Új hozzászólás Aktív témák

  • a2d2

    addikt

    válasz Dyingsoul #21789 üzenetére

    Közepesen fokozaton tolom és meg is haltam most a föld utolsó pályáján (rámdobtak valami betontömböt vagy mi volt). Szóval nem egyszerű, ujjerősítésnek is kiváló. A láncfűrész ahogy nézem kötelező darab. Ezt használom pajzsnak is lövedékek ellen.

    Amúgy úgy néz ki hogy megvan nálam a top beállítás ALVR-ben:
    H.264 (félreértések elkerülése végett mindkét kódolást a GPU végzi de dedikált szálon, 3D-t nem terheli)
    Bitrate 100 Mbps (egyszerűen kell ennyi, főleg Skyrim siralmas ha leveszem alacsonyra)
    Video resolution 100% (ezt nem érdemes átállítani az új v3-as forkon ezért: [link])
    Buffer size 2000kB (ekkora bitrátánál a packet loss elkerülése végett)

    Így ilyen az eredmény:

    Látszik hogy elenyésző volt a csomagveszteség az össz adatmennyiséget figyelembe véve, a dekódolás sokáig tart de az encode meg villámgyors a H.264 miatt. Ugyanakkor a képminőség viszont fantasztikus.
    Az is érdekes hogy kétszer annyi a veszteség az encode-nál mint a transportnál, szóval nem éri meg beruháznom egyéb routerbe, dongle-ba, ...
    El kell fogadni ezt a 70-80ms közötti total latency-t. (egyébként az eredeti ALVR-ben állítólag ez alacsonyabb kicsit csak ott meg nincs kijavítva még valami a játékvezérlőknél).
    A beat sabert Questre kell majd megvenni, szerintem kb minden másra elegendő ez a késleltetés. Ez a Last Hope is elég pörgős például és nem éreztem a hatását.

    @kiskuplung: igen kipróbáltam, de basszus eszembe sem jutott hogy előre tudok dőlni az ülésben, totál úgy játszottam ülve mint a GearVR-ban :)
    Amúgy kicsit vissza kellett vennem a grafikából mert most a fix 60FPS helyett fix 72-t kell kipréselnem a gépből. Így a Quest alá csak megszorításokkal elegendő az 1070-es.

    [ Szerkesztve ]

    A pisztácia kifogyott, csokoládé nem is volt

Új hozzászólás Aktív témák