Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
(ex)Cat #8373 üzenetére
Ahogy LLKobe is írta: a tradícinális gyártók egy másik kávéház; ennek (szerintem) két oka van: 1) van mögötte 'know how' és márkaarculat, értsd: nem fére bele, hogy szar legyen - sőt, valamit fel kell mutatnia - cserében drága, és 2) a célpiac nem az egyéni vásárló, hanem a céges volumen vonal, és az árazás is erre van szabva, t.i. 'ha veszek 1000db-ot, mennyit engedsz a feléből?', és utána annak a bekerülése is költségelve lesz.
Pl. Szilveszterkor a krakkói pornós-örököshölgy családnevével fémjelzett hotelben voltunk, és ott H&M Mirra volt a szobákban; na, most a) ők biztos nem nettó 1000 EUR magasságában vették akkora tételben, és b) az egyéb költségek fényében a bekerülés valószínűleg kerekítési hibának is kevés.
[ Szerkesztve ]
Nevermind...