Bejött a UPC-nek a tévés YouTube

A cég közleményben jelentette be, hogy rövid idő alatt minden várakozást felülmúló népszerűségre tett szert a UPC ügyfeleinek az az új lehetősége, hogy YouTube-videókat nézzenek tévéjükön a díjmentes UPC TV Apps szolgáltatással.

A UPC Magyarország bejelentése szerint tévés szolgáltatásával a YouTube nézettsége már az első három hónapban meghaladta a napi 1 millió percet.  A bevezetés első szakaszát követően a vállalat tovább folytatja a fejlesztéseket, hogy ez év végéig minden digitális kábeltévés előfizető internetes tartalmakat is elérhessen a tévéjén.

Az idén május végén bevezetett szolgáltatás különböző internetes tartalmakhoz biztosít díjmentes hozzáférést kényelmesen, a tévékészülék képernyőjén, a TV-távirányítóval kezelhető applikációkon keresztül, akár internet-előfizetés nélkül is. A felhőalapú technológia alkalmazása révén az előfizetők a már meglévő digitális HD médiaboxukat használhatják átalakítás nélkül az online világhoz való hozzáféréshez.

A bejelentés szerint eddig már a HD médiaboxszal rendelkező UPC előfizetők több mint fele elkezdte használni a szolgáltatást. A jelenleg elérhető több mint húsz applikáció közül a YouTube videókat elérhetővé tevő alkalmazás bizonyult a legnépszerűbbnek. A túlnyomó többség aktívan használja tévéjén a YouTube-ot, hiszen mintegy kétharmaduk visszatérő módon kapcsol oda, és összességében már meghaladták a napi 1 millió percnyi felhasználást is. Az alkalmanként eltöltött meglehetősen hosszú, átlagosan 45 percnyi idő és az online videók nézésének összesített megoszlása azt mutatja, hogy az új szolgáltatás az előfizetők többségének otthonában hasznosan és jól egészíti ki a hagyományos tévénézést.

Azóta történt

Előzmények