-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dyingsoul
Topikgazda
válasz
speter33 #58807 üzenetére
Hát igen, jól mondod egyébként én is több időt töltök a nagyvilág híreinek követésével, mint a VR hírekkel... sajnos... Meg aztán most mindenki kiadott mindent ami a csőben volt, várjuk az új címeket, pletyiket a következő HMD-kről stb. Most van a vihar utáni csend.
A quest vezetéken lóg közben a PC-n? Én első körben a Windows-os USB energiatakarékosságra gondolok. Azt többféleképpen lehet/kell kikapcsolni, aktuális qindows jóakarattól függően.
1: Vezérlőpult, Power options, a használt energiatakarékossági terven belül keresd meg az USB-t és kapcsold ki a leállítását.
2: Eszközkezelő, végigmész minden USB vezérlőn egyesébel és ahol a tulajdonságokban találsz energiatakarékossági opciót, ott vedd ki a pipát mindegyikből.
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
Raymond
félisten
válasz
speter33 #58807 üzenetére
Biztos hogy uj USB eszkoz amit jelez? Malam is pingel, de W11 alatt latom a notifications-t hogy az Oculus/Meta szoftver jelez allandoan hogy nem talalja a HMD-t. Ezt azutan csinalja hogy hasznaltam az Air Link-et es letettem a Quest-et ami aztan power saving modba valtott.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
fatal`
titán
válasz
speter33 #58807 üzenetére
Valószínűleg bug. Air linknél is ha updatel a headset kikapcsoláskor, úgy, hogy előtte PCVR-t használtam akkor, amíg be nem fejezi és ki nem kapcsol folyamatosan (kb. fél - egy percenként) dobálja, hogy a Quest lekapcsolódott.
És ahogy Raymond is írja, talán sima power savenél is ez történik.
@Raymond Drótos linknél az új USB eszközt is el tudom így képzelni, ha a kapcsolatot ide-oda dobálja.
[ Szerkesztve ]
-
Raymond
félisten
válasz
speter33 #59576 üzenetére
Jatekra ez sajnos eleg limitalo. A bounding box amiket a pontok korul latsz az ahonnan meg jol nez ki a kep es nincs zavaro torzitas. Ez a regi Google Seurat modszert hasznalja, az eredeti scene a kamera nezopontjabol van renderelve ujra ugy hogy impostor geometry van generalva es a kamera kepe arra van projektalva. Ezert olyan limitalt a mozgasi lehetoseg. Hasonlo mint amikor Blender-ben (vagy mas 3D programban) egy sima kepet projektalsz egyszeru geometriara. Ott is tudod limitaltan mozgatni a kamerat es egy darabig meg OK a kep de elobb-utobb tulsagosan deformalodik.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Márton
nagyúr
válasz
speter33 #59576 üzenetére
Megnéztem, engem nem hozott lázba, statikus minden fa, levél, ez a technológia hátránya.
persze próbálják néhány mozgó objektummal feldobni a scenét.
Akkor már inkább a Reality viewer ott van ház, hotel, terasz..
Én is próbálkozom amúgy a gaussian splatting fotózási technikával, pár év és tuti így örökítem meg a nyaralásokatEmlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"
Új hozzászólás Aktív témák
- -30% Lenovo ThinkPad T14 Gen 4:i5 1335U,16GB DDR5 5200MHz,512GB,vil.HU bill,Lenovo pré.gari 2027.7.9
- Fx 8350+alaplap+16gb ddr3
- Philips Fidelio X2HR (új, bontatlan, 2 év garancia)
- Jonsbo CR-2000GT Dual Tower 2x120mm PWM ARGB processzor hűtés (új, bontatlan, garancia)
- beyerdynamic DT 990 PRO 250 Ohm nyitott stúdió fejhallgató (új, bontatlan, 2 év garancia)