-
IT café
Fórumtársak szimulátor komponenseinek/hardvereinek/játék preferenciájának táblázata és annak konklúziója GalaHU tollából.
Új hozzászólás Aktív témák
-
JulesTS
őstag
válasz fatal` #48791 üzenetére
"Ki mit vett idén?"
Hú... Ezt nem kellett volna...
CSP V3
BPK
GT DD Pro 5Nm bundle, ez aztán év végén részenként ki lett árulva.
Damper kit
Podium DD1 + CS F1 V2 + Podium APM (PS4 kompatibilis bundle)
Az F1 perec érkezésével feleslegesé vált Formula V2X-et elcseréltem Porsche 918 RSR-re.
Eladtam a Formula V2x-ről megmaradt Podium APM-et.
Podium Hub
Használt button cluster (2x3 gombos, egyik elfáradt mikrokapcsolót cseréltem benne)
MacLaren GT3 V2
És vettem a végén még egy használt Podium APM-et. -
Amantius
senior tag
válasz fatal` #48791 üzenetére
Fentem a fogam egy MOZA cuccra, de évvégére szerényedtem (a saját és a gyerek gépe is frissítve lett, így brutális lett az "IT költség" az idén, amit sajnos egyáltalán nem nehéz összehozni, ellentétben a rávalóval).
A SIMLAB-tól egy TR 80 Lite-tal beoltott GT1 EVO-t és a nagyobbik monitortartót újítottam kiegészítőkkel, illetve én is vettem egy McLaren V2-est, QR1-gyel, amivel roppant elégedett vagyok.Nagy gáz, kis szerencse!
-
f3rdzs0
senior tag
válasz fatal` #48791 üzenetére
Év elején az első kormányomat egy T248 + NLR 2.0 (meg később egy rignek dedikált Poang szék)
Aztán mikor kaptam bónuszt meg hirtelen elérhető lett (egy valszeg visszamondott darab), akkor CSL DD 5nm + McLaren V2 + CSL Pedals (a legolcsóbb Fana csomag).
#48797 Barell
Grat a kormányhoz Egyikkel se lősz mellé szerintem. Nekem egy Next Level Racing Wheel Stand 2.0 van egy Poang székkel hozzákötve (előtte csak irodaszékkel használtam), és nagyon jó, elég stabil. Ez alapján maga a márka szerintem nem rossz döntés, de az ülésről nem nagyon tudok nyilatkozni. Atesz valszeg olcsóbban kihozza, de ő elég elfoglalt[ Szerkesztve ]
f3rdzs0
-
tome0001
Topikgazda
válasz fatal` #48791 üzenetére
2 év kihagyás után újraépítettem a szettet teljesen a 0-ról egy TM T300 base+Ferrari FXX alcantara+T-LCM, majd nem bírtam a véremmel, egyre jobban rácsúsztam a témára, és tegnapelőtt beújítottam egy Fanatec CSL Elite-et.
Két rövid szubjektív vélemény:
1. A Fanatec CSL Elite szerintem teljesen más liga mint egy T300 (pozitív irányban) és simán megéri a plusz felárat (habár nekem 10 ezer Ft-ot kellett rádobni konkrétan az upgrade-re)
2. A T-LCM pedig nálam az ár/érték arányú győztes a pedál kategóriában (meg merem kockáztatni, hogy kicsit jobb is mint a régi, potméteres CSL Elite LC) -
JulesTS
őstag
válasz fatal` #48802 üzenetére
Kicsit árnyalja a dolgot, hogy a fiamnak vásárolt dolgok is benne vannak...
A Formula/F1 perec APM-mel a kedvencem. Gyakorlatilag
ahol 540 foknál több kell, ott kerül fel csak kerek perec. De ha nem cél a Podium DD high torque mód, akkor a MacLaren GT3 is jó alternatíva... -
JulesTS
őstag
válasz fatal` #48810 üzenetére
MacLaren perecre is lehet fém QR-t rakni, bár úgy az APM nélküli Formula perechez közeli lesz az ára, viszont az APM meg szerintem "kötelező" az F1/Formula perecekhez (MacLaren-nen alapból ott van a dupla analóg kar). Ha ezt is figyelembe vesszük, akkor megint árelőnyben van a Meki perec.
A QR2 meg ha jön is, még nem volt szó, hogy a régi bázisokkal hogyan/mennyire lesz kompatibilis. A perecekről nem is beszélve, mert itt külön kiemelik, hogy a perec oldal már kompatibilis a QR2-vel is:
https://fanatec.com/eu-en/steering-wheels/clubsport-steering-wheel-formula-v2.5
Valahol máshol egy frissített verziójú perecnél olvastam, hogy annak már az elektronikája is kompatibilis a QR2-vel.
Szóval egyáltalán nem biztos, hogy a régi perecekre simán felrakható lesz a QR2...
BÚÉK! -
JulesTS
őstag
válasz fatal` #48818 üzenetére
Amióta meg lett a Formula perec, más nem is volt a bázisomon. A DD1 érkezésével F1 leváltotta, de gyakorlatiag ugyanaz csak két küllővel kevesebb van rajta.
Viszont a fiam kapott MacLaren perecet, amit kipróbáltam és ár-érték arányban verhetetlen openwheel perec. Méretre jobban kézreáll, mint a Formula/F1 perec, a gumírozás is jó (nem kell rá vigyázni, mint az alcantarára), van rajta elegendő gomb, a két analóg fül is meg van, a push-pull billenő váltó is szimpi rajta, ami annyira nem: két óriás gomb kicsit kemény, nincs rajta led csík. Szóval aki nem akar sokat költeni Fanatec openwheel perecre, annak a Meki jó választás lehet. -
-
GalaHU
őstag
válasz fatal` #48944 üzenetére
És ez a végeredményt mennyiben befolyásolja?
Amúgy Laby leírása alapján ott valami más gond is volt, mert nálam azért hányásnak nem lehet nevezni a frissítés után. Tény, hogy nem AMS2 szint, de azért az árért amibe egy Q2 kerül elfogadható.
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
-Solt-
veterán
válasz fatal` #48952 üzenetére
Mert a DR2-ben nem mész Monza-ban...
Az előre definiált VR beállításokat el kell felejteni, mert sokszor még a fejlesztők is "vakon vannak"... a kedvencem amikor hivatalosan, meg az "okos" YT videókban is erőltetik a 8x meg 4x AF-t, mikor kb 15 éve nincs semmilyen hatással az AF a teljesítményre, nyugodtan lehet 16x-ra tenni. Q2 maxra, játékban a Resolution Scale 100%, Temporal AA EPIC-re állítva a többi meg a gépeden meg az ízléseden múlik. Nálam a 3080 medium / high beállításokkal hotlapon 60%-n ketyeg és semmivel nem rosszabb a látott kép minősége mint a DR2 alatt. Az tény, hogy az ACC gépigénye valamivel magasabb, főleg CPU terén, de azok a kijelentések amik itt elhangzanak az ACC VR részéről azok messze túlzóak.
www.smart-bus.hu
-
Sziszifeca
őstag
válasz fatal` #48957 üzenetére
Én a DR2-vel vagyok úgy hogy mióta 3080-am volt, most 3090ti, de WMR szemüveggel nem lehet rajta játszani hiába szépen néz ki. Annyira Frame droppol hogy csak na. oculus-al semmi probléma érdekes. Valamint még 1080ti-n sem volt gondom. Sajnos így nekem az a játék kuka. Remélem lesz majd valami rally-s játék már VR-ra amit fejlesztenek is.
[ Szerkesztve ]
>>Youtube/Sziszifeca<<
-
-
Joshi
titán
válasz fatal` #49122 üzenetére
Igen hosszabbító nélkül volt bedugva, de próbáltam hosszabbítóval is. Fura, mert a fék és a kuplung az jó maradt. Lehet szétkapom a pedált és megpucolom a gázpedál érzékelőjét. Ez ugye hall szenzoros? Ugye ha potis lenne, akkor egyértelmű hogy mi a hiba, de így nem nagyon értem a miértet.
(#49123) Ablakos néha kihagyott a gáz, majd mintha fullon nyomtam volna. Na ilyenkor szakadt meg a kapcsolat. Szóval ha full gázon menne minden kanyar, akkor nem biztos hogy utolsó lettem volna.
[ Szerkesztve ]
-
GalaHU
őstag
válasz fatal` #49164 üzenetére
Hát az enyém olyan öreg, hogy nem járt hozzá... De Zsozsának sincs...
Mindenesetre ez jó hír, mert akkor van értelme írni a Fanának hogy küldjenek egyet. Meg ha már pakolnak akkor hozzádobhatnak egy szép hosszú átmenő csavart is a kézihez. Úgyis a postaköltség lesz több, nem a motyó...
[ Szerkesztve ]
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
GalaHU
őstag
válasz fatal` #49166 üzenetére
Eddig nekem is külön konzolon volt a váltó mellett, de variáltam a cockpit-tel, és most már nem kényelmes, túl messze lett. Megpróbálom ezt a módszert, ha meg túl közel lesz, akkor van kifejezette ide nyomtatott közdarab pár ezresért, valamelyik csak bejön.
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
Speedy007
őstag
válasz fatal` #49174 üzenetére
Logitech esetén ahogy olvasom vissza meg én is tapasztaltam hagy némi kívánni valót a szoftverezettsége,plusz használtan már jobb napokat látot darabokat árulnak ami esetén bármikor be nézhet egy komolyabb kiadás potméterek cseréi vagy annak jobbra átalakítása illetve a csapágy ház cseréje ami törik valamiért (nekem is elvan repedve).T150 esetén ami tapasztaltam hogy "hangos" a ventillátorok illetve málik rajta a gumi borítás egy idő után.
Lehet hogy én vagyok a láma de én is ezért cseréltem le a G29-re a T150-t hogy ki próbáljam milyen a játék élmény váltóval de nagyon csalódtam hogy ahány játék annyiféle váltási érzet és nem mindig sikerül az embernek eltalálni az ideálisan a megfelelő fogási pontot. Kamion szimulátor esetén meg egyenesen kiábréndító hogy a 6-s váltóval semmire sem tudsz menni így 3.000Ft-s szekvenciális modtól kezdve 19.000Ft-s kamion váltó modig van valamelyes értelme neki szerintem. De ez csak az én véleményem -
GalaHU
őstag
válasz fatal` #49244 üzenetére
Rövid ideig dolgoztam futárcégnél, eszméletlen árkedvezményeket adtunk egy rendszeresen, sok tételt rendelő cégnek, szóval...
De a handling, az nagyon durva!
Fontolgattam, hogy megelőző csapásként előre rendelek pár pedálcsavart is, de most már nem érzem annyira sürgősnek.
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
Joshi
titán
válasz fatal` #49338 üzenetére
+ Bivaly
Megnéztem ezeket a kézifékeket, mindegyik minőséginek tűnik de. Azért de, mert ok hogy az árra azt mondtam, hogy "mind1", de azért sokkoló szállítással együtt a 335€. Mindegyik Load Celles, azért az nem egy komoly és drága dolog. Hogy most az alumíniumot CNC-vel munkálják meg, hát a lőtéri kutyát nem érdekli.
Alin látok Load celles kéziféket, ok hogy nem az a minőség, de akkor is harmad áron van. Meg azért egy kéziféket az ember nem olyan precizítással kezel mint egy kormányt vagy pedált.
-
Speedy007
őstag
-
-
sentry0
tag
válasz fatal` #49524 üzenetére
Abszolút értem amit írsz. De a hFOV és vFOV együtt jár, kéz a kézben. Az hogy AC-ben vagy bárhol be lehet állítani a FOV értéket, tökmindegy milyen paraméterekkel, értékekkel, csúszkával, akkor változtatod az vFOV és hFOV értékeket is. Én pedig arra akartam rávilágítani, lehet teljesen téves következtetéssel ( ), hogy szerintem az AC-s beállítási paraméter inkább a vertikális FOV értékhez optimalizál, nem a horizontálishoz. Legalábbis én erre a következtetésre jutottam.
Talán úgy tudom jobban megmagyarázni, hogy ha megnézted az alábbi képet.
4 paramétert emelnék ki, hogy levezessem a gondolatmenetem.
hFOV=56°
vFov=33°
Triple Screen Angle=55.96° (barátok közt meg egy mérnöknek az 56°)
Assetto Corsa, Assetto Corsa Competizione=33.3° (barátok közt meg egy mérnöknek az 53°)Szerintem már ebből sugallom, hogy mire akarok kilyukadni, és ki is rajzolódik egy minta.
Egy képernyővel én pontosan ugyan azt a képet látom, mint 3 monitorral a középsőn, csak egy monitoros felállásban lemarad a kocsi bal és jobb oldala. Ezért is egyezik meg a hFOV és a 3 monitoros állás értékei. És ezért egyezik meg az vFOV és az AC beállítás értékei is. (mindegy mit állítasz be paramétereknek: monitormétert és távolság).
És én AC-ben meg úgy semmiben sem a vertikális FOV értékhez akarom igazítani amit látok, hanem a horizontálishoz.
Itt egy hFOV/vFOV arányt számító kis kalkulátor, amivel szintén szeretném az igazam alátámasztani.Lehet ezzel most szembe megyek mindennel, ami itt van, de én nagyon nem látom, hogy hol tévedek. Szóval ha tévedek, kérlek mutass/mutassatok rá. (Lehet nem jól, részletesen érveltem, bocsi, eléggé fáradt vagyok )
[ Szerkesztve ]
-
mmdms
addikt
válasz fatal` #49552 üzenetére
Akkor itt mas a velemenyunk, en meg a trustmaster h valtojat latom 4 palcikas celbalovoldes valtonak.
Izlesek es pofonok.
A perecek egyaltalan nem tetszenek a moza oldalan, egyikert se adnek penzt az igaz, de nemreg linkelt gombokert rendelheto aftermarket cuccok tomkelege fog keszulni hozza.
Ha nem lotyog a kormany mar jo nagy ertelme volt. Kozel 2k€ t adtam ki ezert a szettert, es le vagyok szarva a fana reszerol, “jo az neked lotyogosen is”. Igen, ez am az uzletpolitika. Nem beszelve GalaHU megosztott rendeleserol, csavarok es kezelesi koltsegek osszegerol. Vicc.ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
mmdms
addikt
válasz fatal` #49558 üzenetére
Halonloan kompakt bazis johet csak szoba, mint a csl dd es a moza, a TV-m kozvetlen a bazis mogott van, mar vettem volna egy dd1-2-t ha nem lennenek ilyen hosszuak. Nem szeretnem meg tavolabb a tv-t. Bar pontosan nem tudom/ismerem a simagic termekeit, gyors gugli utan ezek hosszabbnak tunnek, es mivel nem vagyok se pro, ee alien, picit indokolatlan ez az arkategoria, de ha csak itt kapni minoseget akkor duzzogva bar de kifizetem.
ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest