Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Mágus2

    Közösségépítő

    válasz peti_s #1841 üzenetére

    Hello
    Hát kis tévedésben vagy azokkal a motorokkal.
    (MPI -multi point injection)
    1.3 MPI 40 Kw 781.135 motor. 56ló
    1.3 MPI 50 Kw 781.136 motor. 68ló

    Fateromnak van 1.3 as 56 lovas feldája. ugyanúgy megy mint a 68,csak csndesebb, azt, h ne lehessen érezni a külömséget a vátó más attételezésével oldották meg.
    Minden felicia 97-től MPI (nem közvetlen, hanem hengerenkénti befecskendezéses)
    a 97 előtti GLX en kivül mind BMM (bosh mono motronic) ugyan az mint a 94-es favoritok.

    a 135 és 136 os motorok között elég sok a külömbség. másak a dugattyúk, szeleprugók, kompressziós arány.
    Favoritban 3 fajta van:
    135, 136, 136x,
    43Kw-46Kw-46Kw

    Az x-es máshol adja le a nyomatékot

    Ha van még kérdésed szivesen válaszolok.

  • rob210

    nagyúr

    válasz peti_s #1841 üzenetére

    Egyvalamire készülj fel.
    Ha a mostani favó 93as vagy előtte készült darab.
    Akkor a 68 lovas feliciát is megeszi.
    Nem viccelek, a felicia egy nagypapi autó, nincs benne nyomaték nem gyorsul, nem megy.
    Nekem 1.4 es renault Meganom van most.
    4nappal ezelőtt állva hagytam egy feliciát de nem kicsit.
    Az enyém 75 lovas, nem egy erőgép, de ez is kevés néha.

    A 68 lovas feliciát ha megpakolod, mondjuk a csomagtartó nem túl nagy akkor kérj majd valakit meg, hogy betolja:)
    Viccet félre téve tényleg igaz rá a kalapos skodás kifejezés.
    Tempós közlekedésre alkalmatlan.
    A favorit is le gyorsulja ami pedig az áttételnek és a katalizátor hiányának köszönhető.
    A felicia katalizátora nagyon sokat visszavesz a teljesítményből.
    3-4 hónapja cimbi 1.6os feliciáját kicsit mókoltuk.
    Többek között a katalizátor helyére is gázgyorsító került.
    Komolyan mondom a pofám leszakadt mennyivel markánsabb dinamikusabb lett a motor.
    A katalizátort meg félretettük, majd ha kell vizsgára vissza lesz rakva:)

    A töltés visszajelző villogása nem arra utal, hogy rossz a generátorod, hanem hogy szarul van az alapjáratod beállítva.
    Két dolog vagy a hideget nem bírja a bimetál és a szivatód szarakszik, ez csak akkor él ha bemelegedve nem csinálja.
    Vagy pedig a co csavarodon kéne kicsit állítani a hideg beköszönte miatt.

    Renault power

Új hozzászólás Aktív témák