- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Linux - haladóknak
- DIGI internet
- Proxmox VE
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Milyen NAS-t vegyek?
- Microsoft Excel topic
- Crypto Trade
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
-
IT café
Fórumtársak szimulátor komponenseinek/hardvereinek/játék preferenciájának táblázata és annak konklúziója GalaHU tollából.
Új hozzászólás Aktív témák
-
drsanya
aktív tag
válasz easy...rider #32200 üzenetére
Ahogy fentebb írtam, Festo munkahenger felújító készletből fennmaradt zsírt használok a kenéshez. Tökéletes mind a pedálhoz, mind a kormány kenéséhez. Kb. 3 havonta lekapom a fedelet, nyomok bele fecskendővel zsírt, 4-5x körbepörgetem, szétkenődik benne szépen és tökéletesen működik, a korához képest csendesen és megbízhatóan. Úgy van összerakva a kormány így, hogy könnye le tudjam kapni a tetejét, a kormányt nem kell bontani hozzá. Tudok segíteni a szétszedés-összerakásban, ha Pest környékén laksz.
I am iRacer
-
wolf033
senior tag
Nem tudja véletlenül valaki, hogy ha elmegy a kormány közép (Porsche 911 gt3 rs) akkor mi a gomb kombó amivel vissza lehet állítani? Nem találtam semmit róla de tudom, hogy van valami kombó amivel lehet állítani.
-
iceman007
aktív tag
Hello!
Valaki rendelt már közületek Leo Bodnar-tól?
Két hete rendeltem egy G25 shifter adaptert de még nem érkezett meg, mert a lassúbb és nem követhető kiszállítást választottam. Szerintetek normális, hogy még nem érkezett meg?
-
Enton
addikt
válasz wolf033 #32202 üzenetére
WHEEL CENTER CALIBRATION
If you drive straight and the wheel is slightly off-center, you can recalibrate the wheel.
Move the wheel rim to the middle position.Press the Start button + D-pad LEFT button at the same time and hold both buttons.
Now also press the base button.
Release all three buttons."mert gyakorlatilag megszámolhatatlan mennyiségű papucsállatka használ gazdatestként internetezésre humanoidokat és ez követhetetlen."
-
wolf033
senior tag
Ezt közben megtaláltam de nem tiszta a dolog.
Mire gondolnak a 3. gombnál? Az XBOX gombra ( ez egyébként nem is világ ha megnyomom)?
Gondolom a jobb alsó lenne a start gomb a balra meg egyértelmű.
Ja és nem is mutatja a driverben, hogy megnyomom az xbox gombot. Minden más gomb rendben van.[ Szerkesztve ]
-
marec1122
senior tag
Sziasztok!
Nem tudjátok ezt a kormányt még életre lehet hívni valahogy windows 10-el? Mert az itt elérhető driverrel nem működik.
Thrustmaster Force Feedback Racing WheelCsak megfontoltan :D "Öregember nem gyorsvonat!" John McClane
-
snecy20
veterán
Fanatec cuccok hazai boltból hogyhogy beszerezhetetlenek?
Az Oroszországnak küldött iráni drónszállítmányok csak elnyújtják a háborút.
-
wolf033
senior tag
válasz easy...rider #32212 üzenetére
Sajna az XBOX gomb nem működik így felejtős.
-
zsozsa74
senior tag
Mekkora egy féreg cég ez a Fanatec...
"As you might know, all pre-order units of the Podium Wheel Base DD1 and the Podium Racing Wheel F1 have made use of the motor from the Podium Wheel Base DD2. We originally developed a dedicated DD1 motor but this did not meet our requirements. We therefore decided to use the big DD2 motor on the smaller models as well.
As this motor performs extremely well and new development of a dedicated DD1 motor would take quite some time, we decided to keep the DD2 motor for the lower spec models in the long run.
Functionality and specs remain the same but due to the much higher cost of the DD2 motor we are forced to increase the price of the Podium Wheel Base DD1 and the Podium Racing Wheel F1.
There’s still time to place pre-orders for these direct drive systems at their current prices, but effective from May 7th (09:00 UTC+2), the Podium Wheel Base DD1 will be priced at 1199,95 EUR, and the Podium Racing Wheel F1 will be 1599,95 EUR. The Podium Wheel Base DD2 price will remain at 1499,95 EUR.
Effective from the same date, the standard warranty for the Podium Wheel Base DD1 and Podium Racing Wheel F1 will increase from 2 years to 3 years for all new orders.
Of course there is a chance that we could change to a different DD1 motor in the future, but we would clearly communicate that in advance, and it will not be any time soon.
The entire first batch of Podium Series direct drive systems has now been shipped, and we’ve already been overwhelmed by the positive feedback from our early customers. We believe that the Podium Wheel Base DD1 and Podium Racing Wheel F1’s adjusted prices will continue to offer good value in terms of performance and features. Our recent Podium video series explains the advantages of our direct drive technology, and the quality of the ‘DD2’ motor is highlighted in our latest Motor Dynamics video on our YouTube channel.
Bear in mind that the combination of Podium Wheel Base DD1 PS4, ClubSport Steering Wheel F1 (V2 spec), and Podium Advanced Paddle Module in the Podium Racing Wheel F1 package still offers a significant price advantage over buying the same spec of products separately (DD1 + ClubSport F1 2019 wheel + APM = 1729,85 EUR).
With best regards,
The Fanatec Team "200 eurót csak úgy rádobtak a DD1-re május 7-től... És, hogy időbe telne kifejleszteni nekik egy másik motort a DD1-hez... Mi van? Most állnának csak neki? Nem erről volt szó. Elmennek ezek az anyjukba!
Automobilista 2 - www.justrace.net/ Steam: zsozsa74
-
GalaHU
őstag
válasz zsozsa74 #32215 üzenetére
Lehet hogy én értem félre, de nem lehet ezt úgy értelmezni, hogy ha Május 7-ig rendelsz egy DD1-es konfigot, akkor ugyanolyan áron egy erősebb/jobb motort kapsz?
Ha meg után, akkor készülj az áremelkedésre... (Podium esetén 100 ajró plusz...
Finoman terelnek az előrendelés irányába... Ebből vagy az következik, hogy a kutya sem rendelt elő, és nagyon kell a vásárló, vagy éppen fordítva, máris le vannak kötve a készletek, megpróbálják felsrófolni az árat mert úgyis elviszik...
(azért jó tudni hogy fontolgatod a vásárlást, legalább lesz hol kipróbálni... )
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
barcalaci84
őstag
Szerintem szinte mindenki eddig a dd1 - t rendelte, mert azért a másfélszeres ár elég meredeknek tűnt majdnem ugyanazért a termékért... Most próbálják atterelni a dd2 re az embereket, ha meg nem sikerül az se baj hisz mindegyik dd1-en lesz +200euro haszon...
-
kozmy
őstag
válasz barcalaci84 #32220 üzenetére
Lehet sok az anyag kiadás és így próbálják behozni a hiányt ami kissé gusztustalan. Az ár is az, mondom én aki a DD2 rendelte meg.
Privát üzenetre illik válaszolni :)
-
Csabi1984
addikt
Sziasztok! Jól értelmezem azt,hogy azért van szükség a nagyobb fokban elforgatható kormányra mert annál valóságosabb lesz a szimulátor érzés ?
-
vlevi
nagyúr
válasz h_benjamin #32224 üzenetére
"de pl assetto és társaiban"
Azt nem is, de, tekintve, hogy azok a kormányok, amik nem tudnak 900-at, csak 180-270°-t, az viszont nagyon-nagyon kevés.
Ilyenkor vagy úgy állítod be, hogy azzal a 180°-s fordulattal az autó teljes kormány elfordulását lefedd, de akkor 3-4x idegesebb lesz az autó, mint kellene. Ilyen beállítással egy egyszerű padlógázas kanyar is szinte lehetetlen, mert állandóan túlvezérled a kormányzást.
Vagy pedig úgy állítod, hogy az a 180°elfordulás (vagyis balra-jobb 90-90°) kb megfeleljen a valóságnak, de azzal meg az a gond, hogy Monzában a célegyenes végén nem tudsz befordulni.
Versenyautók általában 540°-t (másfél kör) fordulnak, ehhez kell igazodni.Ja, és persze ETS2-ben a tolatáshoz mindenképpen kell a 900°
-
-Solt-
veterán
válasz h_benjamin #32224 üzenetére
AC-t tekintve ezt gondold át mégegyszer a benne levő utcai autókat is figyelembe véve.
[ Szerkesztve ]
www.smart-bus.hu
-
Csabi1984
addikt
Az én személy szerint azt tartom jó játék élménynek,hogy ha a kormányt óra 5 perc vagy 10 percre fordítom akkor a játékban a kormány is annyit forduljon
Elég tré, hogy negyedet fordítasz és a játék már majdnem elfordult egy teljes fordulatot
Persze ha erre az utóbbi jelenségre van beállitási orvoslat akkor meghallgatom![ Szerkesztve ]
-
barcalaci84
őstag
válasz Csabi1984 #32227 üzenetére
A normális szimekben 900 fokra kell állítanod a kormányt driverben és a játékban és a játék majd beallitva a valós kormanyszoget az adott autónak...
Pl assettoban így egy utcai autó 900 fokos lesz, egy formula 360 egy Ferrari 458 720 fok stb(és így mozdul a játékban a kormány és a saját kormányos ugyanannyit, nem kell egyenként allitgatni=
[ Szerkesztve ]
-
HaJo90
csendes tag
válasz zsozsa74 #32215 üzenetére
"És, hogy időbe telne kifejleszteni nekik egy másik motort a DD1-hez... Mi van? Most állnának csak neki? Nem erről volt szó"
A saját posztodban van a válasz:
"We originally developed a dedicated DD1 motor but this did not meet our requirements. We therefore decided to use the big DD2 motor on the smaller models as well."
A többivel egyetértek.
-
Zolko_86
csendes tag
En is kovetem a fana dd kormanyok koruli hireket. Jelenleg egy v2,5 kormanyom van anno t300at valtott es eleg nagy ugrasnak ereztem viszont dd kormanyt meg nemvolt alkalmam kiprobalni. Gondoltam szepen megvarom az elso par honap ertekeleseit hogy bebizonyosodjon tenyleg jelent-e ez akkora fejlodest mint a fent emlitett kormanyok. A megnovelt motor ero annyira nemhianyzik inkabb a sokak altal emlegetett gyorsabb, precizebb reszletesebb ffb-re lennek kivancsi. Ha akadna esetleg a forumtarsak kozott valaki aki mar probalt vagy birtokol egy hasonlo bazist annak igazan megkoszonnem ha irna par sort. Mivel a jovohet folyaman 200e-val felugrik az ar fontolora vennem az elorendelest.
-
Solesz84
aktív tag
válasz Zolko_86 #32232 üzenetére
Szia. En 2 napja kaptam meg a DD1-et. Elotte egy CSR kormanyom volt ugyh csak ahhoz tudok viszonyitani de ez sokkal jobb es sokkal erossebb bar meg keresgelnem kell beallitasokat de az Assetto Corsa Competizione az nagyon jo vele! Nekem nagyon bejon! ✌😁
Asrock X570 Taichi, Ryzen 9 5900X , NZXT Kraken X72, Gskill TridentZ RGB 32GB DDR4 3600Mhz Cl16, Kfa2 RTX 4090SG, Samsung 860 EVO 1 TB, 850 EVO 500GB SSD, WD 3TB HDD, NZXT H710i, LG Oled C2 42" , MSI MPG A1000GW, Fanatec DD1, CS V3 Pedal, Fanatec V1.5 Shifter, Fanatec V1.5 Handbrake
-
kozmy
őstag
válasz Zolko_86 #32232 üzenetére
Mivel szoktam kormányokat javítani, így került hozzám nemrég egy OSW javításra és egy Fana V2,5 van én azzal tudtam csak össze hasonlítani. Az erő nem elhanyagolható opció, de nem is az erőben van a lényeg hanem a pontosságban és az autó viselkedését és ami az aszfalton történi azt adja vissza Plusz 60-70 %-ban a V2,5 bázishoz képest. Mivel én is meg rendeltem a DD2 bázist, kíváncsi leszek, hogy az milyen lesz a V2,5 és az OSW-hez képest.
Privát üzenetre illik válaszolni :)
-
Zolko_86
csendes tag
Koszonom a gyors valaszokat, kozmy komolyan ennyivel beszedesebb, informativabb a dd bazis? Nem igazan vartam hogy ekkora elorelepesrol szamol be valaki. Egy ismerosom aki a regi t300amat tekeri szokott nalam korozni a v2.5-on es volt egyszer mondja par perc erejeig bepattani egy dd moge talan a hyperzoneban es a beszamoloja alapjan az enyemhez kepest nem erzett kulombseget. Nem mervado csak igazabol hasonlo visszajelzest vartam. Nincs meg datumod mikor erkezik a dd2? Nem szeretnem elsietni a dolgot de ezt a 200e-t lehet sajnalnam elbukni.
-
-Solt-
veterán
válasz Zolko_86 #32235 üzenetére
Valahol ez is olyan mint a VR... ha nincs beállítva rendesen, akkor okozhat csalódást, de értő kezekben olyan élmény, hogy lefosod a bokád.
Egyszer volt szerencsém DD-hez, de a gyorsasága, a reakció ideje és intenzitása levett a lábamról... és akkor ott van még, hogy 1800 fokra állítva az ETS/ATS is más dimenzió lesz.
www.smart-bus.hu
-
arty
veterán
válasz zsozsa74 #32215 üzenetére
szerintem full bullshit, amit a fana tol - meglepődtek a keresleten, azt érzik, hogy elmegy ez 200al drágábban is, akkor meg miért ne?
(még az is lehet, hogy a dd1 motorja csak egy mesterségesen visszafogott dd2 motor lett volna, ergo ez most "tökingyen" lesz - nekik)
(#32235) Zolko_86: hogy jön ki ez a 200 ezer neked? 200 EUR = ~65ezer ft.
(#32219) -Solt-: sőt, ha az erősebb motorból következő nagyobb "feelinget" nézed, az megér +179 EUR-t, szóval a DD1 most még olcsóbb is lesz
[ Szerkesztve ]
"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."
-
izsams
csendes tag
Szia Kozmy. Mikor kapod meg a DD2 - öt?
Üdv.
-
kozmy
őstag
válasz tobias88888 #32242 üzenetére
Valóban jópár alkatrészt ki kellene cserélni, de ezek filléres dolgok az árához képest. Csak egy példa. Annak idején egy Fana V1 bázist modoltam át egy Fanatec V2 erejét tul szárnyalva 9,2 Nm tudott nyomaték mérővel mérve, ha jól emlékszem a vezérlő panelba 12/db alkatrészt kellett kicserélnem, a gyári motorokat kicseréltem, és a tápot is át kellett modolnom. Akkori időben megérte nekem mert 25E ft fizettem ki az alkatrészekért+motorok.+ hosszbordás ékszíjtárcsák 2/db
Privát üzenetre illik válaszolni :)
-
gery_169
csendes tag
Sziasztok
Logitech Driving Force Gt kormánynál kilehet valahogy kapcsolni a nyomógombokra reagáló ffb effekteket? Néhány retro játéknál ahol nincs támogatva a force feedback, berántja a kormányt oldalra, attól függően melyik gombot nyomom le. Például F1-ben váltásonként birkózok a kormánnyal. -
GalaHU
őstag
Teszt nélkül tuti nem ugrok bele a DD-be! Ha a legnagyobb változás az erő lesz, akkor nem is kell! Sosem értettem ezt az erőmizériát, minden versenyő arra törekszik hogy könnyű legyen vezetni az autót, aminek a része az is hogy ne malomkövet kelljen tekerni. A szimesek közül meg mindenki Toldit akar jàtszani...
Ha szignifikánsan több jelzés jön majd az útról akkor talán, bár a V2.0 eladása után is 300k+ feljesztés (igaz, Ps4 komp és vagány F1 rim)
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
koanla
aktív tag
válasz GalaHU #32248 üzenetére
Ezt én sem értettem (értem) és szintén csodálkozom rajta.
Ugyanakkor aki láthatólag ért hozzá, az úgy magyarázza, hogy a maximális erő azért kell, hogy az FFB felbontása pontosabb tudjon lenni. Vagyis ezzel (a nagyobb max erővel) együtt több értéket tud visszaadni a kezedre. Felteszem, az sem utolsó szempont, hogy az átvitel nem mossa (homályosítja) el az (apróbb?) effektek nagy részét. De ez meg ugye a DD sajátossága és a max erőhöz kevés köze lehet.
De Hozzád hasonlóan még most sem igazán értem, miért ilyen iszonyat nagy erő. Nekem most is hatos körül van a CSL iRacingben, míg a kormány értéke 100%-on van, szóval csak kábé a fele erőn tolom, mint amin lehetne ezt is, pedig nem egy erőbajnok.
Új hozzászólás Aktív témák
- Elden Ring
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- sziku69: Szólánc.
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- SSD kibeszélő
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Termékoldal buktatta le a Huawei Watch Fit 3-at
- OLED TV topic
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...