Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Dyingsoul

    Topikgazda

    válasz kovsol #1210 üzenetére

    Ez így van ahogy mondod. VR esetében egyébként persze, hogy nem mindegy a CPU, de a VGA az sokkal inkább kérdésesebb. Eddig bárki aki megkérdezte tőlem (itt a topikban és ismerősök egyaránt) mindenkinek azt mondtam, hogy a GPU sokkal sarkosabb pontja az egész történetnek. Mindenkinek azt tanácsolom, hogy várja meg a legújabb generációs HBM 2 memóriával szerelt GPU-kat. Sokkal inkább a VGA-tól kell félni, mert amik jelenleg a piacon vannak köszönő viszonyban sincsenek a VR-ral, amik viszont nyáron jönnek már úgy készültek, hogy "gondoltak" a tervezéskor a VR-ra (lásd gyorsabb memória, nagyobb számítás teljesítmény). A szoftver-hardver egymást fogja húzni a fejlődésben, az idei év még így is csak az első lépcsőfoka lesz a széles körben elterjedő VR-nak. Igazán majd kb 1-2 év múlva tudunk beszélni az egész témáról amikor a szoftver-hardver (egyaránt a PC komponensek és a VR szemüvegek) kezdenek majd harmonizálni és remélem látunk majd olyan megoldásokat amik például VGA terén már architektúrális szinten is optimalizálásra kerül.

    - Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul

Új hozzászólás Aktív témák