Új hozzászólás Aktív témák

  • Met

    nagyúr

    válasz Met #20457 üzenetére

    Nos. Csak a piros momo-hoz tudom hasonlítani ami meg van már több mint 8 éve.

    Pedál: kinézetre elég "műanyag", a fék keményebb, a gáz is a másikhoz képest, elég stabil mert nem tudtam eltolni játék közben, a momot igen amíg a gyári gumik tartották.

    Kormány: nem kotyog, nincs holtjáték, nincs műanyag hatás :)) . Szerintem elég pontos, pontosabb mint a momo. Furcsa a gumis markolat és a szög ami majdnem függőleges. Halkabb, erősebb és nehezebb üresjáratban tekerni, jobb érzés kormányozni mint az elődjét, úgy érzem hogy jobban kézben tartom az autót. A rögzítése furcsa, stabilan áll az asztalon azzal nincs gond de ha egy kézzel tekerem pl. egy hajtűbe akkor hajlamos kicsit megbillenni a hasam felé amit nem tudom hogy mi okoz. Az irányításban nem zavar.
    A pillangó határozottan kattan, jól kézre esik.

    Mentem pár kört néhány pályán, ha lehet hinni a fent lévő best time-nak kb. 2mp-el vagyok lassabb. Nem tudom hogy azaz idő a verseny vagy practice idő (iRacing-ben) és arra sem emlékszem hogy milyen setuppal mentem.
    Újra kell tanulnom fékezni mert itt mintha később lenne a fékpont.
    Ami pozitív (szerintem) hogy pl, egy hajtűben annyit fordul a kormány a játékban amennyit én tekerek, a momo-nál ugye a kisebb fordulási szög miatt jóval többet fordult a játékbeli mint amit a kezemben tartottam.
    Precízebben tudom terelgetni a kocsit de nem tudom mennyi idő lesz míg megszokom, majd ha már megszoktam megint írok.

    Egy hibával találkoztam, ugye első indításkor kellett kalibrálni a kormányt és a pedált a játékban. Pályát és autót váltottam de újra kellett kalibrálnom. Ez az iR hülyesége vagy a kormányé?

    A TM kontrol panelján ezt állítottam be csak az overall-t 70 vagy 75-re húztam fel.
    A játékban érdemes még valamit állítanom? 900 fokra állt a driverben, kell annyi vagy felesleges?

    "If in doubt, flat out!" Colin McRae

Új hozzászólás Aktív témák