Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Dißnäëß

    veterán

    válasz bteebi #2 üzenetére

    Az a gond h az EU is csak politikusok gyülekezete és nem az a baj h nem lâtják, mi van, hanem hogy az usa lobbi megvette sokukat kilóra, maradjon szövetséges, egy csapatban játszunk, de azért maradjon is csak a kispadon, ne szóljon bele a nagyok játékába, csak ha már nagyon muszáj.

    Ezért töketlen, itt nincs se "Great America", se olyanfokú egység-nacionalizmus, mint az usákoknál. Itt államokra szétbontott nacionalizmus van max, de egyetlen chopperes sem fog a kormány szarvaira EU-s zászlót tûzni, mint az USA-ban, mondván, büszke vagyok erre, cool, stb. Ez tükrözi a benne élôk gondolkodását és egységben gondolkodás nem-meglétét is, mind a mai napig.

    A kétsebességes EU az igazi, Hegyeshalomtól balra a hanyatló része, jobbra a virágzó része, azaz utóbbi is csak addig, míg a keleti tengely be nem darál minket a befektetéseivel, hiteleivel, mindenével.

    Senkinek nem érdeke az erôs EU a benne élôkön kívül.

    [ Szerkesztve ]

    Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá

  • dabadab

    titán

    válasz bteebi #2 üzenetére

    Őszintén meglep, hogy az EU (látszólag) nem csak hülye döntéseket bír hozni, mert eddig szinte csak önmagunk tökön lövésében remekeltünk.

    Azért egyszer érdemes lenne utánanézni, hogy valójában mit ért el az EU.

    DRM is theft

  • Sanya

    nagyúr

    válasz bteebi #107 üzenetére

    USÁ-ban nem minden autó ilyen coal truck.
    Legalább 10x voltam USÁban/Kanadában és az utóbbi években egyre elterjedtebb az elektromos autó. Persze, a benzines kocsik motorja nem 1,2-es üveghangú valami, de 2 liternél nagyobb kocsit ritkán látni.
    Az elektromos autók drágábbak, de van rá támogatás + ott kevesen vesznek készpénzből kocsit. Kb mindenki mindent hitelre, lízingre vesz, így egy drágább kocsit is meg tudnak venni. Így fordul elő, hogy kisebb költség befektetéssel tud venni elektromos autót, amelynek viszont a havi fenntartása olcsóbb. Amit meg majd kifizet a havi bérleti díjakra, mint eletromos ablakemelő, mittudomén.
    De ilyen coal truckot én nem láttam sem USÁban sem Kanadában, pedig mindig nagyvárosokban voltam. Az elméleted ezen részével nem értek egyet.

    Európa hadiipara nem olyan hangzatos, de valami van. Nyilván nem olyan acélos az Eurofighter vonal, vagy a Gripenek, mint USÁban, de valami van. Lőszer, drón, raketta az új fegyver, hogy messzebbről, minél személytelenebbül lehessen valakit megölni. (minél közelebbről kell ölniük, a katona annál inkább megsajnálhatja a célpontot, humánus, nem?)

    A környezetvédelemben pedig lehet olyan vonzata, hogy valakinek kell kínálnia kímélőbb alternatívát, máskülönben nem fog történni semmi. Amíg nálunk az ipar nem indul el ténylegesen a környezetbarát működés felé, addig hogyan várjuk el másoktól ugyanezt? Pl Fekete-Afrikában? Távol-Keleten? Sehogy.
    Nyilván vannak az EU-nak is baromi rossz húzásai, mint pl a weboldalak süteinek az okézása minden egyes telibevert weboldalon, de a többsége jó!

    A bortól bolondokat gondol az ember, DE A PÁLINKÁTÓL MEG IS CSINÁLJA!!!

  • Sanya

    nagyúr

    válasz bteebi #109 üzenetére

    Az amerikai piacon azért nem fordul elő 2liternél kisebb löktérfogatú motor, mert nem volt erre irányuló törvény, csak nálunk.
    A motorok nem erősebbek, mint nálunk, kb ugyanúgy fogyasztanak. A károsanyag kibocsátásuk talán valamivel jobb is, hiszen nincs akkora kompresszió a motorban, nem kell annyit cserélni, de nincs is benne mindegyikben turbó sem.
    A kocsik nem is mennek annyira. Ültem olyan kocsiban, olyan hangja volt, mint egy vadállat, de egyáltalán nem gyorsult, a 4 sebességes váltóval szerelt 2 literes dög.

    [ Szerkesztve ]

    A bortól bolondokat gondol az ember, DE A PÁLINKÁTÓL MEG IS CSINÁLJA!!!

Új hozzászólás Aktív témák