- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Microsoft Excel topic
- YouTube
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Mobilinternet
- Crypto Trade
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Synology NAS
-
IT café
Fórumtársak szimulátor komponenseinek/hardvereinek/játék preferenciájának táblázata és annak konklúziója GalaHU tollából.
Új hozzászólás Aktív témák
-
kinghaxor
aktív tag
Sziasztok! Remélem nem haragszotok meg, hogy így ismeretlenül bepofátlankodok ide, de szeretnék feltenni pár kérdést az autó szimulátorozásról és a kormányokról, ha szabad. Igazából nagyon tájékozatlan vagyok a témában, nem is volt soha kormányom, mivel az általam régebben látott modellek olyan illúziórombolóan gagyik voltak, hogy inkább messzire elkerültem őket. Éppen ezért a szimulátor programokat is hanyagoltam, mert úgy gondoltam, ha a hozzá tartozó vezérlők ilyen gagyik, akkor maguk a programok sem lehetnek sokkal jobbak. Meg is maradtam az NFS szerű játékok szintjén, mivel azokhoz bőven elég volt az éppen aktuális billentyűzetem is. Ezért nem is nagyon foglalkoztatott tovább a téma. Aztán nagyjából 4-6 hónappal ezelőtt egy gyors Youtube szörfözés közben teljesen véletlenül ráakadtam chilicoke egyik videójára, amiben éppen egy saját építésű cockpit-ben játszotta a Gran Turismo 5-öt. El is csodálkoztam a látottakon. Gyorsan rá is kellett jönnöm, hogy mennyire tévúton járok a témával kapcsolatban. Előtte eszembe sem jutott, hogy ez a műfaj az általam tapasztaltnál sokkal komolyabban is űzhető otthoni körülmények között. El is határoztam, hogy idővel én is építek valami hasonlót magamnak. Aztán kisebb kutakodás után igencsak meglepett a téma nem éppen alacsony anyagi vonzata. Éppen ezért először is érdeklődnék, hogy nagyjából 100000 Ft ráfordítással mennyire lehet élvezhetően elkezdeni szimulátorozni? Az általam a videóban látott G27 mennyire alkalmas erre a célra? Nem igazán szeretnék kezdésnek több pénzt beleölni, hátha mégsem nyújtja az általam áhított élményt.
-
kinghaxor
aktív tag
válasz tikshow #15408 üzenetére
Köszönöm a válaszod! Utána néztem az általad ajánlott termékeknek, bár azért ezeknek az ára, ha mindent meg szeretnék venni, jóval 100 felett lenne és elég sokan panaszkodnak a minőségükre is. Ekkora összegnél nálam a tartósság ugyanolyan fontos, mint az elérhető élmény. 3-4 évet minimum ki kell, hogy bírjon ennyiért. És ahogy olvastam, ebben nem brillíroz a Fanatec. Bár ahogy nézem, most aprón van egy az általad ajánlotthoz igen hasonló szett 105-ért. [link] Igazából nem tudom ez mennyiben különbözhet attól amit ajánlottál. Mondjuk ugye ez használt szett. Bár valahogy még mindig a G27 felé húzok az ára és a support miatt. És az sem elhanyagolható szempont, hogy vannak páran a topikban akik direkt ilyen kormányok javítására specializálódtak.
(#15409) wolf033
Használtat nem szívesen vennék, mert nem tudom megítélni az állapotát. Személyesen egyiket sem tudom kipróbálni a vásárlás előtt. Ráadásul a hozzáértésem hiánya sem éppen előny. Egyébként nem is értem, hogy hogyan lehet ilyen drága használtan egy több éves termék. Persze tudom, hogy a kereslet az oka, de azért 60-70 ezerért hirdetni egy 2-3 éves terméket, amikor nem sokkal többért újonnan is meg lehet venni, szerintem igencsak érdekes.
[ Szerkesztve ]
-
kinghaxor
aktív tag
válasz tikshow #15424 üzenetére
DFGT-t nem szívesen vennék. Ahogy látom ott nem lehet külön tenni a váltót a kormánytól. Így nekem nagyon illúzióromboló. A Fanatec-el az a baj, hogy ha nem tetszik, nem biztos, hogy el tudom adni. Azért az tudásban és árazásban elég magas szint. Főleg a Magyar fizetésekhez mérten. Nem hiszem, hogy a szimulátor rajongókon kívül nagyon kapkodnának érte nálunk. A G27 meg ahogy elnézem igencsak kelendő. Ha esetleg mégsem tetszik ez a szimulátor téma, talán kevesebb bukóval el lehet adni.
(#15426) barcalaci84 / (#15421) Joshi
Úgy néz ki az általatok is javasolt utat járom majd végig. Talán kicsit logikusabb és költséghatékonyabb.
(#15428) TomCat333
Igazából jobban szeretem az új dolgokat. Persze nagyon sok dologban nem engedhetem meg magamnak, az autóm is használt, de amiből megengedhetem abból inkább újat veszek. Soha nem lehet tudni, hogy ki és hogyan használta előttem. G27-re visszatérve. Az a baj, hogy nem annyira nagy a különbség az új és a használt ára között. Használtan 62-65-ért mentek el most az aprón fent lévő példányok úgy, hogy egyikre sem volt már garancia. Az meg, hogy oda volt írva, hogy megkímélt, nekem nem jelent semmit. Inkább rádobok egy 20-ast és megveszem újonnan. Garancia nélkül 40 pár ezernél biztos nem adnék többet érte használtan.
Mindenkinek nagyon köszönöm a segítséget!
-
kinghaxor
aktív tag
Sziasztok! Érdeklődni szeretnék, hogy szerintetek érdemes e még T500RS-t venni, vagy van e helyette hasonló árban jobb alternatíva? Esetleg jön e valami újabb modell helyette? Előtte G27-em volt fél évig, de eladtam mert nem tetszett. Számomra lassú volt zörgött és hiába állítgattam nem tudtam teljesen eltüntetni az ffb lyukat. Valamennyire mindig megmaradt. Én alapvetően olyan kormányt keresnék ami aránylag élethűen le tudja szimulálni egy drift során fellépő erőket. Valami olyat ami ehhez elég gyors és erős. Képes erre egy T500RS? Mit tud egy ilyen kormány a G27-hez képest?
-
kinghaxor
aktív tag
válasz VegyesTamás #17613 üzenetére
Hát nem tudom. A GT3 RS kormányukat próbáltam, de nem győzött meg. Igaz nem zörög és nem is olyan darabos, valamint ffb lyukkal se találkoztam, viszont nekem gyenge az ffb és a gyors mozdulatokat, se reagálja le elég gyorsan. Jobb mint egy G27, de driftre az sem az igazi. Pályázásra viszont nagyon jó lenne, csak nekem nem arra kellene. A ClubSport Wheel Base-t még nem tudtam kipróbálni, de nem is baj mert az meg nagyon drága. Annyit nem tudok rászánni. Olyan 140-ig még hajlandó vagyok elmenni, de többet nem tudok rá áldozni. T500RS nagyjából ez a kategória, de ezt sem tudtam még élőben kipróbálni, így fogalmam sincs milyen lehet.
-
kinghaxor
aktív tag
Drifthez nyilván nem állítok 90-es ffb-t, de azért legyen ellenállása a kormánynak. A fanatec kormány amit volt szerencsém kipróbálni nem az én tulajdonomban volt, így azzal nem nagyon tudtam driftelni, nem is állítgathattam órákat a nekem megfelelő beállításokat keresve, csak körözgettem vele a tulajnál. Nagyon jó kormány. Nem akart hatalmas csattogó, zörgő, morgó hanggal darabokra hullani ha lementem vele az útról a rázókőre vagy a kavicságyra Corsa-ban mint a G27-el ugyan abban a helyzetben. Szépen csendben tette a dolgát. Sokkal nagyobb élmény volt vele vezetni. Viszont mindegyikkel az volt az érzésem, hogy nem igazán tudja feldolgozni a játék által küldött összes információt. Mintha lassú lenne. És ez hatványozottabban érződött a G27-nél. Annál ha beállítottam az ffb-t az általam megfelelően erősnek vélt szintre, meg is hülyült. Régebbi szimulátorokkal, vagy driftre beállított gyengébb ffb értékkel viszont jól működött. Ami viszont egyikben sem tetszett az a kormány mérete. 28-30 cm szerintem kicsi. Főleg driftre. Oda elkél a nagyobb kormány. Már a G27-esemen is ki szerettem volna cserélni egy 33-asra vagy 35-ösre, de ahhoz meg gyenge volt a meghajtása. Ezért lenne fontos a nagyobb ffb. A nagyobb kormány miatt. De gondolom az általam megjelölt árkategóriába nem fér bele olyan kormány amire egy 35-ös kormányt rászerelve ugyan azt tudná mint a GT3-as 30-assal.
[ Szerkesztve ]
-
kinghaxor
aktív tag
Sziasztok. Azt szeretném megkérdezni, hogy próbálta e már valaki T500-as pedál szetthez a basher mod-ot? Ki szeretném próbálni de nem igazán találtam olyan gördeszkás webshop-ot ahol 60 és 70A-s gumipogácsát is lehet venni. Aki esetleg kipróbálta, tudna információt adni arra vonatkozóan, hogy milyen pogácsát érdemes venni és honnan?
-
kinghaxor
aktív tag
válasz ozoli78 #18792 üzenetére
Nem tetszik a T500RS? Én G27-ről váltottam, nekem nagyon bejön. Össze se lehet hasonlítani a G27-el. Az a kormány egy túlárazott gyerekjáték a T500-hoz képest. Először is pici, zörög és ezek mellett még gyenge is. Valamint igen nagy az FFB lyuk is középen. Én nem tudtam megszokni pedig próbálkoztam. Még a G25 is jobb volt nála. Mondjuk azt hozzá kell tenni, hogy csak Corsa-val játszom. Előfordulhat, hogy más, esetleg régebbi játékokban sokkal jobban teljesít, csak az engem nem érint.
-
kinghaxor
aktív tag
válasz ozoli78 #18840 üzenetére
Hát ez az egész dolog egyéni megítélés, ízlés kérdése. Nekem nem kell például bőr kormány. Inkább legyen robusztus, erős és hasonlítson egy versenyautó kormányára ha már egyszer szimulátorozok. Számomra nagyon fontos a külső is, hogy bele tudjam élni magam a játékba. Hogy ha egyszer megmarkolom a volánt, akkor el tudjam hinni, hogy egy igazi versenyautót vezetek, egy igazi versenyautóban ülök. Ezt a G27 egyáltalán nem tudta elhitetni velem. És nem csak a külseje miatt. Sajnos nem tudtam megszokni a konstrukciójából adódó sajátosságait sem. Egy lassú és gyenge játékszer benyomását keltette. És itt jön a képbe az ár. Nem mindegy, hogy a megvásárolt termék milyen érzéseket vált ki az emberből. A T500-as hiába került sokkal többe ha egyszer a két szett közül csak az volt képes azt az élményt átadni a számomra amit a szimulátorozásban kerestem. Így nekem bőven megérte a rá fordított pénzt a G27-tel szemben. Különböző emberek különböző igények. Ezért jó, hogy van választék. Mindenki megtalálhatja a számára legmegfelelőbbet.
[ Szerkesztve ]
-
kinghaxor
aktív tag
Sziasztok. Valaki meg tudná nekem mondani, hogy a T500RS pedálja és a külön kapható T3PA a fékben lévő gumis modon kívül különbözik e valamiben? Nem igazán vagyok megelégedve az 500-as pedáljával. Túl rövid a pedál út és túl könnyen be lehet nyomni őket. Ilyen téren van valami előrelépés a két pedál között? A gumis modot bele lehetne tenni az 500-as pedáljába? Ha jól látom simán csak bele kell tekerni a pedál hátsó részén lévő menetbe. Az pedig az 500-as pedálján is van. Viszont nem tudom lehet e ezt külön kapni. Gondolom nem.
-
kinghaxor
aktív tag
válasz ozoli78 #20078 üzenetére
Hát azért az nem igaz, hogy nem jobb. Egy Porsche 911 GT3 RS kormány is jobb nála. A CSW-vel meg össze se lehet hasonlítani. Igaz hogy az csak a base és mindent külön meg kell hozzá venni de akkor is. Nagyon nem egy kategória a G27-el. Ami az árán is meglátszik. Nekem volt G27-em de el is adtam. Soha többet nem lesz az biztos. Kattog, zörög, gyenge, pici és bár ez szubjektív de úgy néz ki mint egy gyerekjáték óvodásoknak. Inkább egy használt Fana 911 GT3 RS.
-
kinghaxor
aktív tag
Azért vettem meg mert mindenki azt ajánlotta és kipróbáltam. Mint ahogy a Fana GT3 RS-t meg a CSW-t is. Most T500 van mert azért az ár sem elhanyagolható szempont. Ha tehetném CSW lenne. Az meg, hogy ki mivel milyen időt megy, nekem egyáltalán nem számít. Nem szempont. Nekem egyedül az a lényeg mennyire adja vissza a kormány egy valós autó vezetése során fellépő erőket. Mennyire valósághű a szimuláció. És adott árban melyik kormány mennyire felel meg ennek. A g27 kb. semennyire.
-
kinghaxor
aktív tag
válasz ozoli78 #20096 üzenetére
Ez aztán egy frappáns ellenvélemény. Ha nem értesz egyet az enyémmel akkor fejtsd ki a tiédet. Úgy vita a vita. Máskülönben semmi értelme nem volt a hozzászólásodnak. Kivéve persze ha gyűjtöd őket.
Én N€T0X|N kollégával értek egyet. Fentebb nagyon jól megfogalmazta abban a pár hozzászólásban amit ehhez a témához intézett. Éppen ezért én nem írom le még egyszer. Az meg már mindenkinek szíve joga, hogy egyet ért e vele avagy sem.
-
kinghaxor
aktív tag
válasz Amadako #20183 üzenetére
Ilyen kormány nincsen az árkategória alján. Az új Logitech G29 az ami PS4 kompatibilis de ahhoz is csak a kuplungos pedálszett jár alapból, a H váltót külön kell hozzá megvenni. Árban kb. 120 a kormány plusz 20 a váltó. Egy Thrustmaster szettet meg még ennél is többől lehetne kihozni. Az olcsóbb PS4 kompatibilis kormányokhoz pedig nincs H váltó meg kuplung pedál. Ha olcsót szeretnél akkor ezekről le kell mondanod.
-
kinghaxor
aktív tag
Raceroomban megvehető a Nord? Eddig nem próbáltam ezt a játékot, Corsa megvan az összes dlc-vel együtt. Eddig tetszett de az 1.3 után számomra élvezhetetlen lett. Az ffb nem tetszik szerintem rossz irányba változott, ahogy a gumi modell is. A kedvenc autóim többsége szinte kezelhetetlen lett. Olyan mint ha minden pálya jeges lenne. Ha egy autó megcsúszik akkor lehetetlen megfogni. Amióta kint van a Dirt Rally azóta csak azzal játszom. Normális kormánybeállítás esetén hihetetlen élményt nyújt. Bőven kezelhetőek a kocsik. Ha megcsúszok bőven meg lehet fogni. Nekem az ffb-je is sokkal jobban tetszik. Raceroom ffb-je milyen hozzá viszonyítva? Single-re kéne egy verseny sim. Csak ai ellen.
[ Szerkesztve ]
-
kinghaxor
aktív tag
Sziasztok. Találkozott már valaki olyannal, hogy a kormány drivere nem jegyzi meg a benne állított opciókat? Egy t500-ról lenne szó. A probléma pedig az, hogy hiába állítom át a driverben az elfordulási szöget 1080-ra, az alkalmaz gomb nem lesz aktív. Nem lehet rányomni csak leokézni. Így viszont minden gép restart után újra be kell állítani. Driver és firmware a legfrissebb. Frissen telepített és frissített 64-es Windows 7. Próbáltam újra rakni a drivert. Nem segített. Van valakinek egyéb ötlete?
-
kinghaxor
aktív tag
Sziasztok! CSP v2 kapható még valahol? Használtan érdemes ilyet keresni? Szeretném lecserélni a T500-as pedálját és nem tudom mire lenne érdemes. Néztem a v3-ast is de horror áron megy és nem is tudom van e köztük akkora különbség, hogy érdemes lenne azt venni. Mi a véleményetek?
-
kinghaxor
aktív tag
válasz Gigi01 #22151 üzenetére
Én azt mondom ha teheted próbáld ki mindkettőt valakinél. Nekem 500 van. Az új változat. Próbáltam a 300-as alcantara szettet is. A kormány tényleg szebb, de hamar le lehet amortizálni. Én pedig nem fogok kesztyűben vezetni. Érzésre az 500 erősebb. Nekem ez is sokat számított a döntésben. Azt pedig, hogy a 300-as pontosabb lenne, hát nekem nem tűnt fel. Érzésre nem sok különbség van. Egyedül a 300-as gyengébb ffb-je tűnt fel. Ha kb. egy erősségre hoztam a két kormányt ffb szempontjából akkor nem igazán éreztem különbséget. Én a plusz erőre szavaztam. Assetto esetében sok autónál még az 500-as erejét is kevésnek érzem normális clipping mentes beállítás esetén. Aztán az 500-as pedálja nekem jobban tetszett. Minőségibb érzetet ad mint a t3pa. Egyedül a fix váltófülek voltak furcsák nekem, azokat meg kellett szokni. Ha lenne 500-as kormánnyal mozgó váltófülekkel és alcantara dizájn kormánnyal de valami tartósabb borítással az alcantara helyett akkor az lenne nekem a tökéletes szett. Csak hát ugye ilyen nincs.
-
kinghaxor
aktív tag
válasz Gigi01 #22158 üzenetére
Szerintem régi változatot nem is lehet már venni. Az új kék dobozos, a régi azt hiszem piros volt. Ha minden igaz ez a különbség a két változat között. Megerősíteni nem tudom mert nem szedtem szét az enyémet.
"The latest T500RS devices have compression springs (not the older torsion ones), a bigger thicker fan which is oriented differently to the early models, and the most recent change is that there used to be a circular set of holes on the top panel for the fan airflow which is closed off in recent T500RS models."
A hűtése még így is hangos. Ha lejár a garancia, valószínűleg keresek bele egy csendesebb típust. Talán van olyan ami halkabb és jobban is hűt. A fix váltófülek eleinte zavartak ez tény. Meg kellett szokni. Ma már nincs vele bajom, csak G27 után furcsa volt. Verseny közben amúgy sem kell akkorát fordítani a kormányon, hogy ne tudjon az ember ez miatt váltani. A kezem soha nem akadt el benne, bőven van akkora hely, hogy ez ne történhessen meg. A hátránya inkább akkor jelentkezik ha nagyot kell fordítani a kormányon. Ilyenkor ugye fogást kell változtatni, hogy elérje az ember a füleket. Szerintem megszokható, de jobb a nem fix. Nekem többet ért a jobb pedál és az erősebb ffb. Plusz engem ez a kormány cserélgetős téma sem hoz lázba.
Kicsit más, hátha tudja valaki a választ:
Ha T500 esetében cserélem a kormányt mondjuk egy alcantara változatra, akkor az új kormányon lévő gombok és a váltófülek is működni fognak? Mert ha igen akkor elég csak kivenni a fix füleket és problem solved.
[ Szerkesztve ]
-
-
kinghaxor
aktív tag
válasz pCarsHungary #22188 üzenetére
Hát nem azért de ez ennyi pénzért siralmas. Mindenesetre az látszik, hogy a Fana nem nekem való. Én a hajamat tépném ki szálanként ha egy ilyen értékű szett ennyiszer romlana el. Ezért az árért ezeknek a cuccoknak örök élet plusz egy napig a legkisebb hiba nélkül kellene működniük. Én valószínűleg a második szervizes tortúra alkalmával már apró pici darabokra törtem volna az egész cuccot.
-
kinghaxor
aktív tag
válasz #97716736 #22350 üzenetére
Szerintem meg nem lesz árcsökkentés. Az 1000 dolláros kormány nagyon nem a T300 T500 kategóriája. Az inkább a Fanatec csúcs széria ellenfele lesz. Tudásban és árazásban is. Azt lehet már tudni, hogy mit fog tartalmazni a szett? Maradnak a kormány plusz pedál koncepciónál?
[ Szerkesztve ]
-
kinghaxor
aktív tag
-
kinghaxor
aktív tag
-
kinghaxor
aktív tag
válasz -Solt- #22492 üzenetére
Ez minőségben / tudásban a CSP alatt van akkor ugye? Kicsit más, hátha valaki tud válaszolni. A Fana pedálok milyen minőséget képviselnek? Inkább tartósság szempontjából érdekel. Most egy T500 szett van, annak a pedálját használom de idővel szeretném cserélni. Valami olyasmi kellene aminek a pedálútja nagyobb, valamint ne lehessen lábujjal benyomni őket. Ami loadcell-ás és azért nem két hónapot bír. Fanatec pedálok milyen hosszú úton járnak az 500-as pedáljához képest? Melyiket lenne érdemes felhajtani? Sok különbség van a v1, v2, v3 között?
[ Szerkesztve ]
-
kinghaxor
aktív tag
válasz Borisz76 #22515 üzenetére
A T300RS base része jobb mint a G29-é. Nekem volt G27. Most T500-van. Ez most az én saját véleményem lesz de nekem soha többet Logitech. Zörög és középen elég nagy ffb lyuk van. Én nem tudtam vele megbarátkozni. Ennek ellenére sokan megelégedéssel használják. Nekem biztos nem kéne többet. A pedál része viszont jobb a Logitech-nek. Fém és van kuplung pedál is. A 300-as pedálja csak két pedálos és hát nem nagy szám. Plusz maga a perec sem az igazi az alap változat esetében. Ha van rá pénz akkor Thrustmaster T300 alcantara edition. Ott ugyan úgy megvan a 3 pedál ami jobb minőségű és a perec is nagyon jó. Persze minden attól függ mik az igényeid és mennyit vagy hajlandó rá szánni. Ha van lehetőséged próbáld ki őket valakinél. Úgy könnyebb dönteni.
[ Szerkesztve ]
-
kinghaxor
aktív tag
Erre a szorulás dologra kíváncsi lennék hogy is kell ezt érteni. Nekem 500-as van. Szépen finoman elkezd szorulni a végpontok előtt mind a két irányban vagy határozottan megáll és onnantól egy határozottabb mozdulattal lehet tovább húzni végállásig? Pontosan mit csinálsz vele? Mit csiszolsz meg rajta? Mennyire bonyolult szétszedni, megcsinálni?
[ Szerkesztve ]
-
kinghaxor
aktív tag
válasz Borisz76 #22601 üzenetére
Szerintem elégedett leszel! De azért ne legyenek irreálisan nagy elvárásaid ám! Nem tudom volt e már valamilyen kormányod. Ha nem akkor látatlanban túl magasra lehet tenni a lécet ha olyan személyiség vagy. Egy cockpit tényleg sokat dob. Már csak azért is mert rendesen le lehet fogatni rá a kormányt és a pedált. Nem rántod magadra a fél asztalt, nem csúszkál el a pedál egy erősebb fékezésnél. Nem tolod hátra magad a székkel. Viszont relatíve nagy helyet foglalnak és nem is olcsók. Főleg az előre gyártott boltban kapható darabok. És hát sok nő szerint nem éppen a nappali dísze.
-
kinghaxor
aktív tag
válasz Borisz76 #22604 üzenetére
Szerintem érdemes beruházni egyre. Én is most szeretnék egyet. Apropó cockpit. Ha van itt olyan aki az aprón lévő úriembertől vásárolt sima verziót, nem a forma változatot hanem a 35000-est az írna róla egy picit? Milyen minőséget képvisel? Igazából az érdekel mennyire stabil. Valami olyat szeretnék ami nem mozog, nem hajlik sehol. Ami jó masszív szerkezet. YouTube-on láttam olyan videót ahol a váltó használata közben a váltó tartó konzol is mozgott, hajlott össze vissza. Ennél azért komolyabbat, masszívabbat szeretnék. Szóval ha valakinek van onnan vásárolt váza az írna róla egy picit? Sajnos személyesen nem tudom megnézni.
[ Szerkesztve ]
-
kinghaxor
aktív tag
Nincs valakinek ötlete kézifékre? Olyan is jó amit itthon meg tudok csinálni magamnak. Nem muszáj hidraulikus viszont ne is az az egy gombot nyomós fajta legyen mert az nem szabályozható. Van valami esztétikusan kivitelezhető budget megoldás?
-
kinghaxor
aktív tag
válasz This_is_Ice #22737 üzenetére
Beszélj az aprón atesz7683-al. Egyedi igényeket is megold a kolléga. Elmondod mit szeretnél ő pedig megmondja mennyiért tudja megcsinálni. Nekem szállítással együtt 60 lesz a cockpit 3 monitoros állvánnyal billentyűzet váltó és egér tartóval. Megmondod neki hogy olyanra lenne szükséged amin a kormányt ki lehet fordítani oldalra ha éppen nem használod. Akkor másra is lehet használni. Ha van valamilyen egyedi ötleted szerintem azt is meg tudja oldani.
[ Szerkesztve ]
-
kinghaxor
aktív tag
válasz This_is_Ice #22739 üzenetére
Szívesen! Szerintem neked is tud segíteni. A gyári megoldások elég húzósak árban. És akkor még a monitor tartó nincs is meg.
Kicsit más, le szeretném váltani a T500rs pedálját valami komolyabb load cellás pedálra. Az 500-asét meg eladnám. Van esetleg valami komolyabb pedál ami ajánlott vétel lenne? Apróról akartam venni csp v3-at de sajnos mire meglett rá a pénz már elkelt. Nézegettem ezt a ptr pedált de ugye ahhoz kéne egy G27 pedál amit át kéne alakíttatni plusz mivel nem postáznak így nekem ez elég lehetetlen vállalkozás mert csak a pedál miatt nem tudok felmenni Pestre az ország másik feléből. Nézegettem a tss féle G27 pedál módot is. Ez ugye már hidraulikus de ez meg ahogy nézem már nem kapható. És ugye a pedál nélkül ezzel se tudok mit kezdeni. Valami olyan kéne ami megbízható, strapabíró és külön USB-ről megy. Van egyáltalán valami alternatíva? Maximum 130 amit hajlandó vagyok rá költeni de ez már nagyon a maximum és inkább olcsobban úsznám meg ha lehet.
[ Szerkesztve ]
-
kinghaxor
aktív tag
válasz neilszab #22741 üzenetére
PTR ügyben tudsz esetleg adni egy elérhetőséget? Ha tényleg meg lehet oldani postai úton is akkor vevő lennék egy szettre. Azt viszont nem tudom, hogy Leo féle kábelhez hasonló vezérlőt tudnak e építeni, kapható e ilyesmi náluk a szetthez mert ugye T500-hoz csak USB-vel tudnám használni. Régebben ahogy olvastam valaki foglalkozott ilyesmivel is. Azt hiszem analog to usb volt az oldal neve. Leo kábelhez hasonló tudású vezérlőt USB átalakítót csinált a srác ha jól emlékszem. Talán még a felbontás is megegyezett a Leo kábelével. Ha valahogy hozzá tudnék jutni egy ilyen komplett szetthez akkor be szereznék valahonnan egy jó állapotú g szériás pedált. Jó lenne valami komolyabb szett mert t3pa pro ugyan nem rossz de tényleg rövid a pedál út. Egyébként nagyon jó minőségű masszív cucc. Nekem mondjuk erősebb rugó van a kuplung és a gáz pedálban szóval az a része jobb mint gyári állapotában de akkor is csak egy jó minőségű potis pedál. Na meg ha már egyszer magyar mod akkor már ezért is inkább PTR.
[ Szerkesztve ]
-
kinghaxor
aktív tag
válasz neilszab #22745 üzenetére
Köszönöm a segítséget! Írtam egy mailt az info@simhouse.hu-ra. Megkérdeztem a postai úton történő átvételt is. Majd kiderül milyen választ kapok. Pedál ügyben meg adok fel egy hirdetést hátha van még valakinek egy jó állapotú, újszerű G szériás pedálja amit eladna. Ha nem jön össze akkor marad a Laci által ajánlott Fanatec. Mindkettőtöknek köszönöm a segítséget! További szép estét!
-
kinghaxor
aktív tag
válasz Gigi01 #22751 üzenetére
Szia. Rugó ügyben elég egyszerű volt a helyzetem. Nekem a szimulátor mellett az airsoft a másik hobbim. Nem megyek bele a részletekbe de az a lényeg, hogy ebből kifolyólag elég sok belső alkatrészem gyűlt össze az évek során. Többek között különböző erősségű rugók is. Amit én bele raktam az egy guarder sp120 rugó darabja. Ez nem lineáris rugó de ez most nem is számít. Ez volt feleslegben itthon. Ez a rugó pont akkora átmérőjű, hogy pont bele megy a gyári rugó közepébe. Annyit csináltam, hogy a még lineáris részéből levágtam flexel két pontosan akkora darabot mint a gyári rugó és a gyári rugóval egybe rakva tettem vissza őket. A levágott darabot bele kell rakni a gyári közepébe és simán vissza kell rakni. Kicsi szilikon zsírt kentem a rugókra és ennyi. Egyik darab a gázba másik a kuplungba. Annyi, hogy a rugók végét a vágásnál kicsit el kell dolgozni, hogy olyan legyen mint egy gyári rugó vége. Kicsit köszörültem belőle hogy lapos legyen az utolsó menet alja, meg lecsiszoltam a végét hogy ne legyen olyan hegyes, éles ahol el lett vágva. És ennyi. A fékbe viszont nem jó mert abban alapból két rugó van. Amit cserélni lehetne az sokkal nagyobb átmérőjű mint ami nekem itthon volt, így az maradt a gyári. Annyit csináltam vele, hogy vágtam bele egy vastag polifoam darabot hogy progresszíven keményedjen a végén. Kellett vele próbálkozni, hogy milyen vastag és alakú legyen de szerintem jó lett. A rugó lehetne abban is egy leheletnyit erősebb de oda még nem találtam másikat. Sokkal erősebb nem kellene bele mert így sem rossz de én el tudnám viselni ha egy nagyon picit erősebb lenne. De ugye ez már egyéni ízlés dolga. A polifoammal így is jobb lett. A pedál útja felkeményedik a végén. Szóval elégedett vagyok vele.
Th8a. Szerintem nem tudsz jobbat venni ennyi pénzért. Érzésre nekem a g25, 27 váltója jobban bejön. De az is lehetne erősebb. És ugye átalakító nélkül más kormánnyal nem működik. Th8-ra is van ötletem. Egyenlőre teszt fázisban van a dolog. Ha sikerül megcsinálni és beváltja a hozzá fűzött reményeimet akkor azt is megosztom majd.
-
kinghaxor
aktív tag
válasz ricshard444 #22772 üzenetére
Új kormány új szoftver.... Ebben nem lehet állítani. Mindent csak a játékban tudsz én úgy tudom. De javítsatok ki ha tévedek.
-
kinghaxor
aktív tag
válasz mcgyver87 #22804 üzenetére
Szia. Ha számítógéphez kellene akkor bármelyik USB-s H váltó jó. Konzol esetében szerintem csak a kormányhoz kapcsolható Fanatec saját váltója jó. De ebben nem vagyok biztos, nincs konzolom. Majd a többiek cáfolják vagy megerősítik ezt az információt. De, hogy konkrét ajánlat is legyen: Thrustmaster TH8A. Esetleg valamelyik G szériás váltó, mondjuk a G27-é is jó lehet egy hozzá való USB-s átalakítóval.
-
kinghaxor
aktív tag
Sziasztok. Tudna nekem segíteni valaki PTR pedál beállításában? Van egy komplett PTR kitem Leo kábellel meg egy G25 pedálom. Egyenlőre tesztelném a pedált. Elég ehhez a dxtweak2 vagy kell még valamilyen külön driver a pedálhoz ha Leo kábellel kötöm a gépre? Azért kérdezem mert a dxtweak-ben a gázpedál úgy néz ki nem működik. A kuplung és a fék nulláról indul és a csúszka sem ugrál, viszont a gáz esetében ez már nem mondható el. Annál nagyjából a skála negyedénél van a csúszka alapból ami szemmel láthatóan ugrál is fel le egy kisebb intervallumban. A pedált lenyomva a csúszka meg sem mozdul az említett állásból. Viszont valamelyik pedál lenyomása esetén a gázpedál csúszkája is elindul, arra viszont már nem emlékszem, hogy ehhez melyiket kellett benyomni. A probléma első része gondolom potméter hiba. A második talán valami kombinált tengely beállítás lehet de driver nélkül ezt nem tudtam tesztelni. Nincs G szériás kormányom. Mindenesetre valami nem kerek az biztos.
[ Szerkesztve ]
-
kinghaxor
aktív tag
válasz neilszab #22851 üzenetére
Kábel nélkül nem tudom kipróbálni mert nincs kormányom. Csak egy G25 pedálom van. T500 mellé szeretném PTR moddal használni. Csak gondoltam előbb megnézem az alap pedált a gépre kötve Leo kábellel, hogy rendesen működik e. De lehet, hogy kell hozzá a Leo féle driver. Ha otthon leszek megnézem. Ha nem segít akkor átcserélem a potmétereket. A féké megy a kuplungba a kuplungé pedig a gázba. Előtte persze egy tisztítást csinálok rajtuk. A fék meg úgyis loadcellás lesz a mod miatt szóval abba nem kell a potméter. Persze ha csak az egyik poti a rossz. Mert ha nem akkor buktam az egészet.
[ Szerkesztve ]
-
kinghaxor
aktív tag
Nekem PTR van így nem tudom mekkora útja van egy Fana pedálnak de a loadcell esetében ez nem is számít. Csak az, hogy mekkora erővel nyomod a pedált. Olyan mint egy nagyon érzékeny és pontos mérleg, minél nagyobb erővel nyomja az ember annál nagyobb a fékhatás. Nagyon precízen lehet vele adagolni a féket. Én személy szerint lassultam vele pár másodpercet a régi pedálomhoz képest, de csak azért mert mások a távolságok a pedálok között. Meg kell szoknom. Az viszont biztos, hogy semmi pénzért nem cserélném vissza a régi pedálra. A loadcell-el valahogy természetesebb vezetni. Nincs meg az az érzésem mint előtte a másik szettel, hogy bármikor eldobhatom a gépet. Nem kell annyira az irányításra koncentrálni.
-
kinghaxor
aktív tag
válasz Fehercsoki #22997 üzenetére
Én 1000 euro körüli árról hallottam pletykákat de hivatalosan szerintem senki sem tud még semmit. Ha Fanatec árazásából indulok ki akkor nagyjából stimmelhet az ezer euro körüli árcédula. Egy OSW is 1200 körül van. Az biztos, hogy nem lesz olcsó. Mindenesetre én is kíváncsi lennék rá. Nagyon szeretnék egy OSW-t a T500 helyett de kb. 400000 Ft-os ár nagyon nagyon sok. Jó lenne ha lenne más alternatíva.
-
kinghaxor
aktív tag
Sziasztok. Szeretnék mostanában 3 monitoros rendszerre váltani. Tudnátok ajánlani olyan monitort ami vesa mountos, 27 colos, ips paneles és vékony kávás? A három monitorra maximum 200-at szánok, ebből ki kéne jönnie. Lg monitorokat néztem de nem nagyon találtam vesa mountosat az olcsóbbak között, illetve kép alapján nem tudom a káva méretet sem. Csak a cockpithez lennének használva 3 monitoros állványon. Egyéb dolgokra, más jellegű játékokra van egy 22-es monitorom. Cockpit, állvány már megvan. Tudnátok segíteni?
[ Szerkesztve ]
-
kinghaxor
aktív tag
válasz rfjanika #23162 üzenetére
Én megfontolnám a helyedben a t500rs-t is. Nekem az van. Az ég világon semmi problémám vele. Nem kalibrálódik el, nem recseg nem ropog. Alapból jobb pedált adnak hozzá mint a t300-hoz. Talán annyi a negatívuma, hogy fixek a váltó fülek. A 300 érezhetően gyengébb ffb szempontjából. Nálam ez sok autónál negatívan jött ki assetto corsa-ban. Előtte volt g27-em is. Fél évig bírtam, recseg, ropog, kattog, gyenge az ffb és középállásban nagy ffb lyuk van a konstrukciójából adódóan. Csak akkor éri meg ha nagyon olcsón meg tudod venni. Mondjuk az amazonos 60 ezer körüli g29 az jó áron volt, annyiért elgondolkodtató de teljes áron inkább t500. 300 pedig egyáltalán nem kéne.
[ Szerkesztve ]
-
kinghaxor
aktív tag
válasz Fehercsoki #23164 üzenetére
Nálam t500 az elején jól ment saját lut file-al de most már nem jó. A minimum ffb erő nagyon erős lett. Az úthibák okyanok lettek mint ha túl lenne húzva az ffb. Zörög tőle a kormány és érzésre is nagyon rossz. Először amikor megjelent akkor viszont jó volt. Azóta vissza tettem alapra mert ott jól működik. Pedig előtte sokkal jobban tetszett a lut profil amikor normálisan működött. De hiába csinálom meg újra, állítok akármit nem lesz jó.
[ Szerkesztve ]
-
kinghaxor
aktív tag
válasz Fehercsoki #23166 üzenetére
Corsa-val játszom. Minden effekt és a minimum force is nullán van. És nem is a rázással van baj hanem azzal, hogy annyira próbálja rázni a kormányt amit már maga a kormány nem tud finoman leadni. Ettől már zörög és teljesen természetellenes érzés lesz az egész. Olyan mint a g27-nél a zörgés az úthibák és rázókő esetében túlhúzott ffb-nél. És érzésre is olyan. Próbáltam direct drive kormányt és ott olyan erők vannak amihez képest egy t500 gyerekjáték minden téren. Ott ha ráz akkor bele remeg a cockpit is de mégis finom a mozgás. Szóval nem az erejével van bajom. Egyszerűen érezni, hogy amit a program a lut-al próbál a kormányra küldeni azt a kormány már nem tudja rendesen közvetíteni. Gyro nekem nem jön be, lassabb lesz tőle a kormány. Lassabban reagál. Filtert nem próbáltam, arra lehet ránézek még. Játékban nálam ffb 100 százalék, minimum force nulla, effektek kikapcsolva. Ahogy lut esetében írja is a készítő. Driver-ben 60,100, 100, 0, 0, by the game. Játékban minden autó-pálya kombináció estében ffb clipping tool-al beállítva a maximum ffb ahol még nincs clipping.
[ Szerkesztve ]
-
kinghaxor
aktív tag
Nekem volt g27-em. Most t500 van ptr módos g27 pedállal. És direct drive-ot is próbáltam. G27 vs t500: g27 gyengébb. Plusz középen nagy az ffb lyuk. Kattogó hangot ad bizonyos effektek esetében. Éppen ezért elég hangos is. Ez van akit zavar van akit nem. Pedál esetében egy szinten vannak. Annyi, hogy t500 esetében fém az egész pedál és nem potméter van benne hanem hall szenzor. Így tartósabb plusz nagyobb a felbontása. T500 kormány: erősebb mint a logi. Nincs ffb lyuk. Sokkal finomabbak az effektek. Nem zörög. Nem kattog. Egyedül a ventilátora hangos. Érzésre sokkal autószerűbb. Sokkal stabilabbak vele az autók, könnyebben kézben lehet tartani vele a dolgokat ha ráérez az ember. Direct drive: sokkal erősebb minden más rendszernél. Árban sem azonos kategória. Élethű erővisszacsatolás, éppen ezért sokkal természetesebb, könnyebben irányíthatóak vele az autók. Az ereje miatt sokkal stabilabbnak érződik minden. Hozzá képest minden csak gyerekjáték. Én kipróbálás után azonnal úgy voltam vele, hogy nekem kell egy. Mindent sokkal jobban érezni. A megcsúszást, azt ahogy elemelkednek a kerekek az útról... Nagyon jó cucc. A hátránya az az ára. Eszeveszettül drága. Plusz egy tényleg masszív cockpit nélkül nem lehet kihasználni. Nagyon erős és komoly váz kell neki. És ugye pedál, váltó nincs hozzá. Nagyrészükhöz a perecet is külön kell megvenni. És ha csak az számít, hogy időben gyorsabb legyél akkor felejtős. Ezzel birkózni kell. Viszont ha az élethűség, a szimuláció a fontos akkor nincs alternatívája. Mellette minden más csak játék.
Új hozzászólás Aktív témák
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- World of Tanks - MMO
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ukrajnai háború
- Stellar Blade
- AMD off topik: VGA, CPU, APU és minden, ami AMD
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Így építsd a billentyűzeted!
- Linux felhasználók OFF topikja
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen