A kiskereskedelmi szektor felé kacsingat a Synergon

A múlt héten mutatta be a Synergon legújabb kiskereskedelmi rendszerét, valamint több, újdonságnak számító megoldást, mint a mobil fizetést biztosító Mobile Paymentet, a Fastline automata önkiszolgáló pénztárgépet, az intelligens árufelismerő mérleget vagy az elektronikus polccímkét. A tőzsdei társaság kiskereskedelmi stratégiája jelentős növekedési célokat fogalmaz meg a következő 3-5 évre. A stratégia alapja a közép- és kelet-európai kiskereskedelmi szektorban várható jelentős fejlődés, a Gartner kutatási előrejelzése szerint ugyanis a kiskereskedelmi vállalatok több mint 40 százaléka tervezi informatikai kiadásainak növelését. A Synergon az előrejelzések alapján a következő években regionális szinten 10-15 százalékos piacbővülésre számít. A cég nemcsak Magyarországon, hanem az egész kelet-közép-európai piacon tervezi a megjelenést kereskedelmi megoldásaival.

Azóta történt

Előzmények