Pályázatot írt ki a UPC a kisvállalkozásoknak

Digitális szakmai segítséggel, ingyenes oktatással és 3 millió forint értékű támogatással gazdagodhatnak a jó ötlettel jelentkező a kisvállalkozások.

A UPC Magyarország közleménye hangsúlyozza, hogy  az igazi siker ott kezdődik, ha a kis- és közepes méretű vállalkozások megismerik és aktívan, professzionálisan használják az üzletfejlesztésre a közösségi médiafelületeket, applikációkat és keresőoptimalizációs megoldásokat. Ezért hívták életre a UPC Business Tuning programot, és ezért indították útjára a Tuning Show névre keresztelt pályázatot is, amelyre még március végéig lehet jelentkezni a kreatív online megoldásokkal. A UPC a legötletesebb elképzelésekhez nemcsak anyagi, hanem digitális szakmai segítséget is nyújt majd.

„A UPC-nél szívünkön viseljük a gazdaság motorjának számító kkv-szektor sorsát; hisszük, hogy a vállalkozások digitális fejlesztése olyan gazdasági és társadalmi hasznossággal bír, amit felelős vállalatként nekünk is támogatnunk kell” – mondta Bodon Ildikó, a UPC Magyarország üzleti szolgáltatásokért felelős igazgatója.

A Business Tuning program részeként márciusban egy ingyenes tréninggel támogatta a kisvállalkozók digitális oktatását a UPC, ahol a vállalat szakértői bemutatták azokat az üzleti szempontból releváns internetes eszközöket, amelyek segítségével sikeresebbé tehetők a kisvállalkozások az online térben. Az oktatási anyagokat a Business Tuning program honlapján a továbbiakban is ingyenesen érhetik el az érdeklődők.

Azóta történt

Előzmények