2018. augusztus 20., hétfő

Gyorskeresés

Útvonal

Hírek » Mérleg rovat

Leállt az Ügyfélkapu

  • (f)
  • (p)
Írta: | | Forrás: IT café | Frissítve:

Egyelőre csak annyit tudni, hogy hibaelhárítás folyik. A NISZ tájékoztatása szerint ők és az Oracle szakemberei dolgoznak, de többet nem árultak el.

Sokakkal egyetemben mi is tapasztaltuk, hogy az Ügyfélkapu (vagyis a központi rendszer, a magyaroszag.hu) délelőtt óta nem elérhető, hibaüzenet jelenik meg, mely hibaelhárításra hivatkozik.

Megkerestük az üzemeltető Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zrt.-t (NISZ), hogy mi a hiba oka, és mikorra várható a szolgáltatás helyreállítása.

Hirdetés

Amennyiben választ kapunk, frissítjük a hírt

Frissítés: megkeresésünkre 15:36-kor a következő választ kaptuk a NISZ Zrt.-től:

Tisztelt Dajkó Pál!

A megkeresésére reagálva az alábbi tájékoztatást adjuk:

A NISZ Zrt. által működtetett honlapokon elérhető komplex szolgáltatásokban a fennakadásokat szoftver hiba okozza, amelynek elhárításán a NISZ és az Oracle szakemberei folyamatosan dolgoznak.

A hiba elhárításáig az ügyfelek szíves türelmét kérjük.

NISZ Zrt.

NISZ
[+]

Frissítés2: a NISZ Zrt. esti közleménye:

Újra elérhetők a NISZ által üzemeltetett honlapok. 19:33 órakor a  NISZ Zrt. szakemberei elhárították a hibát, ezzel a szolgáltatások ismét teljes körűen működnek.

NISZ Zrt.

Gyártók, szolgáltatók

Copyright © 2000-2018 PROHARDVER Informatikai Kft.