Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • pampika

    őstag

    válasz Dave64 #83 üzenetére

    Én is szte kolis vagyok,ott tetszik,hogy fél gigát lehúzok 6-8 perc alatt (átlag 800-1200 k/sec).De ez volt egyszer,nem töltök minden nap ennyit,szal ekkora sebesség sztem is felesleges lenne az átlagnak.
    Itthon korlátos szutyok upc.Én már többször elküldtem őket a rákba,néha levélben is,de eléggé lekezelően lehülyéztek a válaszlevelükben.Akcióznak orrba szájba,hogy legyen új előfizető,csak épp a régieket nem becsülik meg.Mikor kaptam én bármilyen kedvezményt?Akkor,amikor nyáron 1 hétig nem volt netem,napi 50 percet beszéltem velük saját költségre és mindezek után a szűk 3 heti nethasználatra kiküldték a teljes havi számlát,mondván,hogy nem az ő hibájuk...Akkor KIÉ?????Az enyém?Az én gépem jó volt,a kábelmodemem meg szerintük jó volt,de b*sztak kiküldeni egy szerelőt egy héten keresztül,hogy esetleg ránézne...
    Aztán egy hét után megjavult és visszajött a net.De nem tudták megmagyarázni,hogy mi volt a gond,vagy mitől lett újra jó..persze a cashért tartották a markukat...
    nesze wazz ügyfélmegtartás...letörném az ujját az összesnek....

    Ha már megmozdulás:
    -legyen elérhető áron,értelmes sebességű net
    -NE LEGYEN KORLÁT!!!ha egyszer fizetek,akkor hagy döntseme el én,hogy mennyit használom és mire!Ne a szolgáltató akarja kitalálni,mik az igényeim,mert mint azt már soxor észrevettem,foggalma sincs róla...anno a upc-t kérdeztem meg,hogy miért is jó a 15gb-os korlát,mert ha napi 8-10 órát csak netes rádiót hallgatok,nem is a legjobb minőségben,az adatforgalmi korlátot eléggé gyorsan lezabálja és akkor még egy deka mailt nem küldtem,meg semmi...Erre az volt a válaszuk,hogy egy átlag usernek nemhogy sok,de olyan sok az a 15 giga,hogy fel sem tudja fogni...Vagyis ilyen szolgáltatói hozzállás mellett mit lehet csinálni?
    -számon lehessen kérni a szolgáltatón,ha nem szolgáltat!Ugyan ne fizessek már olyan dologért,amit nem is kaptam meg :(((
    -legyen olyan ügyfélszolgálata,aki érti a dolgát!Mert az szerintem enyhénszólva pofátlanság,hogy felhívom őket saját pénzen,4(!) kezelővel beszélek,mindegyiknek el kell mondanom a bajomat részletesen,majd közli,hogy kapcsol hozzáértőt.De hiába mondom neki,hogy plázacica létére nem fogja megérteni,azért csak mondjam el :(
    -ha már egyszer hűségprogram,akkor a hűséges előfizetőt is díjazza,ne csak azt,aki újként beesik az utcáról.Mert ezt látva gyorsan elröppen a hűség :D

    Kicsit hosszú lett,de ilyen célokért én is odatenném az arcos felem :))

  • pampika

    őstag

    válasz LKW #93 üzenetére

    Nálunk is az lesz.Csak szülők nem nagyon érnek rá ezzel foglalkozni,szal sokat kell őket nyaggatni,hogy a kikötés,bekötés,papírrmunka nyűglődésre rászánják magukat végre.De már így is túl sok pénzt kerestek rajtunk :(((

Új hozzászólás Aktív témák