Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • szakacsi94

    újonc

    Üdv! Nemrég vettem használtan garancia nélkül egy Oculus Rift Cv1-et.

    Sajnos az eladó nem mondta hogy van egy kis baja (Bizonyítani utólag meg nem tudom, hogy nem nálam történt. Kipróbálásnál meg nem vettem észre)
    Ha bárki tud megoldást az alább leírt problémámra pl.: magyarországi szervíz kérem szóljon. :)

    Szóval a toló potenciométer ami a beállított lencsetávolságról tájékoztatja a szoftvert, az vagy egyáltalán nem változtatja az értéket vagy random ugrál az érték össze-vissza. ( a lencsetávolságot állító mechanika tökéletesen funkcionál )
    Mivel a rendereléshez felhasználják a szoftverek az IPD-t így a Scaling nem az igazi.
    Úgy tudom a virtuális kamerák távolságát mindig az IPD távolságra állítja a program.
    Mivel nem beragadt hanem összevissza érzékel minden félét "egyszer 58mm egyszer 71mm".
    Jól érzékelhetően egyszer nagyobbnak egyszer kisebbnek látszódik a kezem.
    Azt hogy felugráljon az ablak hogy állítgatom a távolságot még viszonylag egyszerűen megoldottam.
    (2 percenként felvillant)
    Oculus appban van kikapcsolási lehetőség, Steam Vr ban pedig egy ini fájlban kellett az opacitását 1-ről 0-ra változtatni a pop up ablaknak.

    Köszönök előre bármiféle ötletet! :) :))

  • szakacsi94

    újonc

    válasz Enton #16950 üzenetére

    Abban az esetben ha kicsit összenyomom az elejét az oculus-nak akkor amíg tartom működik az érzékelő úgy ahogy kéne. Így tesztelgettem. Valóban volt változás de csak kizárólag a virtuális kéz vagy virtuális kontroller mérete változott ( a legkisebb és legnagyobb érték között már jól látható különbség volt)
    még az Oculus Home ban is. A tájon és a tereptárgyakon viszont nem láttam változást. Ha van rá alkalmad próbáld ki (ipd 71-en nagyon kicsi a kéz míg 58-on nagy). Sajnos amint elengedem már mindegy is hova húzom a csúszkát a számérték vagy nem változik vagy csak ugrál. :)

Új hozzászólás Aktív témák