolhatod a fűtést, vagy hogy 10%-nál jobban le lehessen húzni az ablakot.
Cancel all my meetings. Someone is wrong on the Internet.
-
Ne legyel naiv. Megveszed az akkori uj Mondeot es kozli veled a kereskedo, hogy az alap arba ket szemely foglaltatik bele, minden plusz 2-es csomagert perkalnod kell, tehat ha 5-en akartok utazni, akkor meg 2 pluszt kell venned. A gyarto arra fog hivatkozni, hogy nagyobb tengelyterhelesnel jobban kopnak az alkatreszek es kompenzalva az o ebbol adodo koltsegeit (LOL), fizess plusz penzt.
Hogy hangzik?
https://www.coreinfinity.tech
-
Egon
nagyúr
Milyen Mondeót?!? Te nem olvasol híreket?
Fiesta, Focus, Mondeo kuka. Lesz 2-3 féle SUV, meg gondolom a pick-up vonalat se kukázzák, és nyilván Mustang-ot is lehet majd kapni - de ennyi..."Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)
-
Persze marad a Mach E nélküli is még.
Veszek _hibás_ LCD monitort,fényképezőgépet, objektívet, routert ---- Mutogatni való hater díszpinty
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
it Első körben a kisteherautóktól várják a forradalmat: a fizetős szoftverek és szolgáltatások révén jelentősen növelnék a bevételeket, sokkal többet költhetnek a járművekre a tulajdonosok.
Állásajánlatok
Cég: Morgan Stanley
Város: Budapest
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest