Hirdetés
A Huaweit a 10 legjobb kínai brand közé sorolta a Financial Times. A Magyarországon idén április óta jelen lévő kínai cég rohamos fejlődésének titka a társaság hatalmas és egyre növekvő kutatás-fejlesztési részlege, ahol a cég munkatársainak fele dolgozik – mintegy 14 500 fő.
Úgy tűnik, hogy a K+F irányba történő intenzív humánerő- és anyagi befektetések nem maradnak eredmény nélkül: a cég megkapta az InfoVision 2005 díjat is. A szakma egyre nagyobb elismertségét vívja ki a Huawei, ami természetesen a dinamikusan növekvő piaci részesedést is maga után vonja.
Magyarországra a Huawei Technologies 2005 áprilisában érkezett, mikor is regionális rendszerintegártori megállapodást kötött a Synergon csoporttal. A Synergon részéről ezt a stratégiai döntést – miszerint bővítette beszállítói táborát – az indokolta, hogy időben, jóval megelőzve a többieket, észrevette azt a potenciált, ami a Huaweiben rejlik.