-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
törölt tag
válasz Menthirist #3427 üzenetére
Bohóckodásra való!
-
kovsol
titán
-
Dyingsoul
Topikgazda
válasz Menthirist #3435 üzenetére
Hát ha most azt hiszed, hogy ezzel újat mondtál nekem, akkor tévedsz, ezért is írtam azt amit: jó lenne ha ez változna és nem kellene az erőforrásokkal sakkozni. Csak azt mondom a screendoor sem hiába van: az értelmes felbontású VR szemüvegeket nincs hardver ami meg tudná hajtani. Persze lehet low level szintű megoldásokat vagy hihetetlenül optimalizált kódot írni csak évek és dollárszázmilliók kérdése.
[ Szerkesztve ]
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
Dyingsoul
Topikgazda
válasz Menthirist #3439 üzenetére
"Szóval most szomorúan konstatálod hogy nem jön ki egy Titan X kategóriás konzol csak a psvr kedvéért, hogy az emberek fizethessenek 1000+ dollárt hogy kipróbálhassák a vr-t?"
Nem. Kipróbálni ki lehet bárhol. Expókon, egyéb rendezvényeken vagy mintaboltokban. Azért fizessenek 1000$-t, hogy bármikor használhassák az otthonaikban. Szvsz a VR nem az olcsó János technológia kategória, ettől függetlenül nem azt mondom, hogy nem lehet sikeres a PSVR, sőt remélem, hogy az lesz mert az PC-re is hozhat fejlődést (ha más nem mérsékelheti az árakat > később jöhetnek újabb és jobb eszközök mérsékeltebb áron). Csupán a HW-t illene gyakrabban cserélni VAGY nagyobb teljesítmény pluszt adni egy-egy újabb generáció jövetelében ugyanannyiért amennyiért jelenleg fél-fejlesztéseket kapunk. Egyébként meg félreérted amit írtam: a Riften és a Vive-on is észrevehető a screendoor főleg olyan esetekben amikről itt a szimulátorosok is beszélnek: hosszú egyenesekben. Én StarVR és a fölötti megoldásokra gondoltam.
Amúgy nem értem miért vitázol velem, holott én csak arról beszélek, hogy lehetne gyorsabb (vagy olcsóbb) a hardveres fejlődés.
Arról nem tudtam amit Chal írt a (#3440) hsz-ben, de reménykedtem benne, hogy hasonló hardveres fejlődést fog indukálni a VR. Ilyesmit várnék PC vonalon is, reméljük lesz rá példa.
[ Szerkesztve ]
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
titán
válasz Menthirist #3443 üzenetére
Meg ha ma megcsinálják az elképzelhető legjobb eszközt, mit adnak el holnap? Ez ugyanaz a probléma, mint a gyártóknál. Hamar csődbe lehet így menni.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz Menthirist #3448 üzenetére
Nem, ez sajnos/szerencsére nem ilyen, ez egy megjelenítő eszköz, és mint olyan, véges korlátai vannak.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
nortsen
aktív tag
válasz Menthirist #3448 üzenetére
"Tudtak volna már ma is szemenként egy 4k-s kijelzőt beletenni, de akkor ki veszi meg, hisz futtatni sem tudja senki. Vagy akkor tényleg vissza kell mario szintre butítani a grafikát, hogy lehessen 4320x3840-es felbontásban 90-120 fps-t hajtani."
Mi az, hogy ki venné meg?
Ki vette meg a 4K-s tévét, amikor még film se, tv adás sem volt.
Megsúgom, hihetetlen sok ember! Ma is van létjogosultsága a 4k kijelzős VR-nek, csak te ezt nem hiszed el. Továbbra is mondom, hogy lehet használni a 4K-s VR-t akár kisebb felbontáson is, senki nem akadályoz meg benne, és lehet 4K-ban is, ha valami elég jól fut rajta, ami nem csak játék lehet...
Csak megsúgom, hogy 4K-s TV-n a FullHD film felskálázva lényegesen jobban néz ki pl egy 55 colos panelen, mint egy ugyanakkora Full HD TV-n.Ne vegyél fel bugyit, mert valami fontosat akarok mondani
-
Chal
addikt
válasz Menthirist #3508 üzenetére
Az Amazon nem szállítja Mo.-ra jelenleg, volt egy 3 hetes időablak amikor az global Amazon szállította, de szerintem csak azért mert elcseszték, aztán amikor észrevették, le is szedték gyorsan. Az UK amazonnál meg szerintem azon fog múlni a dolog, hogy bekerül e Mo. is a támogatott országok listájába szeptemberben, de mint ahogy azt már írtuk többször is itt, erről sajnos nincs szó az Oculus bejelentésben. Ők csak annyit mondanak hogy ahova most szállítják, ott lesz viszonteladóknál is.
-
-Solt-
veterán
-
-Solt-
veterán
válasz Menthirist #3568 üzenetére
Ennyi... most induló termék, kismillió extra költséggel (fejlesztés, lyukra futások, szoftver, reklám, fejlesztők ösztönzése, stb) ráadásul a teljes élettartama alatt max 5 millió eladott darabbal kalkuláltak, szóval ezt egy százmilliós nagyságrendű termékhez hasonlítani és elvárni, hogy olyan olcsó legyen... no comment!
www.smart-bus.hu
-
Jack@l
veterán
válasz Menthirist #3568 üzenetére
+Solt:
De az nem gáz szerintetek, hogy 200-250%-os haszonkulccsal akarnak lehúzni titeket és még véditek is szegény gyártót?
A szoftver benne van az árban, ahogy a kutatási költség is, ezt fedezi az a kb 100%-os kulcs amit rá szoktak tenni hasonló termékekre. (még mindig egyszeri kiadás, aztán lehet milliós darabszámot eladni belőle)További jó rózsaszín ködös álmodozást a vr-ről, én maradok a földön ameddig nem lesz lehúzás szaga az egésznek.
[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Jack@l
veterán
válasz Menthirist #3568 üzenetére
UI: Relatív mi az olcsó "A lencsében" [link]
3-5 dollár sztem az[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Jack@l
veterán
válasz Menthirist #3588 üzenetére
Irígykedsz? Hidd el van ahol megfizetik a jó szakembert...
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Segal
veterán
válasz Menthirist #3633 üzenetére
Egyetértek csak én nem azért szoktam felvenni az indulók számát 50-re hogy sz*passam a 980-am hanem azért mert így szoktam a verseny vége felé az utolsó helyről az elsőre kerülni. Sajna a kedvenc pályáimon már annyira ismerem a játékot hogy ha 30-an indulunk akkor az első 10 de nagyon max 15 körbe már első vagyok és onnantól csak "levezetni" kell a távot míg ha 50-en indulunk akkor azért néha vért lehet izzadni mire feljön az ember az első helyre. Sajna az AI-t már nem lehet feljebb venni (nem is értem miért áll meg 100%-nál simán lehetne tovább tolni mint pár játéknál) így marad az időjárás, vagy sötétedés mint nehezítő körülmény.
"Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)
-
zpeti2
tag
válasz Menthirist #3702 üzenetére
-
izomman1
senior tag
válasz Menthirist #3702 üzenetére
Sziasztok!
Örülök, hogy HTC Vive ot választottam és nem vártam az Oculus Touch ra… 3 szenzor esetén ha lesz valakinek kérlek próbáljátok ki hány szor hány métert tud lekövetni hibátlanul Touch ra vonatkoztatva.
Azt gyanítom, hogy csak 360 fok egyhelyben vagy pár lépéses mozgásra lesz elegendő és ha a földől vennél fel valamit akkor lehet jelvesztés a test takarás miatt , illetve ha szoba sarkok felé közelítesz szintén lesz jelvesztés( Szenzor alatt állsz) , mert optimálisan ezek a szenzorok minimum 2 méterre helyezendők a célszemélytől.. ahogy hallottam.. Tehát ha van egy 4x4 méteres szobád lehet csak a belső 2x2 M ert fogja tudni rendesen követni.. Illetve az is érdekelne majd 4 szenzor esetén fogja e tudni követni a sarkokat vagy a padlóról való felvételt szintén.. (de 4 szenzoros rendszer kicsit már megdrágítja a mókát és sok USB 3.0 csatlakozó is kell + hosszabbító kábelek)
Sajnos az az érzésem amit sejtettem már márciusban, hogy az Oculus azért nem adta ki a Touch okat már akkor mert tudta a HTC Vive room scale miatt kenterbe veri őket mivel 2 szenzorram normális követés csak egyhelybe állásra és 180 fokos követésre alkalmas.. Ezt már akkor tudták édes kevés és húzták az időt remélve , hogy a fejszettet legalább sokan megveszik aztán meg azt mondják sokat „fejlesztettünk ez idő alatt” és most ugyanazt a touch -ot kiadják ami már tavasszak rendelkezésre ált…
Illetve most kísérletezgetnek egy önálló számítógépként funkcionáló készüléken, de már most lehet tudni olyan erős lesz max mint egy csúcs kategóriás mobiltelefon és nem pedig egy csúcskategóriás gép , ergó olyan játékok elképzelhetetlenek rá mint PC-s headset társaiknál..
Sebaj legalább 2szabad lesz a mozgás végre „ ami a Vive nál eddig is megvolt.. -
Jack@l
veterán
válasz Menthirist #3706 üzenetére
Akkor meséld el nekünk is mivel több. Kíváncsian várom
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
izomman1
senior tag
válasz Menthirist #3706 üzenetére
A headset et tökéletesen követi , mivel hátul is van pánt! (követő pontok) Itt a Touch követéssel van a gond még egyszer hangsúlyozom , mert ott test takarás jel vesztés lehet elég erőteljesen! (vagy a kamera látószöge sarkokba szoba széleken nem működik)
HTC Vive esetén szoba szélén sarkokba földön is tökéletes a követés lézer mivolta miatt nem lehet takarás![ Szerkesztve ]
-
Jack@l
veterán
válasz Menthirist #3708 üzenetére
Ezekkel még mindi nem mondtál semmit...
Mi az amitől különlegesebbé teszi az oculus a mozgást detektáló "szenzorát" attól hogy fogok egy mezei webcamerát és kiszedem belőle a IR szűrőt?[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Jack@l
veterán
válasz Menthirist #3715 üzenetére
Nekem mesélhetsz még erről sokat, részben ez a munkám
Mindig elképedek egyesek naívságán, hogy azt hiszi egy cég egyből a jót adja ki, hogy aztán ne háromszor húzzon le aranyáron a gagyival...
[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
izomman1
senior tag
válasz Menthirist #3732 üzenetére
Mozgatom majd a kontrollert a sarokba (fal mellett is kipróbálom )...Észre fogom venni ha nem jó...
-
izomman1
senior tag
válasz Menthirist #3732 üzenetére
A lézer sugár akkor azt mondod nem hatol át a ruhán testen? Nem kicsit fogom test takarásba mozgatni a kezem.. Meglátjuk délután „akad e” vagy egyhelybe marad e…
-
izomman1
senior tag
válasz Menthirist #3739 üzenetére
De véleményem szerint 4 kamerával lesz tökéletes az Oculus Touch room scale követése… Mivel elől asztalon 2 kamera van nagyon sok demó bemutatón 180 fokos tökéletes experience miatt.
Hátul ha ugyanilyen pontos követést várunk el akkor pedig szintén két sarokba ennyi kamera kéne , hogy mondjuk egy 2,5 M * 2,5 M room scale területet lekövessen. (sarkokat is, mert ha egy kamera van hátul középen (3 kamera) hátsó sarkot nem biztos , hogy lekövetné rendesen)
Tehát 2*80 dollár plusz 2 szenzor továbbá hosszabbítók tömkelege (mert a szenzor és az Oculus fejszett kábele is rövid) + USB elosztó a gépbe ami szintén 30 dollár minimum egy jobbEgy kérdés:
Azt hallottam bár nem biztos hogy így van, hogy az Oculus USB szenzorai processzor igényesebbek (föleg több egyszerre ) mint a HTC vive 2 db lézer szenzora..
Ez igaz?Illetve az igaz amit az Oculus állít, hogy most levitték a gépigényt ? tényleg játszhatóan fut már Oculus játék egy GTX 960 al (Project Cars vagy akármi) vagy ez is csak egy szemfényvesztés?
[ Szerkesztve ]
-
izomman1
senior tag
válasz Menthirist #3742 üzenetére
Köszi az infót!
Spacewarp lehet jó dolog, mert a Vive nál pl. Raw Data ba ha gyorsan mozgatom a fegyvert jobbra -balra kicsit szellemképes lesz késve követi le.. Elvileg erre is ha jól hallottam jó... (Bár Brookheaven Experience nél és más játékoknál ez nincs így tökéletes)
Bár supersampling 1.8 ra állítva játszom és FX 8350 es el 4,6 ghz re húzva a magokat (lehet a procim már gyenguska hozzá) - igaz GTX 1080 al... :-)
Azt is hallottam , hogy a supersampling felskálázás jobb a HTC Vive ba mivel tisztább képet ad a Vive lencséje míg az Oculusnál nem , mivel kis trükkel a lencse a pixeleket eleve elmossa , hogy ne lásd úgy őket..Spacewarp tényleges hatását majd le tudja valaki tesztelni tényleg GTX 960 al is már megy minimumon egy Project Cars CV1 -ba? Processzor igény is lejjebb szorult akkor már nem is olyan erőforrás igényes az a CV1 Öculus szenzorok CPU igénye?
+ 1 dolog még a rajzhoz visszakanyarodva - hol működik a Touch és hol nem.
Szintén netes youtuberektől hallottam, hogy az Oculus szenzora nem tudja követni a jelet
- ha túl alacsonyra buksz (mert fejmagasságra van állítva a szenzor az asztalon )
- ha túl magasra nyúlsz
- ha közel mész hozzá (mellé közelítesz)(de ezeket mind ma este HTC Vive al letesztelem megírom az eredményt)
A rajz egy 2d-s felület viszont 3d teret kellene tökéletesen lekövetnie.. Lehet nincs igazam és lehet rossz információkat hallottam... Ha majd ezt aki kompetens leteszteli jó lesz...
[ Szerkesztve ]
-
-Solt-
veterán
válasz Menthirist #3748 üzenetére
Én komolyan nem értem ezt a csókát, sorban lövi az öngólokat magának...
www.smart-bus.hu
-
himpike
aktív tag
válasz Menthirist #3739 üzenetére
Köszönöm a választ, bevallom kb így gondoltam én is de nincs időm sokat foglalkozni a kérdéssel és kutatgatni. Már bánom hogy nem vettem kissé nagyobb TVt, de hát szűkös volt a hely. Jobban jártam volna ha eleve falra szerelem.
-
izomman1
senior tag
válasz Menthirist #3762 üzenetére
jó persze kicsit elfogult vagyok... Ez tény.. azért töprengek én is vajon érdemes e váltanom jobb lenne e a Rift? Nem vagyok ezen videók (hivatalos bemutatók) alapján meggyőzve.... Érdemes e az exclusive címek miatt váltani? Sajnos ez utóbbit is ő nekik köszönhetjük, de azt ígérték idő exclusivitás lesz és később Vive ra is ezek a játékok megjelennek.. Reméljük igazat beszéltek és nem 5 éves távlatba gondokodnak.. :-)
Hover Junkies ra visszatérve rengeteg "űrhajót" lehet választani szoba nagyságodnak megfelelően.. Lehet a szoba egyik sarkába is menni feküdni gugolni ha ott van pl. az ellenfél hajója fedezékbe vonulni.. Ki lehet használni a szoba léptéket, de való tény lehet picike hajóval is operálni egy helybe állni gugolni és forogni 360 fokba.. a VR 3d térben való mozgásról szól és 360 fokban minden más korlátozás és megtöri az immerziót..
ha 3 szenzorral érhető el Rifttel (ez a hivatalos komunikáció de lehet a tökéletes a 4 kamera mert az is támogatva van valami okból )akkor annyival de ez már drágább megoldás mint a Vive.
Személy szerint és aki még nem próbált VR kütyüt az mind érezni fogja a motion sicknesst ha játék közben (kokpit experience ) nem mozog a teste.. room scale esetén 0 a hányinger míg asztali billentyű egér kombóval vagy akármivel mozogni a térben elég hányingert keltő és ezért az emberek nem nagyon akarnának 1000 dollárt körüli összeget kifizetni azért hogy még rosszul is legyenek.
Még a Project Carsba is van valamelyest motion sicknessem bár az élmény szuper, de jobban preferálom a room scalet ... Ha nincs 360 fokos forgás zavaró mert kicsavarodik a nyakad ülő székes megoldásnál ha fordulnod kell hátra fele vagy belenyúlsz egérrel (lásd The Assembly ) és akkor elkap a hányinger..
Solus Porject Vive támogatása tökéletes állva room scale be kényelmesen forogsz 360 fokba mozogsz a virtuális térbe és teleportálgatsz... Igaz akinek a gyomra bírja mozoghat is hagyományosan a térbe (touch pad al teleportálás helyett), de ahhoz már "edzett" gyomor kell... (Ami az emberek 90 % ánál nincs és kemény lehet hozzászokni én se szoktattam magam hozzá még mindig pedig van már 2 hónapja Vive om. - Mivel van room scale alkalmazás)[ Szerkesztve ]
-
afoyem
tag
válasz Menthirist #3771 üzenetére
Én sem hittem elsőre hogy bármit is javítana a képen, pedig így történt, letöltöttem beállítottam és a pixelek kicsik lettek, a képminőség pedig javult élesebb és részletezőbb lett. Próbáld ki te is.
-
Segal
veterán
válasz Menthirist #3784 üzenetére
Szerintem gyorsan szabadulj meg a dk2-től mert ha kijön a touch akkor tutira kiszedik a szoftverből a támogatását.
"Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)
-
akoska07
nagyúr
válasz Menthirist #3793 üzenetére
Köszi.
Én biztosra megyek és legalább a 3.-at berendelem,aztán majd meglátom lesz-e 4. is.Az Amd a jövőbe mutat...De amikor az a jövő jelenné válna akkor az a jelen már régen a múlté... :DDD ....Na meg a horpadós ájemdééé
-
izomman1
senior tag
válasz Menthirist #3854 üzenetére
4 kamerával mondjuk biztos jó lesz , bár "nem túl nagy" szőnyegen mozog a szoba közepén , de ez lehet a kábele rövidsége miatt is? 2M*2M ?
[link][ Szerkesztve ]
-
-Solt-
veterán
-
M3nyus
aktív tag
válasz Menthirist #3972 üzenetére
Leginkább játékok érdekelnének, van valami lista hogy mi támogatja a Leap Motiont? Gondolom a legtöbb program inkább tech demoként szerepel.
Én vagyok M3nyus!
-
M3nyus
aktív tag
válasz Menthirist #4048 üzenetére
Holnaptól előrendelhető a FOVE is:
Most nézem abba is csak 70hz-s panel került.
Én vagyok M3nyus!
-
Márton
nagyúr
válasz Menthirist #4064 üzenetére
Pedig ez engem is érdekelne. Ha nem is játék, de bármi app, amihez már kevés lehet a teló, de pc-ről szép eredményt ad. Valami relaxos téma is jó, amihez nem kell kis latency, stb.
Emlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"
-
Márton
nagyúr
válasz Menthirist #4066 üzenetére
Köszi, tisztában vagyok vele, próbáltam Rift DK1-et, Vive-ot és a QuadHD telót használom egy BoboVR-rel.
Ennek ellenére kipróbálnám a PC-ről stream-elős módszert isEmlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"
-
Márton
nagyúr
válasz Menthirist #4068 üzenetére
Ok, HTC Vive teszt 2 hete?
szerk: egyébként nem is annyira játszani akarok első körben, hanem saját tartalmakat gyártani, amit úgymond leellenőrzök, hogy is néz ki 360-ban. És ha itt jobb a stream-elős megoldás, mint maga a teló, akkor miért ne próbáljam ki.
[ Szerkesztve ]
Emlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"
-
Márton
nagyúr
válasz Menthirist #4072 üzenetére
De, írtam.
Az a baj, hogy nekem jelenleg nem ér 2-300 ezret a mostani minőség.
Ha lekúszik 100 alá ok, de ha már kiadom a többszörösét akkor jobb eredményt szeretnék.
A telók szépen fejlődnek, 1-2 év és már nem lesz akkora kuriózum a 4k kijelző ott sem.
A daydream-ready mobilok pedig direkt VR-re lettek fejlesztve ahogy olvastam (low persistence display, low latency, gyors gyro, high quality SoC és valami új fejkövető algoritmus, stb)
Szóval én itt látok szép jövőtRaymond: igen, most úgy használom, de sajna van némi röccenés, vagy orientáció ugrás menet közben.
[ Szerkesztve ]
Emlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"
-
Enton
addikt
válasz Menthirist #4168 üzenetére
Hát ez nagyon baró. Egy pár ilyen remakkel egy csomó régi gamet lehetne kifáradásig nyüstölni, manapság már nem köt le egy ilyen gém de így VR-ban ez zsír.
"just because they are spelled the same doesn’t mean they are the same" And "just because they are not spelled the same doesn’t mean they are not the same" Mert gyakorlatilag megszámolhatatlan mennyiségű papucsállatka használ gazdatestként internetezésre humanoidokat és ez követhetetlen."
-
Chal
addikt
válasz Menthirist #4190 üzenetére
Más kérdés is felmerül itt: jelenleg a Vive HDMI-jén 90hz esetén 3.2Gbit/s utazik. Hogy a rákba lesz ez wireless? Azért itt még nem járunk sajnos. Valószínűleg valami nagyon le lesz húzva ahhoz, hogy ez működni tudjon.
[ Szerkesztve ]
-
törölt tag
válasz Menthirist #4190 üzenetére
oculus "prototype"
vive "Oculus may be closing out 2016 with a bang with the launch of its Touch controllers, but HTC is going to kick off 2017 with something special: a peripheral that makes its Vive headset wireless.",
" ($220.33). The kit is said to ship starting in Q1 2017. "Ár, szállítási idő is van.
Ha úgy lesz min a touch,pár év múlva elérhető lesz. -
törölt tag
válasz Menthirist #4193 üzenetére
"Nem az elsőnek kell lenni, hanem a legjobbnak" ,ahogy befürdött az oculus a mozgáskövetéssel ?
-
törölt tag
válasz Menthirist #4196 üzenetére
2016 eleje,+1 kamera kell,közepe +2 kamera kell ,vége +3 kamera kell,meg ezer kábel a teljes lefedettséghez.
Mi ez ha nem fürdő? -
ludi85
tag
válasz Menthirist #4193 üzenetére
Ugy olvastam, az aksi 1,5 orat bir, de akarnak csinalni hozza egy nagyobb aksit is, ami majd a zsebedbe megy, hogy ne nehezitse a headset-et
[ Szerkesztve ]
Mindenhol jó fiatalon, Kivéve a ravatalon!
-
wolfhgb
aktív tag
válasz Menthirist #4215 üzenetére
Sot, ugyanitt dirt 3 ingyenes.
-
Chal
addikt
válasz Menthirist #4215 üzenetére
Zsír, köszi a tippet. Oculus store redeem nem jár hozzá, ugye?
-
törölt tag
válasz Menthirist #4221 üzenetére
Nem tudok semmit róla mi lesz,csak azt mondom,hogy lehetséges. Kis netezgetés után megtalálod ,hogy óriás cégek milliókat költenek a stream fejlesztésre,ugyebár a kínaiak meg mindent lemásolnak.
Igen gyerek cipőben van még,de lehetséges! Jó pár éve elképzelhetetlennek tartottuk a vr játékokat,amikor kipróbáltam a dk1-et leesett az állam,hogy ilyen lehetséges!
Igen, lehetséges lesz a nagy adat átvitelű stream! -
Márton
nagyúr
válasz Menthirist #4227 üzenetére
"nem hiszek a teljes minőségű 2160x1200x90 fps streamben wifin át,"
nem akarok belevau, mivel túlságosan nem értek hozzá, de tudtommal nem wifi az átvitel, vagy legalábbis nem a hogyismondjam "szokványos"
Emlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"
-
Márton
nagyúr
válasz Menthirist #4235 üzenetére
A 2. pontot nem értem:
írom, hogy tudtommal nem wifi, erre írod, hogy a wifinek milyen a késleltetése
Valami több bandos varázslatról olvastam, de már nem tudom hol.
Na majd jönnek előbb-utóbb a felhasználói visszajelzések, de eddig olyanokat írnak, hogy nem tudtak különbséget tenni a 2 mód között. (persze ki tudja ki írta, melyik marketinges...)Most csak ezt találtam: "60GHz. According to the TPCast website it also adds 15ms of latency"
[ Szerkesztve ]
Emlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"
-
Márton
nagyúr
válasz Menthirist #4237 üzenetére
relax játékokhoz jó lesz nah
Emlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"
Új hozzászólás Aktív témák
- Dell XPS 13 9360 13.3" FHD IPS i7-7500U 8GB RAM, 256GB NVMe SSD gar
- Motorola Edge 50 Ultra 16/1tb, Fa hátlapos, újszerű, 2 év gyári garanciával, eladó!
- Keresek, csere érdekelne.
- Remek áron eladó dobozos új 13. gen ACER NITRO 5 /I5-13420H/16GB 512SSD NVIDIA RTX 4050 6 GB 144Hz
- Asus Rog Strix B450-F Gaming II