Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Nyúltáp

    senior tag

    válasz John Shaft #1173 üzenetére

    boolean-nál pont a subtract az amire szükséged van.
    Csinálsz egy kockát, majd egy másikat, ami metszi azt.
    Aztán boolean subtract-al kivonod az első kockából a másodikat, ekkor az a terület/térfogat amelyben mindkét test megtalálható eltűnik. Igaz el fog tűnni a második kockád is. De be lehet pipálni boolean paramétereinél, hogy tartsa meg, vagy egyszerűen boolean előtt csinálsz róla egy másolatot.

    Edit poly:
    ez elég összetett..igazából egy egész könyvet tele lehet írni vele....írtak is nem egy párat.
    leegyszerűsítve:
    megcsinálod a kockád, jobb klikk rajta, majd listából convert to/editable mesh(vagy editable poly...mindegy)
    Ekkor átváltozik a box-od editable mesh-é (editable poly-vá). Ez azért jó nekünk, mert tudjuk szerkesztgetni a kockánk felületét.
    jobb oldali panel tetején lesz 5 piros gomb.
    első a vertex sub object mód(1es gyors bill.), ebben a módban a kockád csúcspontjait tudod tili-tolizni, miegymás.
    2ik az edge(él), ekkor az éleket tudod szerkesztgetni.
    3as face-ek szerkesztése
    4es poly-ik szerkesztése
    5ös element-ek szerkesztése
    ...hmm...kaja van
    így belegondolva rohadt hosszú leírni..inkább csinálok majd vacsi után pár képet.
    De ezért mondom, hogy elengedhetetlen egy könyv megvétele, mert az ilyen alapabb dolgokat rettenet hosszú leírni, pedig nem bonyolutak, ráadásul tutorialokban sem találod meg őket nagyon.

    Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....

Új hozzászólás Aktív témák