- Linux - haladóknak
- Microsoft Excel topic
- ArchiCAD és Artlantis topik
- ASUS routerek
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Célkeresztben az OnlyFans, amiért pornót nézhetnek a gyerekek
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
BigBlackDog
veterán
válasz molnarpeter #10699 üzenetére
Szerintem lehet, hogy erre gondolt.
-
rongyi
aktív tag
válasz molnarpeter #10701 üzenetére
Azért gondoltam első sorban az 1.8-asra, mert abban már van icipici tartalék és fogyasztásilag is rendben van. A 2.4-ről nem tudom, hogy hogyan áll étvágy szempontjából.
-
FeRRaR1
őstag
válasz molnarpeter #10699 üzenetére
Majd kikeresem, de ha jól emlékszem vida vagy odb okosítóval is meg lehet csinálni. Egyszerűen több menüpont lesz amikor léptetsz, nem csak fogyasztási adatok ha nem hőmérsékletek is.
A digitális műszerfal is viszonylag könnyedén beszerelhető, de nekem nem tetszik így azt elvetettem, bár utána néztem hogy lehetséges meg hogyan is kell.
[link] Ahova kiíratja az olaj szintet, oda ki lehet a hőmérsékletet is. Külön kijelzőt biztos nem szerelnék be ha megoldható full gyárival. Igazából ez alapból is lehetne egy funkció hogy a menübe ki tudod pipálni melyik infó legyen görgethető a bajuszkapcsolókkal, így ami nem kell kiszedhetnéd, nem is lenne bonyolult...
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz rayoliviero #10702 üzenetére
Esetleg OBD alapú cucc lehetne még megoldás, vagy telefonon nézve, vagy pár dolláros céleszköz (mondhatni obd csatis temp display)
-
molnarpeter
nagyúr
válasz BigBlackDog #10703 üzenetére
&FeRRaR1: köszi, érdekes kis kütyü. VAG-nál van több hasonló, pl polar FIS, gondolom kisebb a Volvo mókoló piac.
-
rongyi
aktív tag
válasz molnarpeter #10708 üzenetére
Köszönöm!
-
rayoliviero
veterán
válasz molnarpeter #10706 üzenetére
Annyira azért nem fontos, hogy mókoljak.
Nem tudod, hogy Volvo gyártmány a kocsimban a motor? Mert van aki azt mondta, hogy Ford motoros.
V60, 2012 évj, D4, 1984 ccm -
molnarpeter
nagyúr
válasz rayoliviero #10710 üzenetére
Volvo, tudomásom szerint nem volt PSA 2 literes abban a kasztniban. A Focus alapú V50 pl kapott PSA 1997/1998 ccm-es 4 hengeres dízelt, de a tiédben saját 5 hengeres van, már csak a köbcenti alapján is
[ Szerkesztve ]
-
rayoliviero
veterán
válasz molnarpeter #10711 üzenetére
Rendben, köszönöm, ennek örülök.
-
Johnny_vT
senior tag
válasz rongyi #10704 üzenetére
S60 2007 2.4i 170 LE fogyasztás nálam:
Rövid távokon városban (5-10 km), hideg motorral indulva: 11,5-13 liter
Városi forgalom hosszabb táv, meleg motor: 10 liter
Országút 80-100 km/h: 7-8 liter
Autópálya 130 km/h: 8,5-9 liter
Autópálya 160 km/h: 11-12 liter- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Johnny_vT
senior tag
válasz rongyi #10714 üzenetére
Augusztus óta hajtom, de semmi hibája nem volt eddig. Ettől függetlenül egy valag pénz ráment már kopó-fogyóra, mert nem olcsó a szervizelés és mert én hülye márkaszervizbe hordom, mióta a sarki maszek azt mondta nem nagyon látott még Volvot
Spritmonitorom kicsit el vagyok maradva a költségekkel, de a tankolásokat beírtam már
[ Szerkesztve ]
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
r.levente75
addikt
válasz rongyi #10714 üzenetére
2007-es S40. Típushibának nem mondanám, de kétszer cseréltek rajta csomagtartó kábelköteget, ára 30k/db.
Egy spéci üléshuzattal rendeltük anno, nem az alappal, nem is a bőrrel, a kettő között volt. Egy helyen a vezető ülésen megrepedt 65k van az autóban. Ezeket leszámítva semmi a kötelezőkön kívül. -
rongyi
aktív tag
válasz r.levente75 #10716 üzenetére
Neked is köszönöm. Úgy hallottam a benzines modellekben is van már kettőstömegű, de nem annyira érzékeny, mint a dízelekben. Nálad mik a tapasztalatok ilyen téren?
-
Johnny_vT
senior tag
-
Peti78
őstag
válasz rongyi #10704 üzenetére
Ha a fogyasztás a fontos, ne vegyél premium autót. Nem a benzinkútra állás lesz a kiadás, hanem a szervíz. Az enyém benyel 11-12 litert városban, Ferrari vényócasa meg szerintem nem áll meg 15 alatt (vagy de?)
Fb csoportokban is rendszeresen felmerül ez a kérdés. Én annak örülök, amikor csak tankolni kell.
Én minden hónapban 100 ezret beteszek egy borítékba az a autóé
[ Szerkesztve ]
Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
-
válasz Johnny_vT #10713 üzenetére
Nagyjából ugyanezt hozza a 2.0T is (180 ló, 240nm). 480km után szoktam tankolni általában, nem várom meg a végét, de mindig tele, így vezetem is egy ideje. 480-ból kb 280 város, melegen, de rövid távos leállítós, a többi egyenletes 110-120. Így 8.4-9,4 között szór, attól függően, hogy vezetek éppen.
Én 33e km-t tettem eddig bele, motorikusan 0 hiba, kopóra én is vertem már el rendesen a farmaranyat.
[ Szerkesztve ]
-
sfdrakex
nagyúr
válasz neil_mullen #10723 üzenetére
Számít, pályás használat, kevés váltás.
Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!
-
setom
tag
válasz rayoliviero #10725 üzenetére
Ha ez egy v60/s60II akkor igen, xenon.
-
kelekyle
őstag
válasz rayoliviero #10727 üzenetére
Ha rákeresel a fotón található cikkszámokra, akkor kidobja a google, hogy xenon
Xbox: MarkokaZj33 █ Steam: kLe
-
setom
tag
válasz rayoliviero #10727 üzenetére
V60-nál a halogen az sima foncsoros, projektor nélkül.
-
Johnny_vT
senior tag
válasz rayoliviero #10727 üzenetére
Plusz úgy tudom kanyarkövető csak xenonban volt.
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
egyedülülő
őstag
Sziasztok!
Munkához keresek autót, napi használatra, főleg vidékre. 1 milla a keret+kötelezők. A V70 is a látómezőmbe került, abból is a 2.4D. Ennyi pénzért érdemes ezeket nézni egyáltalán? Mire érdemes figyelni?
"Ha lenéznénk az űrből a földre, nem látnánk az országhatárokat. Csak egyetlen kis bolygót látnánk."
-
Johnny_vT
senior tag
Egyik nap induláskor beakadt a könyököm és bedaráltam kicsit a 2-est, egyszerűen nem húztam be teljesen a sebességbe. Alapvetően a váltó konstrukciók mennyire kényesek az ilyenre?
Kapcsolódó: M56 ötsebességes kéziváltóban milyen olaj van (kezdő kérdés: van benne egyáltalán?) és milyen csereintervallumban érdemes cserélni?- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Viktor8.
tag
Sziasztok! Adott egy 2002es év végi v70 d5 163 lovas. Na már most az lenne a kérdésem,hogy milyen motorolajat rakjak bele? Most jelenleg [ilyen] van benne. Viszon fb csoportokban mindenki mást mond, valaki 5w30-at ajánlott, más 0w30 Castrolt, vagy Liqui Moly-t. Értem én,hogy a gyári előírt olaj az a Castrol 0w30, de azért 300k km-nél nem jobb az 5w40? Vagy következő olajcserénél álljak át a 0w30-ra? Jelenleg se hideges se, melegen nem füstöl, és nem is csipeget le az olajból.
"Amerre járok lebegnek kavicsok, kövek, sziklák, nyílnak virágok és visszafelé folyik a víz."
-
Johnny_vT
senior tag
válasz Viktor8. #10734 üzenetére
0w30 legyen. Az 5W-nek rosszabb minőségű az alapolaja és a viszkozitása is kicsit más. Mondják, hogy Magyarországon (lassan mediterrán) felesleges a 0W, mert úgysincs -40°, de a Volvo mérnökei nem csak a hőmérséklet miatt választották a 0W30-at.
Hacsak nincs valami gond a motorral, egyáltalán nem indokolt eltérni ettől az ajánlástól (futásteljesítménytől függetlenül!).
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
kelekyle
őstag
válasz Johnny_vT #10733 üzenetére
Persze, hogy van benne, ha nem tudod, hogy mikor volt cserélve csinálj egyet. Igazából egy kétliteres (Ha jól emlékszem 1.8L kell bele, pontosabban addig pumpálod, amíg nem folyik ki) flaska kell, ha jól emlékszem 75W-90, de a leírásban megtalálod. Filléres dolog, nincs rá csere intervallum de sok helyen olvastam 50ezres ajánlást, szerintem 50ezrenként cserélni nem tétel.
Nekem a szinkron 2-3 között recsegett, ment bele friss olaj (kb. egy éve) és azóta kussolXbox: MarkokaZj33 █ Steam: kLe
-
Viktor8.
tag
válasz Viktor8. #10738 üzenetére
Lejárt a szerkesztési idő. Egy kerdés kimaradt, ha 0w30 acea a3/b3/b4 olaj ugye a gyári előírt, akkor 0w30 acea a5/b5-öt ne is rakjak bele? Mert nem nagyon találok olyan 0w30-at ami acea a3/b3/b4 lenne.
"Amerre járok lebegnek kavicsok, kövek, sziklák, nyílnak virágok és visszafelé folyik a víz."
-
aneda
aktív tag
válasz Viktor8. #10739 üzenetére
Nekem 420k km-nél nem ette a 0W30-at...
Elvileg az A5/B5 nem bele való, ettől függetlenül bizonyos márkaszervizek(!) is azt rakják, ha jól emlékszem én is azt használtam. Amire még emlékszem, hogy TOTAL 0w30-at is használtam ami A3/B4.
Szerintem egy kicsit túltolta a Volvo ezt az olaj specifikációt, ezért van a nagy össze-vissza beszélés, nem biztos hogy ennyire túl kell ezt gondolni, de az is biztos hogy nem ártasz vele, ha gyári specifikációjú olajat használsz.Az oroszok már a spájzban vannak!
-
N0rthF4c3
tag
Na futóműállítás. Kértem időpontot az ivanicshoz, ma reggel meg is csinálták. Beállították, azt mondják, a gumik félre kopása miatt most félre húz. Alapból ez érdekes, mivel az elsők zsír újak, és félre kopva nincsenek. Azt mondja a srác, ilyenkor azt szokták csinálni, hogy cserélgetik a kerekeket jobbról balra, előről hátra.
Ok, de mondom egy forgásirányos kereket hogy cserélgettek? Illetve az első kettő full új, a hátsó kettő kopottabb, szóval nem támogatom, hogy így összevissza legyen minden cserélve.
Ok, megnézik.Konkrétan a két jobb oldali kereket átrakták bal oldalra, a bal oldaliakat jobbra, újra beállították a futóművet, azt mondták most jó. Valóban jó egyébként, vagy legalábbis jobb, mint volt. Néztem, elméletileg az Ecocontact 5 nem forgásirányos.
Elindulok haza, gyorsítok, automata visszavált, és hallom erőtejes gyorsításnál is ugyanazt a fura darálást, amit hallottam eddig kanyarban gyorsításkor - írtam is.Érzem a pedálon is. WTF? Mi a tököm változott egy kerékcserétől?
Szóval kicsit kezd tele lenni a tököm az autóval, de frankón. Érezhetően terhelésnél van ez a hang, mintha fém érne fémhez, talán amikor billen a motor, vagy fingom nincs. Üresben gázadásra persze semmi... Pont eddig tartott az új vákuumos bakok utáni kellemes, csendes járás.
Van ötletetek?
-
rayoliviero
veterán
Ha 0-ra állítom a fényszórót a V60-ban, a tompított akkor is világít, ha rákapcsolom a tompítottra, akkor is ugyanúgy világít, helyzetjelző állásban csak a helyzetjelző.
Magyarul úgy tűnik, hogy a lámpát nem lehet kikapcsolni ebben az autóban. 0 és tompított jelre kapcsolva is ugyanúgy világít elvileg.
0-ra kapcsolva is működik ilyenkor a kanyarkövető fényszóró? Mert idáig mindig 0 álláson volt, de nem érzékeltem, hogy ez kanyarkövető lenne. Lehet akkor a tompított állásba kell kapcsoljak? Úgy még nem próbáltam, mivel az alap 0-n is világát a tompított.
Eleve nem értem, hogy miért tettek bele 0 állást a kapcsolóba, ha úgyse lehet kikapcsolni. -
aneda
aktív tag
válasz rayoliviero #10747 üzenetére
"Eleve nem értem, hogy miért tettek bele 0 állást a kapcsolóba, ha úgyse lehet kikapcsolni."
Mert programozható a működése, piactól függően.
Az autó menüjében (My Car) kell legyen ki-be kapcsolási lehetőség a kanyarkövető funkcióra, nézd meg aktív-e!?Az oroszok már a spájzban vannak!
-
FeRRaR1
őstag
válasz rayoliviero #10747 üzenetére
A kanyarkövető az elvileg szenzor alapján működik. Nappal nem este igen. 0 állásban nem tudsz refit kapcsolni, csak villantani, még tompítotton fent marad.
Szerintem ez a legjobb kapcsoló megoldás, mindig leveszi magától ha csak nem középre rakod, de akkor az okkal van. Illetve biztonsági szempintból olyan nincs hogy valaki elfelejti vagy nem teszi fel a világítást egy Volvón. Ezzel megelőzték a korunkat vagy 15 - 20 évvel.
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Jura F50 V2 automata kávéfőző
- DXRacer használt szék eladó