Sokakkal egyetemben mi is tapasztaltuk, hogy az Ügyfélkapu (vagyis a központi rendszer, a magyaroszag.hu) délelőtt óta nem elérhető, hibaüzenet jelenik meg, mely hibaelhárításra hivatkozik.
Megkerestük az üzemeltető Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zrt.-t (NISZ), hogy mi a hiba oka, és mikorra várható a szolgáltatás helyreállítása.
Hirdetés
Amennyiben választ kapunk, frissítjük a hírt
Frissítés: megkeresésünkre 15:36-kor a következő választ kaptuk a NISZ Zrt.-től:
Tisztelt Dajkó Pál!
A megkeresésére reagálva az alábbi tájékoztatást adjuk:
A NISZ Zrt. által működtetett honlapokon elérhető komplex szolgáltatásokban a fennakadásokat szoftver hiba okozza, amelynek elhárításán a NISZ és az Oracle szakemberei folyamatosan dolgoznak.
A hiba elhárításáig az ügyfelek szíves türelmét kérjük.
NISZ Zrt.
Frissítés2: a NISZ Zrt. esti közleménye:
Újra elérhetők a NISZ által üzemeltetett honlapok. 19:33 órakor a NISZ Zrt. szakemberei elhárították a hibát, ezzel a szolgáltatások ismét teljes körűen működnek.
NISZ Zrt.